Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viirin Kirppis ja Klaukkalan kellarikirppis

Vierailija
04.04.2014 |

Kummalle veisit rojut myyntiin? Kummalla olet myynyt?

Mulla oli viimeksi Viirin kirppiksellä pöytä, myynti taisi olla alka sentilleen viikolta 700€, siitä tosin otettiin 3% myyntiprovisio.

Kellarikirppiksessä ihmetyttää esim se, että hintalappuja saa yhden arkin ja lisäarkit maksaa 50snt?! Mulla menee helposti 20 arkkia!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt Kellarikirppikseltä pöytä ja todella huonosti on mennyt :( Miten teillä?

Vierailija
2/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just Viirissä pöytä, eikä kehumista voitoissa. Vien seuraavaks Kellarikirppikselle. Siellä on nyt pöytä 31€ eikä ne ota myynnistä provikkaa.

Tosin Kellarikipparilla niin kuin myös Viirissä on tosi paljon pöydät tyhjillään..... Mistä lie johtuu. Mä meinaan silti suosia Kellarikirpparia, jotta saadaan vähän vaihtelua kirppariin. Ja se on mun mielestä ainakin paljon siistimpi ku Viiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuo kellarikirppis on? Itte oon kans huomannu, et Viirillä on tosi paljon tyhjiä pöytiä ja sit on paljo sitä uutta roinaa.

Vierailija
4/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt muutaman kerrabn Viirin kirppiksellä mutta oli niin paljon ylihinnoiteltua tavaraa ettei enää huvita. Seuraavaksi kellarikirppikselle, onko se siinä jossain lähellä?

Vierailija
5/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirin kirppiksellä käy aika tiuhaan mustalaisia, jotka varastelevat tavaraa. :/

Vierailija
6/36 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarikirppis on Klaukkalan torilla.

Vierailija
7/36 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kellarikirppiksellä paikka ja heikosti on mennyt. Aina kun käyn järjestelemässä niin yksi tai kaksi asiakasta paikalla. Eli eihän se tavara liiku jos ei ole ostajia. Enkä todellakaan ole laittanut ylihintaa, haluaisin vaan rojuista eroon. Viirillä on aina tullut voittoa, nyt mennään + - 0 . Myyjän kannalta vakiintuneempi paikka on hyvä, mutta onhan tuo kirppis vielä raikkaan hajuinen ja siisti. Mielellään siellä itsekin kävisi kun ei tarvitse autolla mennä keskustan alueella.

Vierailija
8/36 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/36 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varastettiin tavaraa n. 100 euron arvosta Viirin kirppiksellä, sieltä voi kuka tahansa kävellä tavarat sylissä ulos ja kukaan ei reagoi!!!

Missä tää kellarikirppis on?

Vierailija
10/36 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:58"]Alku talvesta oli viirillä paikka. Ei ehkä liity asiaan mutta tyly myyjä sattui siellä kohdalleni kun olin hänen mielestään tehnyt virheen kun en ollut täyttänyt sopimusta?! Että " muistappa ens kerralla aina tulla kassan kautta" tosi vmäisesti .. Ööh eikö se oo kassan homma täytättää ne asiakkaalla ja menin kyllä kassan kautta. Ei pahoitellut. Sitten kun sain rahan 15 e mitä käteen jäi, ojensi myyjä ne ja naurahti " eipä kyllä oo paljon"!:-D Ööh minulle opiskelijana 2 euroakin on paljon!

[/quote]

No ei tuo oo paljon. Mä saan aina melkein parisataa :D

Vierailija
11/36 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.08.2014 klo 10:23"]Meillä varastettiin tavaraa n. 100 euron arvosta Viirin kirppiksellä, sieltä voi kuka tahansa kävellä tavarat sylissä ulos ja kukaan ei reagoi!!!

Missä tää kellarikirppis on?

[/quote]

Kirppiksiltä varastetaan aina, siksi sinne ei hienoja juttuja kannatakaan viedä myyntiin.

Vierailija
12/36 |
17.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole myynyt kummassakaan, ostajana olen käynyt paljon.

Viirin kirppis on mielestäni (ja todella monet muut ovat olleet samaa mieltä) epäsiisti, myynnissä on paljon huonoa tavaraa ja sieltä varastetaan paljon. Joukossa on paljon vakimyyjien "rojupöytiä", joissa on myynnissä aina samat, uudet tuotteet, esim feikki-merkkilaukkuja, muovileluja, koruja jne. Ei siis käytettyä tavaraa ollenkaan, vaikka kirppiksestä on kyse. Viirin maine on huono ja koko ajan huonompaan päin menossa Kellarikirppiksen tulon myötä.

Kellarikirppis on näin ostajan näkökulmasta siisti, hyvällä paikalla, ei uuden tavaran rojupöytiä niin kuin Viirissä. Kaikin tavoin houkuttelevampi.

Silti käyn itse aina ensin paremmilla kirpputoreilla (esim Jane Vantaan puolella), kun etsin jotakin. Vasta sen jälkeen Kellarikirppikselle, jos en esim Janesta löydä. Viirissä en viitsi enää käydäkään - huonoa tavaraa, likaisia lastenvaatteita jne, enää aikoihin en ole löytänyt sieltä mitään.

Vierailija
13/36 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarikirppiksellä on nykyään myös se uusi provisiomyynti systeemi eli ei tarvitse vuokrata pöytää eikä hinnotella tuotteita, saatika käydä siistimässä pöytää päivittäin vaan henkiläkunta hoitaa kaiken! Myyjälle ei tästä tule mitään kustannuksia, ainoastaan tuotto menee 50/50, loisto juttu laiskalle hinnottelijalle ;) Sain tolla tyylillä joku pari sataa ja se meni sitten 50/50. Super helppoa rahaa siis! Suosittelen lämpimästi :)

Vierailija
14/36 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon pöytä kellarikirppiksellä. Pöytävuokra 39e, tulot viikolta 40e. Käteen jäi siis 1e. Mutta siellä on myös sellainen provisiomyynti eli viet tavarat sinne, henkilökunta hinnoittelee ne ja pitää pöydän kunnossa, myyntiaika 2 viikkoa ja henkilökunta korj aa tavarat pois. Haet vain tuoton, jonka jaatte puoliksi kellarikirppiksen kanssa. Helppoa, jos ei ole väliä hinnoilla, jää edes jotain käteen.Suosittelen ja olis kiva jos henkilökuntakin suosittelisi! ☺

Vierailija
15/36 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ollaan Viiriä käytetty muutaman kerran. Myynti on ollut hyvää ja mitään suurempaa eikä suuremmin ole kadonnut. Se varastelu ip kirppisten ongelma aina. Viiri on myös alku vuodesta siistitty! Suosittelenkin käymään jos ei pitkään aikaan ole käynyt, ihan eri siisteystaso! Mä en kanssa tykkää niistä jälleen myyjistä, ne vois vaikka kokonaan kieltää.

Onko tullut uusia ip paikkoja jota voisitte suositella?

Vierailija
16/36 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti Viirin Kirppistä, se on omien kokemusten perusteella paras!

Vierailija
17/36 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellarikirppis on näistä kahdesta ehdottomasti parempi. Olen vakikävijä ja aina löytyy ostettavaa :) Henkilökunta on ystävällistä ja hinnat edullisia.

Vierailija
18/36 |
19.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viirillä vaihtuu tavara hyvää tahtia. Remontti tehty ja myyntipaikkoja paljon, kiertelyyn kannattaa varata aikaa. Uudet videovalvonta vaikuttaa tehokkaalta.
Kellarikirppiksellä vähän tavaraa ja vähän asiakkaita

Vierailija
19/36 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin viimeksi viirin kirpputorilla pöytä. viikkomyynti ok. kellarista en ole kuullut

Vierailija
20/36 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useasti Viirissä pöytä, hyvin on mennyt kaupaksi, mutta valitettavan paljon on varastettu hälyttimistä huolimatta. Kellarikirppikseltä varasin pöydän ja sain kahden viikon varausta varten 4 arkkia tarroja - yhdessä arkissa on 33 tarraa.  kellarikirppis vaikutti siistimmältä kuin Viiri, katsotaan mtien siellä myynti menee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi