Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiltti, hiljainen ja ujo nainen, eikai tässä auta mikään muu kuin mennä kauppaan oluen ostoon :(

Vierailija
27.11.2020 |

Olen yhä kaikille miehille pelkkää ilmaa vaikka aloitin meikkaamisen ja hymyilyn.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko toosaa?

Luultavasti jos olisin sinullekaan muuta kuin ilmaa.

Vierailija
2/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olutta aiot ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek   si ä.

Vierailija
4/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olet aseksuaali.

Vierailija
5/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saat seuraa,kun menet baaritiskille.Katsot vähän taviksemman näköisen kundin ja sanot sille,että mites olis pienet/minä muuten annan..Kyllä on ihme jos et seuraa saa.Jos mies on mukava,niin siitä voi kehkeytyä jotain muutakin.Joka tapauksessa ainakin mukavaa sek   si ä.

Olen ollut yksin baarissa joskus ja olin sielläkin pelkkää ilmaa. Miehet oli omissa porukoissaan eikä niihin mitään random naikkosia kaivattu.

Vierailija
6/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olutta aiot ostaa?

Ehkä Lapin kultaa tai jos oikein hifistelen niin Karhua.

Vierailija
7/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.

Vierailija
8/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

You go!

Vierailija
9/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.

Tämä teidän miesten ongelma onkin. Ihan hitonmoiset kriteerit asetatte.  Ja sun "perusnätti" tarkoittaa jotain Miss Suomeakin kauniimpaa. Kyllä nämä on niin nähty ja tiedetään.

Vierailija
10/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan myös itse liikunnalinen, hoikka ja peruskomea?

Vierailija
11/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olenkin mies. Ei meidän kuulukaan olla se suhteen kauniimpi osapuoli.

Vierailija
12/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teidän miesten ongelma onkin. Ihan hitonmoiset kriteerit asetatte.  Ja sun "perusnätti" tarkoittaa jotain Miss Suomeakin kauniimpaa. Kyllä nämä on niin nähty ja tiedetään.

Ei, vaan teidän naisten mielestä kuka tahansa nainen joka ei muistuta kropaltaan kylpytynnyriä ja olemukseltaan prismatätiä on fitnessmissi ja supermalli.

Vierailija
13/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kommentit on aina hillittömän hauskoja.

"En minä paljoa naiselta vaadi, mutta..."

Itseltä ei vaadita mitään, naiselta kaikki.

Vierailija
14/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: opettele kirjoittamaan.

Toiseksi: nainen kuin nainen haluaa raamikkaan miehen. Ei hoikkaa.

Vierailija
15/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljalla se ujous ja hiljaisuus saattaa vaihtua äänekkyyteen ja mikäs se usjouden vastakohta nyt sitten olikaan. Ehkä ap:stä tulee kaljan voimalla vielä ilkeäkin.

Vai olikos sun nimi Mäen Anna - voi kannattaa sittten esittäytyä vähän toisella tavalla.

t: Kylmäsen Usko

😁

Vierailija
16/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, hiljainen ja ujo mies ja minäkin ajattelin hakea olutta. Ehkä törmäämme oluthyllyllä ja hämmentyneinä emme vilkaisekaan toisiimme vaan nappaamme ostoksemme ja luikimme äkkiä lähimpään kassajonoon.

Vierailija
17/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo ap pari olutta ja sitten baariin. Isket silmää satunnaiselle miehelle ja pian jo 👉👌😊

Vierailija
18/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson miten kivoja ehdotuksia saat. Voisit olla vessaperiin verrattava kertakäyttötavara miehille!

Minusta ilma kuulostaa paremmalta.

Vierailija
19/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oluen litkijät paljon miehiä kiinnosta.

Vierailija
20/105 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: opettele kirjoittamaan.

Toiseksi: nainen kuin nainen haluaa raamikkaan miehen. Ei hoikkaa.

Ei mua kiinnosta mikään "raamikas" läskimies. Joka itseään kuvailee sanalla raamikas on joku v´tun laiska ja ruma ihrakasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä