Olen kiltti, hiljainen ja ujo nainen, eikai tässä auta mikään muu kuin mennä kauppaan oluen ostoon :(
Olen yhä kaikille miehille pelkkää ilmaa vaikka aloitin meikkaamisen ja hymyilyn.
Kommentit (105)
Miks aina lähdetään siitä oletuksesta ettei nainen ole tehnyt asialle mitään? En minä alusta asti ole ollut tällainen yksin kotona kaljoittelija vaan minusta tuli tällainen kolhujen myötä. Olen tehnyt aloitteita, mutta en kelpaa. Ja ei, en ole lähestynyt mitään statusmiehiä, ei mulla edes riitä itsetunto yrittää sellasia. Mutta jos en kelpaa niille ujoille naapurinpojillekaan, niin kenelle sitten? Kun ikää tulee niin alkaa ymmärtää, että okei, en kelpaa edes nuorena, joten miksi nyt enää yrittäisin kun en ole enää nuori?
Vierailija kirjoitti:
Miks aina lähdetään siitä oletuksesta ettei nainen ole tehnyt asialle mitään? En minä alusta asti ole ollut tällainen yksin kotona kaljoittelija vaan minusta tuli tällainen kolhujen myötä. Olen tehnyt aloitteita, mutta en kelpaa. Ja ei, en ole lähestynyt mitään statusmiehiä, ei mulla edes riitä itsetunto yrittää sellasia. Mutta jos en kelpaa niille ujoille naapurinpojillekaan, niin kenelle sitten? Kun ikää tulee niin alkaa ymmärtää, että okei, en kelpaa edes nuorena, joten miksi nyt enää yrittäisin kun en ole enää nuori?
Jep. Story of my life, en ole ikinä kelvannut yhtään kenellekään vaikka joskus vielä jaksoin uskoa ja yrittää.
kaljottelun tielle pysyvämmin lähteminen voi olla kysseen alanen jutska
semmonen ku vettääpi puoleensa vähämitäsattuu häntyreitä
😕
Mitäs muille kilteille kuuluu? Tänne yhtää kurjaa kuin ennenkin, eikä ole edes kaljaa :(
Järkiratkaisu olisi hakeutua niiden luo mitkä kaipaa ujoja ja kivoja naisia. Jenkit ilmeisesti kaipaavat, samaten venäläiset ainakin tuhdimpia.
Miehille pitäisi vissiin ollaan avoimesti flirttailevia missejä. Mikä vika muuten niissä Fb datingin virolaisissa naisissa oli? Nehän vaikutti kiinnostuneilta.