Trump toimittajalle: "älä puhu minulle tuolla tavalla, älä puhu minulle tuolla tavalla! Olet kevytsarjalainen, minä olen Yhdysvaltain presidentti. Älä koskaan puhu presidentille tuolla tavalla!"
Kommentit (68)
22 000 valetta pressana toimiessa. Silloin ollaan IHAN HILJAA JA HÄVETÄÄN.
Päälle vielä kaikki demokratian vastainen toiminta... räkäklöntillä jalkakäytävällä on enemmän valtaa käskeä yhtään ketään.
Ohis, tietääkö muuten joku onko englanniksi jotai yleistä sanaa päällepuhumiselle? Tai pidetäänkö sitä edes ulkomailla törkeänä kuten Suomessa? Onko se vain to interrupt?
Vierailija kirjoitti:
Trump on oikeassa. Päällepuhuminen on törkeää.
Paitsi ilmeisesti silloin, kun hän puhuu itse muiden päälle.
USA:n presidentinvaalidebatit, 1. presidenttiehdokkaiden vaaliväittely
Vierailija kirjoitti:
Ohis, tietääkö muuten joku onko englanniksi jotai yleistä sanaa päällepuhumiselle? Tai pidetäänkö sitä edes ulkomailla törkeänä kuten Suomessa? Onko se vain to interrupt?
Ainakin talk over.
Vaikea ymmärtää, miksi kannattamani demokraatit ja ns. totuusmediana pitämäni USA:n ja Suomen mainstream-media lähti valehtelemaan tästä klipistä. Samalla kun laittoivat videon artikkeliin. Miksi totuusmedia ei sano, että Trump arvosteli presidentin päälle puhunutta toimittajaa, vaan väitetään että presidentti puhui päälle?
Miten totuusmedia kuvittelee hyötyvänsä tästä? Olen ennen ohittanut olankohautuksella ja partaani nauraen Trumpin puheet noitavainoista ja valeuutisistani, mutta nyt raavin partaani totisena ja alan katsomaan videoita enkä usko "totuuden painettuun sanaan".
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää, miksi kannattamani demokraatit ja ns. totuusmediana pitämäni USA:n ja Suomen mainstream-media lähti valehtelemaan tästä klipistä. Samalla kun laittoivat videon artikkeliin. Miksi totuusmedia ei sano, että Trump arvosteli presidentin päälle puhunutta toimittajaa, vaan väitetään että presidentti puhui päälle?
Miten totuusmedia kuvittelee hyötyvänsä tästä? Olen ennen ohittanut olankohautuksella ja partaani nauraen Trumpin puheet noitavainoista ja valeuutisistani, mutta nyt raavin partaani totisena ja alan katsomaan videoita enkä usko "totuuden painettuun sanaan".
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vihervassarin argumentti on vielä alempaa tasoa kuin fake news -argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Vi herva ss arin argumentti on vielä alempaa tasoa kuin fake news -argumentti.
Olen aina äänestänyt Kokoomusta. Monesti olen saanut kuulla tällä palstalla lahtarikommentteja kun olen laittanut politiikkaan liittyviä kommentteja.
Että ei kuule pikku per sr eik ä kannattaisi puhua noin suurella suulla -ethän selvästikään ole niin yhtään kartalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trumpiahan taas dissaa suurin piirtein koko maapallon väestö.
Vierailija kirjoitti:
Pikku pikku pöydän takana istuu pikku pikku mies jolla pikku pikku kädet ja pikku pikku aivot.
Luojan kiitos ollaan lähes päästy sen perseilevästä presdenttiydestä, mutta uskomatonta kuinka paljon tuhoa pikkuaivo sai kaudellaan aikaan.
Laitapa muutama esimerkki, mitä tuhoa Trump on saanut presidenttikaudellan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
22 000 valetta pressana toimiessa. Silloin ollaan IHAN HILJAA JA HÄVETÄÄN.
Päälle vielä kaikki demokratian vastainen toiminta... räkäklöntillä jalkakäytävällä on enemmän valtaa käskeä yhtään ketään.
The Guardianin toimittajan mielipidekirjoitus ei ole sama kuin fakta.
Nyt pitää toivoa, että Trumpin dementia ei ehdi pahentua ennen vallanvaihtoa.
Unohtaa vielä sen, että millä napilla tilattiin cokista ja millä lähetettiin ydinaseet.
Kuvitelkaas Niinistö nönnöttämässä lehdistölle "et muuten sano minulle noin". Sitä ei tapahdu, koska Saulilla on vielä muumit laaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku pikku pöydän takana istuu pikku pikku mies jolla pikku pikku kädet ja pikku pikku aivot.
Luojan kiitos ollaan lähes päästy sen perseilevästä presdenttiydestä, mutta uskomatonta kuinka paljon tuhoa pikkuaivo sai kaudellaan aikaan.
Laitapa muutama esimerkki, mitä tuhoa Trump on saanut presidenttikaudellan aikaan.
Tämän haluan minäkin nähdä. Se toinen listaus löytyy täältä:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää toivoa, että Trumpin dementia ei ehdi pahentua ennen vallanvaihtoa.
Unohtaa vielä sen, että millä napilla tilattiin cokista ja millä lähetettiin ydinaseet.
Kuvitelkaas Niinistö nönnöttämässä lehdistölle "et muuten sano minulle noin". Sitä ei tapahdu, koska Saulilla on vielä muumit laaksossa.
Onkohan sulla mennyt kaverit sekaisin? Biden on dementoitunut ja Sauli on niin munaton ettei uskalla sanoa mistään mitään.
En katsonut videota. Uskon vain oikean uutis median kuten CNN ja Ilta lehden painettuun sanaan. Niiden mukaan Trump alkoi puhua toimittajan päälle.