Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko erikoinen kun minulle menee tulevaisuudessa työ lapsen edelle?

Vierailija
04.04.2014 |

Niin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:12"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:01"]

Hieno juttu, että voit kostaa lapsellesi kokemasi vääryydet :)

[/quote]

En mä mitään kosta. Haluan vaan tienata rahaa ja kun tilaisuus tuli alkaa yrittäjäksi niin aloitan sen ja mies on myös yrittäjä niin tietenkin aika on kortilla. Onko se parempi olla rahattomana kotona jos kukaan ei halua mua työllistää?

[/quote]

Kyllä nämä sun avaukset siltä kuulostaa. Tai vähintään siltä, että haluat herättää mahdollisimman paljon palstakohinaa. Oikein alleviivaat sitä, miten lapsen loma on lyhyt ym.

[/quote]

No se on lyhyt kun molemmat ollaan sitten yrittäjiä ehkä sitten muutaman vuoden päästä voi pitää joskus kunnon lomia.

[/quote]

Mutta silti sulle ei tule mieleenkään pohtia asiaa lapsen kannalta. Kirjoitat, että olet onnellinen, mutta et esim. siitä, että sinua huolettaa, miten laiminlyöminen tulee vaikuttamaan lapseesi.

[/quote]

No mitä mun pitäisi tehdä olla rahattomana kotona vai?

[/quote]

En minä tiedä, mitä sinun pitäisi tehdä, mutta ihmettelen vain tuota asennettasi. Kuulostaa, niin kuin iloitsisit siitä, että pääset sinäkin laiminlyömään perhettäsi.

Vierailija
22/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys ykkössijalla, perhe kakkossijalla. En tekisi lapsia, koska siinä on jokunen vuosi, melkein 18 vuotta, että lapsi haluaa olla etusijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole tasapainoinen ihminen (no harva on ihan täysin)

musta on hienoa, että olet löytänyt mieleistäsi puuhaa ja sinulla on mahdollisuus rahoituksen ym. puolesta yrittäjäksi... MUTTA: tekstisi perusteella haluat kostaa miehellesi menneitä vuosia, ja et välitä vaikka lapsen hyvinvointi on tämän koston välikappaleena. 

Minäkin olen osin katkera siitä, kuinka paljon olen uhrannut itseäni lapsille ja kuinka vähän mies on tehnyt näin! Silti aion tulevaisuudessakin panostaa lapsiini, jos jotenkin kostan, niin eroan miehestäni tai alan häntä kohtaan välinpitämättömäksi, mutta en lapsiani kohtaan, koska he ovat ansainneet normaalin äidin kuitenkin. 

sinä et ole vastuussa siitä, jos idiootti-miehesi ei anna aikaa lapselleen yhtään, mutta tarviiko itse olla samanlainen k-pää kuin miehensä(?) jos olisin sinä tekisin niin että lapsi ja oma yritys ovat ykkösenä ja miehen jättäisin täysin omaan arvoonsa

Vierailija
24/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 09:58"]

Minäkö heikkolahjainen? Nyt haukut väärää puuta. En ole tehnyt koskaan yhtään avausta tänne enkä ole tilittänyt mitään ja käyn täällä hyvin harvakseltaan. Mutta minulle lapset ja perheeni ovat kaikessa etusijalla. Näen oman työni puolesta tarpeeksi sitä, mitä tuhoa vanhempien itsekkyys ja välinpitämättömyys tässä yhteiskunnassa aiheuttaa. t. nro 5

[/quote]

Sinulla kuitenkin on se työ. Hirveän monella av-mammalla, joka kertoo menevänsä "lapset edellä" ei tunnu sitä olevan, kun lapset on tehty heti valmistumisen jälkeen, kun 6 kuukauden sisällä ei ole löytynyt oman alan vakivirkaa, ja sen jälkeen oltu 10 vuotta kotona ykkösen, kakkosen ja kolmosen kanssa. Siinä vaiheessa, kun nuorin on 4,5 vuotias, ja se paikkakunnan ainoa tehdas, josta mies on tuonut leivän pöytään, suljetaan, onkin sitten itku ja parku, kun Siwan kassalle ei niin vain päästä, ja okt:n lainaa olisi maksamatta vielä 100 000 euroa plus korot.

Kärjistetty esimerkki, mutta jännää on, että teinien käyttäytymishäiriöt ovat lisääntyneet samalla, kun "kotihoidontuki" -sukupolvi on kasvanut. Olisi kyllä nyt jollekin yhteiskuntatieteilijälle tässä hyvä paikka selvittää, tulevatko teinit esim. perheistä, joissa toinen vanhempi on kyllä ollut kotona "aina", mutta toinen paahtanut pitkää päivää. Oma veikkaukseni on, että joku korrelaatio tässä on.

Vierailija
25/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 10:20"]

et ole tasapainoinen ihminen (no harva on ihan täysin)

musta on hienoa, että olet löytänyt mieleistäsi puuhaa ja sinulla on mahdollisuus rahoituksen ym. puolesta yrittäjäksi... MUTTA: tekstisi perusteella haluat kostaa miehellesi menneitä vuosia, ja et välitä vaikka lapsen hyvinvointi on tämän koston välikappaleena. 

Minäkin olen osin katkera siitä, kuinka paljon olen uhrannut itseäni lapsille ja kuinka vähän mies on tehnyt näin! Silti aion tulevaisuudessakin panostaa lapsiini, jos jotenkin kostan, niin eroan miehestäni tai alan häntä kohtaan välinpitämättömäksi, mutta en lapsiani kohtaan, koska he ovat ansainneet normaalin äidin kuitenkin. 

sinä et ole vastuussa siitä, jos idiootti-miehesi ei anna aikaa lapselleen yhtään, mutta tarviiko itse olla samanlainen k-pää kuin miehensä(?) jos olisin sinä tekisin niin että lapsi ja oma yritys ovat ykkösenä ja miehen jättäisin täysin omaan arvoonsa

[/quote]

En mä halua kenellekkään kostaa yhtään mitään. Mä haluan vain tienata mielummin kuin olla kotona rahattomana, mä haluan elättää kanssa tätä perhettä, haluan oma työn ja sosiaalisia suhteita yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi