Olen mennyt sekaisin työpaikan miehestä,
olen nähnyt hänet vain muutamia kertoja lyhyesti. Emme ole koskaan puhuneet toisillemme. Olemme eri ikäluokkaa. En tunne häntä. Hän ei ole osoittanut huomiota minulle. Vain lyhyet katseet olemme vaihtaneet. Mutta käyn kuumana häneen. Miten tähän vuodenaikaan voi edes tulla tällaisia fiiliksiä?
Kommentit (15)
Sehän se olisi huikeaa, jos pääsisi hänen kanssa tanssimaan.
Kärsi vuosia tai ehdota pikapanoa.
Kolme lasia viiniä ja lähetä sitten viesti hänelle!
Polvistu hänen eteensä ja avaa housut. Ime ja niele niin mies on sinun.
Ihan samassa tilanteessa... Mies tosin aavistaa ajatukseni, tai ehkä hän luulee mun ihastuneen. En kylläkään ole ihastunu, vaan haluaisin sek$iä... Mutta hän on naimisissa ja mä en halua olla mikään toinen nainen. Enkä edes tiedä, mitä hän musta ajattelee.
Aivan kauhea panetus, tarttee varmaan hakea kohta jo saikkua sen takia.
Jäitä hattuun vaan. Tai...ehkä sittenkin siihen toiseen paikkaan.
lirpata radio helsingissä,juokse kampissa perässä (kilju sille seksikkääksi kahvilan edustalla), jne. seuraile. Pääset lämmittelemään koronaputkaan, ja saat syytteen häirinnästä. Yritä totutella selibaattiin kolme viikkoa.
..tu mikä hupabakko.
Vierailija kirjoitti:
lirpata radio helsingissä,juokse kampissa perässä (kilju sille seksikkääksi kahvilan edustalla), jne. seuraile. Pääset lämmittelemään koronaputkaan, ja saat syytteen häirinnästä. Yritä totutella selibaattiin kolme viikkoa.
..tu mikä hupabakko.
Ööö?
Minä olen kiinnostunut pomostani. Aluksi en pitänyt hänestä ollenkaan, nyt vatsanpohjassa ailahtaa kun näen hänet. Katsoo välillä intensiivisesti, ja meillä on hauskaa keskenämme. En kuitenkaan halua kuin s eksiä hänestä, hänellä kun on perhe. Uskon, että koskaan ei mitään tule tapahtumaan, mutta saahan sitä fantasioida. Terkut Hkiin.
Se hyvä puoli on tässä, että tekee mieli myös urheilla paljon. Kunto nousee :)
Vierailija kirjoitti:
Polvistu hänen eteensä ja avaa housut. Ime ja niele niin mies on sinun.
No kiitti vinkistä, kokeilenkin tätä heti maanantaina jos se kerran näin helposti käy. En kyllä törmää tuohon mieheen yleensä kuin lounastunnilla, joten saattaa muilla ruokailijoita mennä lihapullat väärään kurkkuun. - ei ap
Miten niin tähän vuodenaikaan? Nythän olisi pikkujoulusesonkin kuumimmillaan, ehkä juuri tänään tonttuilisit pikkujouluissa miehen kanssa.