Olen kiltti, hiljainen ja ujo nainen, eikai tässä auta mikään muu kuin mennä kauppaan oluen ostoon :(
Olen yhä kaikille miehille pelkkää ilmaa vaikka aloitin meikkaamisen ja hymyilyn.
Kommentit (105)
Haluatko kuulla ikävän totuuden ap? Lähes kaikki ihmiset on kaikille ihmisille ilmaa.
Onkos nyt "kiltillä" tytllä krapula?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuulla ikävän totuuden ap? Lähes kaikki ihmiset on kaikille ihmisille ilmaa.
Ei ole krapulaa muutamasta oluesta. Tänään aion laittaa meikit naamaan ja mennä kaupungille kiertelemään ja katsomaan olenko jälleen kerraan ihan näkymätön kaikille miehille. Viimeksi 2 viikkoa sitten joku Afrikkalainen mies katsoi silmiin ja hymyili, sen jälkeen en ole saanut mitään huomiota keneltäkään. ap
Sitä ennen useampi kuukausi sitten joku myös Afrikkalainen mies moikkasi ja hymyili. Siinä on kaikki huomio mitä olen saanut viimeisen vuoden aikana!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek si ä.
Mukavaa seksiä jonkun ventovieraan tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole krapulaa muutamasta oluesta. Tänään aion laittaa meikit naamaan ja mennä kaupungille kiertelemään ja katsomaan olenko jälleen kerraan ihan näkymätön kaikille miehille. Viimeksi 2 viikkoa sitten joku Afrikkalainen mies katsoi silmiin ja hymyili, sen jälkeen en ole saanut mitään huomiota keneltäkään. ap
Sitä ennen useampi kuukausi sitten joku myös Afrikkalainen mies moikkasi ja hymyili. Siinä on kaikki huomio mitä olen saanut viimeisen vuoden aikana!
Jos alkaisinkin tapailemaan Afrikkalaista niin sit viimeistään suomimiehet huomaisivat minut ja alkaisi nimittelemään hùóráksi. Kumma juttu kun en heille kelpaisi kuitenkaan, mutta kuitenkaan ulkomaalaisen kanssa ei saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.
Liikunnallisena, lihaksikkaana ja peruskomeana miehenä sinun tuskin tarvitsee kauaa yksin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.
Liikunnallisena, lihaksikkaana ja peruskomeana miehenä sinun tuskin tarvitsee kauaa yksin olla.
Noilla asioilla ei ole yhtään mitään merkitystä jos luonne on pelkkää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, jos ei asettaisi naiselle mitään ulkonäkötoiveita eikä välittäisi siitä, onko naisella lapsia vai ei. Jos rima on kuitenkin tuota korkeammalla, ei naista välttämättä löydy helposti noillakaan spekseillä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaisinkin tapailemaan Afrikkalaista niin sit viimeistään suomimiehet huomaisivat minut ja alkaisi nimittelemään hùóráksi. Kumma juttu kun en heille kelpaisi kuitenkaan, mutta kuitenkaan ulkomaalaisen kanssa ei saisi olla.
Sehän se onkin suomalaisissa miehissä hupaisaa. Eivät itse tee mitään sen eteen että saisi naisen vaan suurin piirtein odottavat että se nainen tulee kotoa väkisin hakemaan. Sit suututaan kun ne Afrikkalaiset saa naisia kun ne jopa tekee aktiivisesti asialle jotain.
Suomalaismiehet on surkeita eunukkeja jotka ei uskalla katsoa naista edes silmiin. Ainoastaan uhota ja raivota netissä miten kaikki on hûorïa kun niiltä ei saa tóósaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaismiehet on surkeita eunukkeja jotka ei uskalla katsoa naista edes silmiin. Ainoastaan uhota ja raivota netissä miten kaikki on hûorïa kun niiltä ei saa tóósaa.
Tämä selvä. Mitä kiltit ujot ja hiljaiset naiset tekevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä. Mitä kiltit ujot ja hiljaiset naiset tekevät?
"Tällä palstalla ei ole miesvihaa" :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, jos ei asettaisi naiselle mitään ulkonäkötoiveita eikä välittäisi siitä, onko naisella lapsia vai ei. Jos rima on kuitenkin tuota korkeammalla, ei naista välttämättä löydy helposti noillakaan spekseillä.
-eri
Silloin täytyy heittää verkkoja pidemmälle. Norja, Tanska, Ruotsi.. Uskovat tasavertaiseen suhteeseen. Saksa ja Espanja kannattaa katsastaa kanssa. Skype treffit onnistuu nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa olet? Ei kukaan mies lähesty nykyaikana ventovieraita naisia kadulla, paitsi ulkomaalaiset. Jos haluat että sinua lähestytään niin mene baariin ja yritä ottaa itsekin kontaktia miehiin, ei sielläkään lähestytä yksikseen nurkassa istuvaa naista joka näprää vain puhelintaan. Ja nykyaikana nainenkin voi lähestyä kiinnostavaa miestä eikä odottaa, että se mies tupsahtaa ruusupuskan kanssa oven taakse kosiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Silloin täytyy heittää verkkoja pidemmälle. Norja, Tanska, Ruotsi.. Uskovat tasavertaiseen suhteeseen. Saksa ja Espanja kannattaa katsastaa kanssa. Skype treffit onnistuu nytkin.
Etäsuhteet ei toimi. Kokeiltu on, useampaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek si ä.
Olen ollut yksin baarissa joskus ja olin sielläkin pelkkää ilmaa. Miehet oli omissa porukoissaan eikä niihin mitään random naikkosia kaivattu.
Olet siis ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikäluokkaa olet? Ei kukaan mies lähesty nykyaikana ventovieraita naisia kadulla, paitsi ulkomaalaiset. Jos haluat että sinua lähestytään niin mene baariin ja yritä ottaa itsekin kontaktia miehiin, ei sielläkään lähestytä yksikseen nurkassa istuvaa naista joka näprää vain puhelintaan. Ja nykyaikana nainenkin voi lähestyä kiinnostavaa miestä eikä odottaa, että se mies tupsahtaa ruusupuskan kanssa oven taakse kosiskelemaan.
Tuleepas! Pitää vain etsiä oikeasta paikasta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yksin baarissa joskus ja olin sielläkin pelkkää ilmaa. Miehet oli omissa porukoissaan eikä niihin mitään random naikkosia kaivattu.
Olet siis ruma.
Oi, unohdimme. Tänne tarvitaan lisää missejä. Damn, mistä sellaisia voitaisiin taikoa rumille ja varattomille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Eipä oluen litkijät paljon miehiä kiinnosta.
Niinpä. Sidukka on naisten juoma.
Mitä kiltit kunnolliset tytöt tekevät saadakseen miehiä, ja niin muuten eikö kiltille kunnolliselle tytölle riitäkään yksi hyvä mies? Jos vain passiivisesti odottaa, niin jämiähän sitä tulee saamaan. KUn itse on aktiivinen saa valita parhaat päältä, tai ainakin yrittää saada sen parhaan. (Tai toiseksi parhaan tai jne)
Tapailen mukavaa kaunista empaattista ja elämäntavoiltaan kaikinpuolin kunnollista - en hemmetti käytä kiltti sanaa enää ikinä kenestäkään - naista. Saatan toki olla oman ihastukseni takia väärä ihminen arvioimaan, mutta hänen jos kenen pitäisi saada tasan haluamansa mies, kunnollinen ja komea, ja silti hän on sinkku. Tiedän hänen yrittäneen kolmisen vuotta sitten suhdetta, mutten tiedä varmaksi mihin se kaatui.