Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiltti, hiljainen ja ujo nainen, eikai tässä auta mikään muu kuin mennä kauppaan oluen ostoon :(

Vierailija
27.11.2020 |

Olen yhä kaikille miehille pelkkää ilmaa vaikka aloitin meikkaamisen ja hymyilyn.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa miehet, mistä erottaa baarissa kiltin naisen tuhmasta naisesta?

Vierailija
62/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinat on jossain muualla kuin täällä. Kerroin mun jenkki miehelle täällä asuvien miesten naismausta. Oli ihan et, wtf? Kertoi jenkkien siirtyneen hiljalleen tasa-arvoa arvostavien naisten pariin. Ostot on so last season.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek   si ä.

Olen ollut yksin baarissa joskus ja olin sielläkin pelkkää ilmaa. Miehet oli omissa porukoissaan eikä niihin mitään random naikkosia kaivattu.

Näin se kiltillä naisella menee. Ei miehet lähesty. Jos ja kun itse lähestyt juttelemaan, kiinnostusprosentti on sen verran alhainen että pitää lähestyä aika monta että saa aikaiseksi edes muutaman lauseen vaihdon. Ja sitten alkaa se tyrkyksi haukkuminen ja helpoksi sheimaaminen. Aletaan pitää hulluna. Miehillehän ei tuota ongelmaa samassa mittakaavassa tule. 

Tää on muuten niin totta. Ei miehillä (ja tuhmilla naisilla) ole tuota ongelmaa. Lopulta tulee ihan oikeasti hulluksi. Niin ainakin mulla kävi. Ja silloin ei ainakaan kukaan huoli, muuta kuin ne hyväksikäyttäjät, jotka oikein etsii nimenomaisesti rikottuja sieluparkoja höynäytettäväkseen. 

Ei ole helppoa olla kiltti tyttö. Niinhän se sanontakin menee, että kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat mihin vaan. Miehet palvoo maata tuhmien tyttöjen alla. 

Sivuston vakioaiheisiin kuuluu se, kuinka naiset valittavat liiallisesta huomiosta mm. Tinderissä, kun ei ehdi vastata kaikkiin viesteihin. Lisäksi he vielä antavat täällä toisilleen neuvoja, miten voisivat "rumentaa" itseään, kun livenä tulee niin paljon lähestymisiä. Milloin olet täällä nähnyt miesten jakavan kokemuksiaan siitä, kuinka heitä tullaan baareissa iskemään liikaa ja kuinka Tinderissä tulee röykkiöittäin matcheja...?

Millä tavalla toisten liika huomio liittyy minuun? Ja minkä takia joka ikiseen aiheeseen aina tuodaan mukaan Tinder? Kaikki sinkkunaiset eivät ole tinderissä ja toisaalta se vilisee feikkiprofiileita. Tinderillä ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa monen ihmisen kohdalla. Ihminen voi olla olemassa olematta juuri Tinderissä, tai missään muuallakaan netissä huomiota hoooraamaassa.

Mutta sinähän vain todistit pointtini, että ne huomiota hakevat tuhmat tytöt sitä huomiota juurikin saavat sitä ihan häiriöksi asti. Niin yksinkertaisia miehet ovat.

Naisia yleisesti ottaen isketään paljon enemmän niin livenä kuin netissäkin, muitakin kuin mainitsemiasi tuhmia tyttöjä. Mies, joka saa iskuyrityksen tai yrityksiä, on hyvin hyvin harvinaista. Yrität ikään kuin väittää, etteivät miehet tietäisi miltä tuntuu olla täysin näkymättömiä vastakkaiselle sukupuolelle. 99,99 % miehistä tietää. Miesten on itse tehtävä aloitteet, koska muuten jäävät yksin. Naisten enemmistön tehtäväksi jää vain odottaa ja valkata. Jos sinä et kuulu näihin, niin ikävä sinulle.

Minä en ole koskaan väittänytkään väheksyväni miesten näkymättömyyttä. Miehet sen sijaan väheksyvät sitä naisissa. Jatkuvalla syötöllä väitetään, että ihan kaikenlaiset naiset saavat miehiä, mutta se ei pidä paikkaansa. Nimenomaan ne kiltit kunnolliset tytöt eivät saa miehiä helposti, koska heillä on edes joku moraali. Tuhmat kyllä, vaikka olisi miten kamalan monsterin näköisiä. Lapsia vilisee näillä junteilla jaloissa ja kaikilla eri isät. Puhumattakaan heistä jotka ovat tuhman lisäksi vieläpä kauniitakin. Siis nämä Martiinat, Maisat, Sofiat sun muut tyrkyt, nehän saa ihan jopa miljonäärejä, kun taas kiltin tytön pitäisi huolia joku työtön taivaanrannan maalari koska eihän hänellä ole varaa vaatia edes työssäkäyvää miestä vaa kiltin tytöt pitää elättää joku Turhapuro.

Vierailija
64/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek   si ä.

Olen ollut yksin baarissa joskus ja olin sielläkin pelkkää ilmaa. Miehet oli omissa porukoissaan eikä niihin mitään random naikkosia kaivattu.

Näin se kiltillä naisella menee. Ei miehet lähesty. Jos ja kun itse lähestyt juttelemaan, kiinnostusprosentti on sen verran alhainen että pitää lähestyä aika monta että saa aikaiseksi edes muutaman lauseen vaihdon. Ja sitten alkaa se tyrkyksi haukkuminen ja helpoksi sheimaaminen. Aletaan pitää hulluna. Miehillehän ei tuota ongelmaa samassa mittakaavassa tule. 

Tää on muuten niin totta. Ei miehillä (ja tuhmilla naisilla) ole tuota ongelmaa. Lopulta tulee ihan oikeasti hulluksi. Niin ainakin mulla kävi. Ja silloin ei ainakaan kukaan huoli, muuta kuin ne hyväksikäyttäjät, jotka oikein etsii nimenomaisesti rikottuja sieluparkoja höynäytettäväkseen. 

Ei ole helppoa olla kiltti tyttö. Niinhän se sanontakin menee, että kiltit tytöt pääsee taivaaseen, tuhmat mihin vaan. Miehet palvoo maata tuhmien tyttöjen alla. 

Sivuston vakioaiheisiin kuuluu se, kuinka naiset valittavat liiallisesta huomiosta mm. Tinderissä, kun ei ehdi vastata kaikkiin viesteihin. Lisäksi he vielä antavat täällä toisilleen neuvoja, miten voisivat "rumentaa" itseään, kun livenä tulee niin paljon lähestymisiä. Milloin olet täällä nähnyt miesten jakavan kokemuksiaan siitä, kuinka heitä tullaan baareissa iskemään liikaa ja kuinka Tinderissä tulee röykkiöittäin matcheja...?

Millä tavalla toisten liika huomio liittyy minuun? Ja minkä takia joka ikiseen aiheeseen aina tuodaan mukaan Tinder? Kaikki sinkkunaiset eivät ole tinderissä ja toisaalta se vilisee feikkiprofiileita. Tinderillä ei ole mitään tekemistä tosielämän kanssa monen ihmisen kohdalla. Ihminen voi olla olemassa olematta juuri Tinderissä, tai missään muuallakaan netissä huomiota hoooraamaassa.

Mutta sinähän vain todistit pointtini, että ne huomiota hakevat tuhmat tytöt sitä huomiota juurikin saavat sitä ihan häiriöksi asti. Niin yksinkertaisia miehet ovat.

Naisia yleisesti ottaen isketään paljon enemmän niin livenä kuin netissäkin, muitakin kuin mainitsemiasi tuhmia tyttöjä. Mies, joka saa iskuyrityksen tai yrityksiä, on hyvin hyvin harvinaista. Yrität ikään kuin väittää, etteivät miehet tietäisi miltä tuntuu olla täysin näkymättömiä vastakkaiselle sukupuolelle. 99,99 % miehistä tietää. Miesten on itse tehtävä aloitteet, koska muuten jäävät yksin. Naisten enemmistön tehtäväksi jää vain odottaa ja valkata. Jos sinä et kuulu näihin, niin ikävä sinulle.

No onko miesten pakko aina yrittää niitä naisia ketä kaikki muutkin miehet yrittää? Onnistumisprosentti on silloin tietenkin äärimmäisen matala. Jos olisi yhtään järkeä päässä niin yrittäisi jotain hiljaisempaa ja huomaamatonta naista. Onnistumisprosentti olisi jo todella korkea, kun nainen olisi niin otettu jo pelkästä huomiosta. Se j ä n n ä-Jannica saa satoja lähestymisiä kuukaudessa ja on muutenkin saanut useamman elämän kiintiön edestä múnaa joka reikään, ja silti te miehet huomaatte vain hänet. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse olin pitkään palavasti ihastunut työpaikan naiseen, joka ulkonäöllisesti ei ollut yleisiä kauneusihanteita ajatellen mitenkään erityisen viehättävä. Hän vaikutti myös olevan aika arka. Väänsin tikusta asiaa puhumalla niitä näitä, ehdotin muutamia yhteisiä projekteja, jotta pääsisimme tutustumaan paremmin. Turhaan. Okei, ehkä työpaikalla pitäisi keskittyä tekemään töitä, mutta minkäs teet. Jossain vaiheessa hän ei enää reagoinut viesteihini, josta päättelin, ettei hänen puoleltaan kiinnostusta ainakaan ole, joten niin lakkasin minäkin viestittelemästä hänelle.

Eli tuo väite, että kaikki miehet haluaisivat vain sen j.ännäjanican, on täyttä b*llshittiä.

Vierailija
65/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinat on jossain muualla kuin täällä. Kerroin mun jenkki miehelle täällä asuvien miesten naismausta. Oli ihan et, wtf? Kertoi jenkkien siirtyneen hiljalleen tasa-arvoa arvostavien naisten pariin. Ostot on so last season.

Jenkit on last season. Kato vaikka, kuka niillä on presidenttinä viimeiset 4 vuotta. Viimeinen kansakunta, jonka mielipiteillä on mitään merkitystä yhtään mihinkään.

Vierailija
66/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kilttispaskakin saa näköjään yläpeukkuja, kun sukupuolet ovat toisinpäin. Voi v*ttu tätä palstaa. 🙄

Vierailija
67/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit on last season. Kato vaikka, kuka niillä on presidenttinä viimeiset 4 vuotta. Viimeinen kansakunta, jonka mielipiteillä on mitään merkitystä yhtään mihinkään.

Niille kelpaa kunnolliset naiset.

Vierailija
68/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti naisella on pitkät hiukset letillä

Vierailija
69/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.

Tämä teidän miesten ongelma onkin. Ihan hitonmoiset kriteerit asetatte.  Ja sun "perusnätti" tarkoittaa jotain Miss Suomeakin kauniimpaa. Kyllä nämä on niin nähty ja tiedetään.

Ei, vaan teidän naisten mielestä kuka tahansa nainen joka ei muistuta kropaltaan kylpytynnyriä ja olemukseltaan prismatätiä on fitnessmissi ja supermalli.

Tämä, se +50 vuotiaskin prismatäti olisi pantavan näköinen, jos edes vähän viitsisi pitää ulkonäöstään huolta. Liikunta+terveellinen ruokavalio ja suht nuorekas luukki. Seksikkäistä matureistakin tykkää monet miehet. Mutta jos asenne on, että pitäkää tunkkinne jos tälläisenä en kelpaa nii sit se on oma häpeä. 

Minäkään en miehenä niin paljoa vaadi. Normaalivartaloinen tai hoikka, ei sellaista joka ulkonäöllisesti muistuttaa todellakin sotanor*sua. 

Vierailija
70/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.

Tämä teidän miesten ongelma onkin. Ihan hitonmoiset kriteerit asetatte.  Ja sun "perusnätti" tarkoittaa jotain Miss Suomeakin kauniimpaa. Kyllä nämä on niin nähty ja tiedetään.

Ei, vaan teidän naisten mielestä kuka tahansa nainen joka ei muistuta kropaltaan kylpytynnyriä ja olemukseltaan prismatätiä on fitnessmissi ja supermalli.

Tämä, se +50 vuotiaskin prismatäti olisi pantavan näköinen, jos edes vähän viitsisi pitää ulkonäöstään huolta. Liikunta+terveellinen ruokavalio ja suht nuorekas luukki. Seksikkäistä matureistakin tykkää monet miehet. Mutta jos asenne on, että pitäkää tunkkinne jos tälläisenä en kelpaa nii sit se on oma häpeä. 

Minäkään en miehenä niin paljoa vaadi. Normaalivartaloinen tai hoikka, ei sellaista joka ulkonäöllisesti muistuttaa todellakin sotanor*sua. 

Mitä siitä saa vastineeksi? Suomalaiset miehet mursuuntuu +50:senä

Vierailija
71/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko miesten pakko aina yrittää niitä naisia ketä kaikki muutkin miehet yrittää? Onnistumisprosentti on silloin tietenkin äärimmäisen matala. Jos olisi yhtään järkeä päässä niin yrittäisi jotain hiljaisempaa ja huomaamatonta naista. Onnistumisprosentti olisi jo todella korkea, kun nainen olisi niin otettu jo pelkästä huomiosta. Se j ä n n ä-Jannica saa satoja lähestymisiä kuukaudessa ja on muutenkin saanut useamman elämän kiintiön edestä múnaa joka reikään, ja silti te miehet huomaatte vain hänet. 

En ole tuo jolle vastasit, mutta itse olin pitkään palavasti ihastunut työpaikan naiseen, joka ulkonäöllisesti ei ollut yleisiä kauneusihanteita ajatellen mitenkään erityisen viehättävä. Hän vaikutti myös olevan aika arka. Väänsin tikusta asiaa puhumalla niitä näitä, ehdotin muutamia yhteisiä projekteja, jotta pääsisimme tutustumaan paremmin. Turhaan. Okei, ehkä työpaikalla pitäisi keskittyä tekemään töitä, mutta minkäs teet. Jossain vaiheessa hän ei enää reagoinut viesteihini, josta päättelin, ettei hänen puoleltaan kiinnostusta ainakaan ole, joten niin lakkasin minäkin viestittelemästä hänelle.

Eli tuo väite, että kaikki miehet haluaisivat vain sen j.ännäjanican, on täyttä b*llshittiä.

No hyvä, että on teitä poikkeuksiakin. Mutta esimerkiksi mulla on kokemusta siitä, että työpaikalla on kaikki miehet kuolanneet sen suositun naisen perään ja kun ei siltä ole irronnut, sitten tullaan yrittämään mua. Ja mun ei pitäisi sitten "tajuta" sitä, että oon se viimeinen vaihtoehto. Mun pitäis olla kauhean imarreltu kun minut lopulta huomataan, kun on ensin käyty ne kaikki suositut mimmit läpi. Samaa touhua se on myös baareissa ollut. Miehet kiertää ne parhaat naiset läpi ja tulee sitten lopulta viimeiseksi mua kehumaan niin kauniiksi ja kivaksi ihmiseksi. Ja sitten suuttuvat kun en oikein usko niitä ylistyksiä.

Vierailija
72/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listasta jäi puuttumaan jotain. Muistellaan!

- hoikka

- Barbien näköinen ja luonteinen

- minihame ja korkokengät

- meikkaa

Vierailija
73/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta välillä lonkkua tai siideriä, tai maistele erikoisoluita. Isommissa K-Marketeissa on noita viimeksimainittuja oikein hyvä valikoima.

Vierailija
74/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, paitsi juon vettä :’D

Vierailija
75/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Listasta jäi puuttumaan jotain. Muistellaan!

- hoikka

- Barbien näköinen ja luonteinen

- minihame ja korkokengät

- meikkaa

Ja kukkamekko sekä iloisuus. Kiltit tytöt on aina iloisia. Heillähän siihen on syytä aina (hah).

Vierailija
76/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kivaa naida kilttiä muijaa koko yö joka reikään. Missä te kiltit hengaatte???

Miksi kiltti nainen antaisi jonkun sian panna joka reikään?? Otatko itse joka reikään joltai härskiltä setämieheltä?

Vierailija
77/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, hiljainen ja ujo mies ja minäkin ajattelin hakea olutta. Ehkä törmäämme oluthyllyllä ja hämmentyneinä emme vilkaisekaan toisiimme vaan nappaamme ostoksemme ja luikimme äkkiä lähimpään kassajonoon.

Ois niin ihanaa jos perjantai-illan oluthyllyllä kaksi yksinäistä kohtaisi :) Ehkä seuraavan kerran voisi kysyä olutsuositusta toiselta, jos se siitä lähtis?

Vierailija
78/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kivaa naida kilttiä muijaa koko yö joka reikään. Missä te kiltit hengaatte???

Miksi me haluttaisi olla tuollaisen "joka reikää hakevan" kanssa? Onneksi teidät on suht helppo tunnistaa koska teitähän piisaa.

Vierailija
79/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiltti, hiljainen ja ujo mies ja minäkin ajattelin hakea olutta. Ehkä törmäämme oluthyllyllä ja hämmentyneinä emme vilkaisekaan toisiimme vaan nappaamme ostoksemme ja luikimme äkkiä lähimpään kassajonoon.

Ois niin ihanaa jos perjantai-illan oluthyllyllä kaksi yksinäistä kohtaisi :) Ehkä seuraavan kerran voisi kysyä olutsuositusta toiselta, jos se siitä lähtis?

Tosiasiassa se kiltti, hiljainen ja ujo mies kaljaostoksineen saa vain sääliviä katseita kassatytöltä.

Vierailija
80/105 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, oletko koettanut jättää seuranhakuilmoitusta esimerkiksi tänne? En usko että vika on kiltteydessäsi tai ujoudessasi - kyllähän monet miehet tykkäävät introverttinaisista ja nimenomaan arvostavat kiltteyttä -, ehkä et ole vain törmännyt oikeanlaisiin miehiin? Esimerkiksi itse olen myös kilttinä ja ujona naisena aspa-alalla töissä (kauppa, ei sinänsä vaadita mitään suurta sosiaalisuutta) ja pidän hyvin epätodennäköisenä että kohtaisin unelmieni miehen töissä, koska aspa-alalle hakeutuu yleensä ne ekstrovertimmät ja puheliaammat miehet.

Mutta onneksi nykyään on internet, niin ei ole täysin sen oman pienen lähipiirinsä varassa vaan pääsee tutustumaan netissä ihmisiin, joihin ei muuten ikinä tutustuisi. Eli rohkeasti vain kirjoittelemaan viestiä, jossa kerrot ytimekkäästi millaista miestä haet ja millainen itse olet ja loppu on sitten tietenkin tuurista kiinni. Kuitenkin mitä laajemmalle lasket verkkosi niin sen enemmän kalaa saat ja sen todennäköisemmin myös se oikea yksilö osuu kohdalle :) Tsemppiä ja avointa mieltä, varmasti on olemassa miehiä joille olisit juuri sopiva kumppani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan