Olen kiltti, hiljainen ja ujo nainen, eikai tässä auta mikään muu kuin mennä kauppaan oluen ostoon :(
Olen yhä kaikille miehille pelkkää ilmaa vaikka aloitin meikkaamisen ja hymyilyn.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.
Olethan myös itse liikunnalinen, hoikka ja peruskomea?
Ensinnäkin: opettele kirjoittamaan.
Toiseksi: nainen kuin nainen haluaa raamikkaan miehen. Ei hoikkaa.
Totta tämä. Harva nainen ainakaan etsii hoikkaa miestä. Tukevammalle naiselle taas hoikka kelpaa hyvin, varsinkin treenattu hoikka, koska naisella ei ole varaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti, hiljainen ja ujo mies ja minäkin ajattelin hakea olutta. Ehkä törmäämme oluthyllyllä ja hämmentyneinä emme vilkaisekaan toisiimme vaan nappaamme ostoksemme ja luikimme äkkiä lähimpään kassajonoon.
Näin siinä luultavasti tapahtuisi :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin miehenä haluaisin löytää parisuhteeseen kiltin ujon hiljaisen naisen mutta hänen tulisi myös olla liikunnallinen ja hoikka ja jotenkuten perusnätti.
Olethan myös itse liikunnalinen, hoikka ja peruskomea?
Ensinnäkin: opettele kirjoittamaan.
Toiseksi: nainen kuin nainen haluaa raamikkaan miehen. Ei hoikkaa.
Ei mua kiinnosta mikään "raamikas" läskimies. Joka itseään kuvailee sanalla raamikas on joku v´tun laiska ja ruma ihrakasa.
Monesti vaan huomannut tietyissä paikoissa, joissa naiset kommentoivat miehiä, että kyllä ne raamikkaa aina koetaan kiinnostavimmiksi. Ehkä isompikin nainen näin tuntee itsensä pienemmäksi. Tietysit, jos nainen on luokkaa fitnessbabe, niin silloin miehen pitää olla raamikkuuden lisäksi vähärasvainen ja kasvoiltaan keskivertoa komeampi.
Ei kannata. Olutta juova nainen on turn off ja toisekseen, se lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Olutta juova nainen on turn off ja toisekseen, se lihottaa.
Olen mies, enkä ajattele noin. Kaljan juonti on aina hauskaa ja suosittelen sitä kaikille. Toki ei liian usein.
Ei suomalaiset miehet reagoi naisiin. Varo liiallista alkoholiin turvautumista. Ehkä kannattaisi etsiä netistä miestä, selvät sävelet vain tiskiin että mitä hakee. Jos ei kelpaa niin siirtyy seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko toosaa?
Luultavasti jos olisin sinullekaan muuta kuin ilmaa.
Hengitän ilmaa jota olet. Treffit?
Vierailija kirjoitti:
Eipä oluen litkijät paljon miehiä kiinnosta.
Mukavampi se on juoda seurassa.
Kenen seurassa aiot juoda sitä? Toivottavasti se on fiksu mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiltti, hiljainen ja ujo mies ja minäkin ajattelin hakea olutta. Ehkä törmäämme oluthyllyllä ja hämmentyneinä emme vilkaisekaan toisiimme vaan nappaamme ostoksemme ja luikimme äkkiä lähimpään kassajonoon.
Näin siinä luultavasti tapahtuisi :) ap
Emme törmänneet. Huojentavaa sinänsä. Kippis!
Oluttölkin kylmä suudelma odottaa.
Kiltit tytöt eivät juo alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Katson miten kivoja ehdotuksia saat. Voisit olla vessaperiin verrattava kertakäyttötavara miehille!
Minusta ilma kuulostaa paremmalta.
Miesten parhaimmisto se tänne kirjoitteleekin tähän aikaan. Ai niin olen luuseri ja en enää kaipaa kunnollisia naissuhteita ellei ihmettä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit tytöt eivät juo alkoholia.
Mutta kiltit miehet kyllä juovat?
Vierailija kirjoitti:
Totta. Harva mies haluaa siideriä tai olutta jatkuvasti litkivää muijaa.
Kiltit naiset eivät juo olutta. Eli oletkin pahis.
Vierailija kirjoitti:
Ei suomalaiset miehet reagoi naisiin. Varo liiallista alkoholiin turvautumista. Ehkä kannattaisi etsiä netistä miestä, selvät sävelet vain tiskiin että mitä hakee. Jos ei kelpaa niin siirtyy seuraavaan.
Se jos ei reagoi vastakkaiseen sukupuoleen yhtään kertoo omista viallisesta geeniperimästä jota ei kuulukaan levittää eteenpäin vaan tarkoituksin on kuolla eunukkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Harva mies haluaa siideriä tai olutta jatkuvasti litkivää muijaa.
Niin. Nainen ei saa juoda, mutta sen kuitenkin pitää antaa miehen juoda niin paljon kuin tämä haluaa.
Onko Mukava seksi-takuu jos lähden kokeilemaan?