Trump toimittajalle: "älä puhu minulle tuolla tavalla, älä puhu minulle tuolla tavalla! Olet kevytsarjalainen, minä olen Yhdysvaltain presidentti. Älä koskaan puhu presidentille tuolla tavalla!"
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 000 valetta pressana toimiessa. Silloin ollaan IHAN HILJAA JA HÄVETÄÄN.
Päälle vielä kaikki demokratian vastainen toiminta... räkäklöntillä jalkakäytävällä on enemmän valtaa käskeä yhtään ketään.
The Guardianin toimittajan mielipidekirjoitus ei ole sama kuin fakta.
Ei niin.
Mutta tuo 22000 valettapa ON fakta.
Mitäs siihen sanot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää toivoa, että Trumpin dementia ei ehdi pahentua ennen vallanvaihtoa.
Unohtaa vielä sen, että millä napilla tilattiin cokista ja millä lähetettiin ydinaseet.
Kuvitelkaas Niinistö nönnöttämässä lehdistölle "et muuten sano minulle noin". Sitä ei tapahdu, koska Saulilla on vielä muumit laaksossa.
Onkohan sulla mennyt kaverit sekaisin? Biden on dementoitunut ja Sauli on niin munaton ettei uskalla sanoa mistään mitään.
0/5
Vassareille ja msm:lle presidentti on presidentti, vain silloin kuin se on "presidentti".
Vierailija kirjoitti:
Vassareille ja msm:lle presidentti on presidentti, vain silloin kuin se on "presidentti".
Vaalien jalkeen tama "presidentti" on vain mokottanyt ja golffannut, ei ole hoitanut virkatehtaviaan. No respect.
On noussut valta ja pissa päähän Trumpilla. Kamala mölisijä.
Vierailija kirjoitti:
CNN ja Iltalehti: Trump puhui toimittajan päälle eikä antanut hänen kysyä kysymystään loppuun 😂😂😂😂😂
Mutta oikeastikin Trump puhuu AINA kaikkien päälle, muiden on vaikea saada suunvuoroa tuon mökästäjän seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Trump on oikeassa. Päällepuhuminen on törkeää.
Niin on, miksi hän sitten itsekin harrastaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Presidentin päälle ei puhuta.
Kaikkien päälle puhutaan tarvittaessa. Ihmisyydessä ei ole hierarkiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä se on ollut Trumpin presidenttiajan. Ei minkäänlaista kunnioitusta presidenttiä kohtaan. Käytöstavat unohtuvat kun kiukuttaa.
Ketään ei pitäisi kunnioittaa vain siksi, että hän sattuu olemaan presidentti. Kunnioitus se on presidentinkin ansaittava omalla käytöksellään. Jos ei itsekään ketään kunnioita on turha sitä vaatia toisiltakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 000 valetta pressana toimiessa. Silloin ollaan IHAN HILJAA JA HÄVETÄÄN.
Päälle vielä kaikki demokratian vastainen toiminta... räkäklöntillä jalkakäytävällä on enemmän valtaa käskeä yhtään ketään.
The Guardianin toimittajan mielipidekirjoitus ei ole sama kuin fakta.
Ei niin.
Mutta tuo 22000 valettapa ON fakta.
Mitäs siihen sanot?
Että joko sinä vihdoin ja viimein näytät sen lähteen tuolle väitteelle?
Aww, joku fanaattinen trumpisti täällä kärkkyy alapeukuttamassa kaikkia idoliaan arvostelevia kommentteja.
Jani Mäkelä artikuloi twitterissä samaan sävyyn. Sitten se blokkaa.
Sauli uskalsi sanoa jopa Trumpille.
Sitä ei moni uskaltanut, kun ovat niin munattomia.
Biden on fiksumpi kuin koko Trumpin suku yhteensä.