Trump toimittajalle: "älä puhu minulle tuolla tavalla, älä puhu minulle tuolla tavalla! Olet kevytsarjalainen, minä olen Yhdysvaltain presidentti. Älä koskaan puhu presidentille tuolla tavalla!"
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos maailmassa on edes yksi universaali fakta, jota ei edes ääriradikaalit vassarit voi kiistää, niin se on se, että Presidentin päälle ei puhuta, piste.
Tämä, mutta vassarimedia kääntää tästäkin valkoisen mustaksi.
CNN ja Iltalehti: Trump puhui toimittajan päälle eikä antanut hänen kysyä kysymystään loppuun 😂😂😂😂😂
En katsonut videota mutta luin Ilta lehden artikkelin. Trump hyökkäsi toimittajan päälle eikä antanut tätä kysyä kymystään loppuun ja törkeästi keskeytti hänet.
Onko kukaan muu presidentti sanonut yhtä usein toimittajille "Olet ikävä ihminen" ym.? En todellakaan usko, että vika on pelkästään toimittajissa.
Foxin katsojaluvut meni niin alhaiseksi että nyt kuvaavat presidenttiä mädällä perunalla?
Voi luoja, vieläkö tämä pelleä joku kannattaa? Nyt ollaan jo aika syvällä, trumpin joukkueessa syytetään venezuelaa, tai ihan mitä vaan. Trumpille nauretaan vielä tuhannen vuodenkin päästä, nyt olisi aika päästää irti. Ei tarvitse sanoutua irti julkisesti, mutta älä nyt enää laita näitä trump on paras jeejee maga postauksia, ok?
Vierailija kirjoitti:
Jos maailmassa on edes yksi universaali fakta, jota ei edes ääriradikaalit vassarit voi kiistää, niin se on se, että Presidentin päälle ei puhuta, piste.
Mikä ihmeen ”universaali fakta” tuo nyt muka on?
Ei presidentti ainakaan minun silmissäni ole sen kunnioitettavampi ihminen kuin kukaan muukaan.
Minulle on ihan sama onko joku presidentti vai ei, pyrin olemaan yhtä mukava kaikille.
Vassarius aiheuttaa niin paljon vihaa erimielisiä kohtaan, että jopa päällepuhujalta kunnioituksen vaatiminen on äärettömän paha teko
Trump näytti kaapin paikan ja törkeilijä hiljeni 😂 naisenkin ääni kuulosti vähän ujolta tuon jälkeen. Alffa.
Trumpilla on ollut känkkäränkkä päivät vaaleista saakka. Se on tuo vanhuuden uhmaikä pahempi kuin kapsilla. Et ota niitä karkkeja, ne ei ole yhtään sun karkkeja. Ne on mun karkkeja, mun karkkeja. Vielä pitää kestää pari kuukautta tuota (it) pelleä ennenkuin voi huokaista helpotuksesta. Se pahuksen jalkapallo pitäs ottaa jo siltä pois.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut videota mutta luin Ilta lehden artikkelin. Trump hyökkäsi toimittajan päälle eikä antanut tätä kysyä kymystään loppuun ja törkeästi keskeytti hänet.
Mitenköhän päin se oikeasti meni? Miksi vassarimediat luulee että selviäisi tästä mainevaurioitta jos artikkelin yhteyteen liittää vielä videon, joka debunkkaa täysin kaiken mitä artikkelissa sanotaan?
Trump on kuin pikkupoika vanhuksen ruumiissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän päin se oikeasti meni? Miksi vassarimediat luulee että selviäisi tästä mainevaurioitta jos artikkelin yhteyteen liittää vielä videon, joka debunkkaa täysin kaiken mitä artikkelissa sanotaan?
Trump on oikeassa. Päällepuhuminen on törkeää.
Tälläistä se on ollut Trumpin presidenttiajan. Ei minkäänlaista kunnioitusta presidenttiä kohtaan. Käytöstavat unohtuvat kun kiukuttaa.
En siedä Trumpia, mutta videolla se on kyllä toimittaja, joka alkaa hölöttää Trumpin puheen päälle.
"Pieni mies on Jukka Kuoppamäen kirjoittama ja vuonna 1971 levyttämä musiikkikappale"