Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta on ihan asua Suomessa

Vierailija
27.04.2014 |

pikkukaupungissa, järvien keskellä. Ei mulla muuta. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ja mökki.

Vierailija
2/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana siis..ap. Kävin äsken tässä välissä tunnin lenkillä. On paikkoja, joissa ei aamulla nainen voi yksin käydä lenkillä. Linnut laulaa, säkin on aika hyvä. Rauhallista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on näppiksessä jotain häikkää, kun osa näppäimistä ei välillä toimi. Siis sää on hyvä. 

Vierailija
4/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on ihana asua Suomessa. Olen kuitenkin asunut myödsuseammissa miljoonakaupungeissa, ja kyllä niissä kaikissa voi nainen yksin käydä lenkillä Kä aamulla että illalla. Pitää vaan vähän katsoa, minne lenkkeilee. Ja niin pitää Suomessakin, joskin useammanlaisista syistä.

Vierailija
5/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:10"]Minustakin on ihana asua Suomessa. Olen kuitenkin asunut myödsuseammissa miljoonakaupungeissa, ja kyllä niissä kaikissa voi nainen yksin käydä lenkillä Kä aamulla että illalla. Pitää vaan vähän katsoa, minne lenkkeilee. Ja niin pitää Suomessakin, joskin useammanlaisista syistä.

[/quote]

Samaa meinasin tulla sanomaan. Itse kun lenkkeilen Espoossa niin käy mielessä se mielenerveysongelmaisen koriskentälle puukottama teinityttö ja autoon kaapattu lenkkeilijänainen... :-/ Suomi on ihan jees ja monessa mielessä hyvä maa, ja ihanaa että ap on asuinpaikastaan onnellinen, mutta pidetään ne ruusunpunaiset lasit poissa silmiltä. Suomessa on myös kouluampujia ja tolkuttomasti mielenterveyongelmaisia, itsemurhia ja alkoholisteja... :-(

Vierailija
6/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä, ei rahaa, eikä työhaastatteluihin enää pääse, kun olen nähtävästi nykyään liian työtön ja liian vanha. Minua huonommin koulutetuilla ja kokemattomimmilla on töitä.

Jatkossa työttömät pakotetaan "osallistavalla sosiaaliturvalla" tekemään töitä ilman palkkaa samaan aikaan kun oikeissa töissä käyvät jatkavat kuten ennenkin.

MOLissa reilu 10 000 työpaikkaa, maassa yli 300 000 työtöntä ja piilotyöttömät yms. työvoimasta ja tilastoista ulospotkitut ja edelleen yhtä persaukiset päälle

Suomi on paska maa. Jossain vaiheessa menee hermot ja syntyy muutama ruumis.

Vierailija
7/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:14"]

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:10"]Minustakin on ihana asua Suomessa. Olen kuitenkin asunut myödsuseammissa miljoonakaupungeissa, ja kyllä niissä kaikissa voi nainen yksin käydä lenkillä Kä aamulla että illalla. Pitää vaan vähän katsoa, minne lenkkeilee. Ja niin pitää Suomessakin, joskin useammanlaisista syistä.

[/quote]

Samaa meinasin tulla sanomaan. Itse kun lenkkeilen Espoossa niin käy mielessä se mielenerveysongelmaisen koriskentälle puukottama teinityttö ja autoon kaapattu lenkkeilijänainen... :-/ Suomi on ihan jees ja monessa mielessä hyvä maa, ja ihanaa että ap on asuinpaikastaan onnellinen, mutta pidetään ne ruusunpunaiset lasit poissa silmiltä. Suomessa on myös kouluampujia ja tolkuttomasti mielenterveyongelmaisia, itsemurhia ja alkoholisteja... :-(

[/quote]Olen paljon fillaroinut Espoossa(asun Hgissä) reittiä Tapiola, Westend, Haukilahti, Iirislahti, Koukkuniemi, Kaitaa, Iivisniemi, Laurinlahti, Soukka, Leppävaara , Espoon keskus jne ja turvallista on ollut ja hyvät fillaritiet.

Vierailija
8/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:17"]

Ei töitä, ei rahaa, eikä työhaastatteluihin enää pääse, kun olen nähtävästi nykyään liian työtön ja liian vanha. Minua huonommin koulutetuilla ja kokemattomimmilla on töitä.

[/quote]

Miksi et muuta työn perässä ulkomaille, jos vika työttömyyteesi on Suomessa? EU-alueella ja Pohjoismaissa saa liikkua aika vapaasti.

Vierailija
9/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:27"][quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:14"]

[/quote]

[/quote]Olen paljon fillaroinut Espoossa(asun Hgissä) reittiä Tapiola, Westend, Haukilahti, Iirislahti, Koukkuniemi, Kaitaa, Iivisniemi, Laurinlahti, Soukka, Leppävaara , Espoon keskus jne ja turvallista on ollut ja hyvät fillaritiet.

[/quote]

Ei mullekaan mitään ole tapahtunut, mutta nuo kaksi on ihan viime vuosien tapahtumia. Eikä mulle tapahtunut mitään Lontoossa, Berliinissä, Torontossa eikä Brysselissäkään vietettyjen vuosien aikana.

Vierailija
10/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 07:31"]

pikkukaupungissa, järvien keskellä. Ei mulla muuta. 

[/quote]itse menen n kuukaudeksi taloon ja iso järvi n 100 metrin päässä alkaa. Rantasauna ja terassilla nautin olemassaolostani. Asun Hgissä meren tuntumassa ja tykkään asua täällä, mua ei saisi minnekään takahikiälle ei edes rakkaus.

Vierailija
11/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:10"]

Minustakin on ihana asua Suomessa. Olen kuitenkin asunut myödsuseammissa miljoonakaupungeissa, ja kyllä niissä kaikissa voi nainen yksin käydä lenkillä Kä aamulla että illalla. Pitää vaan vähän katsoa, minne lenkkeilee. Ja niin pitää Suomessakin, joskin useammanlaisista syistä.

[/quote]Minä oon kolunnut aikoinaan Israelia ristiin rastiin ja useemman kerran ja käynyt Egyptissäkin Mubarakin aikaan ja sielläkin näin muuta kuin Kairon ja Alexandrian.

Vierailija
12/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa työttömät pakotetaan "osallistavalla sosiaaliturvalla" tekemään töitä ilman palkkaa samaan aikaan kun oikeissa töissä käyvät jatkavat kuten ennenkin.

MOLissa reilu 10 000 työpaikkaa, maassa yli 300 000 työtöntä ja piilotyöttömät yms. työvoimasta ja tilastoista ulospotkitut ja edelleen yhtä persaukiset päälle

[/quote]Kokoajan tulee ruumiita ja Suomessa tehdään n 1000 itsemurhaa(miehet enemmistönä)

Vierailija
13/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ollut pitkään kierteessä, jossa oli pätkätöitä, kursseja ja harjoitteluja sekä työttömyyttä, toistakymmentä vuotta. Nyt on työ, joten siksi tämä mielenrauha. Mutta silloinkin sain mielihyvää luonnossa lenkkeilystä.

Vierailija
14/14 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:27"]

[/quote]

Miksi et muuta työn perässä ulkomaille, jos vika työttömyyteesi on Suomessa? EU-alueella ja Pohjoismaissa saa liikkua aika vapaasti.

[/quote]

Eikös näin objektiivisesti ajatellen, mikäli kirjoittaja on koulutetumpi ja kokeneempi kuin moni työelämässä oleva, oikeudenmukainen ratkaisuhan olisi luonnollisesti potkia työpaikoilta nämä pihalle ja laittaa paremmat tilalle?

Silloin kortistossa ja tulevissa orjatöissä olisivat ne, jotka sinne kuuluvat, eivätkä ne, joilla on niin huono tuuri, ettei tuolileikissä olekaan ollut tuolia jäljellä?