Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi pääsyy tyttöjen ja naisten ulkonäköpaineille?

Vierailija
17.04.2014 |

Ajat muuttuu, naisten ulkonäpöpaineet on ja pysyy. Mikä on syypää?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun esim. joku mies täällä avautuu, että on keskivertoa parempi kaikin puolin muuta jää ilman naista, tulee mieleen, että tietty perusero siinä kuitenkin on verrattuna kaikkiin niihin "keskivertoa huonompiin", jotka naisia saavat. Sanotaan sitä vaikka asenteeksi naista kohtaan.

Vierailija
2/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:22"]Joka kerta kun esim. joku mies täällä avautuu, että on keskivertoa parempi kaikin puolin muuta jää ilman naista, tulee mieleen, että tietty perusero siinä kuitenkin on verrattuna kaikkiin niihin "keskivertoa huonompiin", jotka naisia saavat. Sanotaan sitä vaikka asenteeksi naista kohtaan. [/quote]

Miten se asenne näkyy Onnelan tanssilattialla 110 desibelin melussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä en lähde kelaamaan, mutta miten olisi ratkaisu? Kaikille burkhat tai kiinalaisten 60-luvun univormupuvut, niin ongelma hoidettu! Olen kyllä sitä mieltä, että monet ottavat aivan turhaan ulkonäköpaineita. Keskittyisivät elämiseen.

Vierailija
4/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huku miesten suosionosoituksiin seduloissa, vaikka olen keskinkertainen nainen. Voi varmaan johtua siitä, etten ketkuta persettäni minihameessa ja tanssi käsilaukkuni ympärillä 20cm koroissa.

Vierailija
5/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:34"]

En minäkään huku miesten suosionosoituksiin seduloissa, vaikka olen keskinkertainen nainen. Voi varmaan johtua siitä, etten ketkuta persettäni minihameessa ja tanssi käsilaukkuni ympärillä 20cm koroissa.

[/quote]

Oijoi, kovat on ulkonäköpaineet kun ihan pitää korkkarit laittaa että saa loputtomasti huomioita ja seksiä!

Mitäs perusmies laittaisi, jos haluaa edes vähän naisen kosketusta? Kurkun housuihin ja vaahtomuovilihakset paidan alle?

Vierailija
6/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikkaa: Joka kerta kun olen Onnelassa joku nainen saa mieheltä munaa, pääsee jonkun miehen mukaan.

Minä en joka kerta saa naista mukaani,

eli naiset saavat aina munaa, miehet(eli minä yksi mies, joka edustan kaikkia muita miehiä, koska ne eivät ole mitään miehiä, ketkä ne naiset mukaansa saavat)eivät koskaan, tai harvemmin.

Voin naisena kertoa että, kyllä sen ihmisen naamasta ja olemuksesta plus eleistä/puheesta hyvin nopeasti huomaa kuka on keskivertoa yksinkertaisempi/vässykämpi/katkerampi

Vierailija
7/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 17:28"]Huono itsetunto

[/quote]

Mutta jostakinhan se huono itsetunto kumpuaa?

Vierailija
8/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, tullaanko teitä oikeasti aina baarissa iskemään? Miehet väittää niin. Minua ei kyllä tulla.

Vierailija
9/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:34"]

[/quote]

Oijoi, kovat on ulkonäköpaineet kun ihan pitää korkkarit laittaa että saa loputtomasti huomioita ja seksiä!

Mitäs perusmies laittaisi, jos haluaa edes vähän naisen kosketusta? Kurkun housuihin ja vaahtomuovilihakset paidan alle?

[/quote]Kaikki eivät muuten ole pelkän pikapanon toivossa Onneloissa. He voivat olla kavereidensa kanssa iltaa viettämässä ja ehkä samalla katsella jos joku fiksun oloinen kaveri sattuisi jutustelemaan ja ehkä numeron vaihtamaan jne.

Sinä olet yksinkertainen jos vaadit että helpot pillut täytyy absoluuttisesti löytyä rivissä seisomasta tietystä ravintolasta ja vaimot sitten voi napsia kirjaston lukusalista matkaansa, heti kun sattuu siivoojalle tarvetta olemaan.

Vierailija
10/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kapinoida ja olla onnellinen tällasenaan..rumana. Taidan myös kadota sosiaalisesta mediasta

Vierailija
11/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 18:40"]

Miehen logiikkaa: Joka kerta kun olen Onnelassa joku nainen saa mieheltä munaa, pääsee jonkun miehen mukaan.

Minä en joka kerta saa naista mukaani,

eli naiset saavat aina munaa, miehet(eli minä yksi mies, joka edustan kaikkia muita miehiä, koska ne eivät ole mitään miehiä, ketkä ne naiset mukaansa saavat)eivät koskaan, tai harvemmin.

Voin naisena kertoa että, kyllä sen ihmisen naamasta ja olemuksesta plus eleistä/puheesta hyvin nopeasti huomaa kuka on keskivertoa yksinkertaisempi/vässykämpi/katkerampi

[/quote]

Ei tuo kumoa miehen logiikkaa. Miltei kaikkia baarin miehiä kiinnostaisi päästä panemaan. Naiset taas ovat odotettelemassa huippumiestä numeron toivossa, mutta sen puuttuessa lähtevät vapaaehtoisesti yksin kotiin. Kaiken lisäksi miehiä on yleensä yökerhoissa paljon enemmän kuin naisia. Jokaiselle naiselle olisi siis takuuvarmasti seksikumppani, mutta suurin osa miehistä jää ilman. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Ei puhuttu yksinkertaisuudesta/vässykkyydestä/katkeruudesta, vaan asenteesta naisia kohtaan. Työssään menestynyt rikas mies tuskin on mitään noista, mutta pillua ei silti usein heru, jos ei ole ulkonäkö priima.

Vierailija
12/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 16:30"]

Minä laittaudun sen takia, etten halua olla halveksittu, en miesten enkä naisten taholta. Oletan että molemmat ihailevat kiinteä reisisiä ja vatsaisia pyöreä peppuisia söpöliinejä, joilla on pystyt rinnat ja pitkät hiukset, sekä suuret/kissamaiset silmät ja täyteläiset huulet, nätistä nenästä ja kapeasta uumasta puhumattakaan.

Tuollaisia naisia on lehdet, netti ja telkkukelkku pullollaan. Heitä hehkutetaan ja puhutaan ylistävästi. Lihavuutta kritisoidaan ja pidetään huoli ettei kukaan vaan kuvittelisi olevansa tyytyväinen itseensä jos on ylipainoa.

Fitnesskisakuntoisesta kuivahtaneesta kropasta on tehnyt ikäänkuin täydellisyyden synonyymi ja Jutat ja Hussit "auttavat" ihmisiä pyrkimään tuohon seesteiseen elämäntapaan.

Kyllähän sen huomaa että miehillä kääntyy päät kun he näkevät sporttisen takapuolen ja pitää olla aika kuurosokea jos ei tajua heidän ihailevan tuota yllämainuttua naistyyppiä.

Koska en ole lähelläkään tuollaista ihannetta, oletan että minua pidetään huonompana, ja se tuntuu jotenkin alentavalta. Jos edes vähän meikkaan ja laihdutan, olen lähempänä hyväksyttyä. Onhan tutkimuksissakin jo todettu kauniiden pärjäävän paremmin.  Mikä tässä on outoa?

[/quote]

Toisin sanoen laittaudut saadaksesi miesten himokkaita katseita.

Vierailija
13/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä laittaudun, laittaudun nimenomaan saadakseni miesten himokkaita katseita. Valitettavasti en aina niitä silti saa.

Vierailija
14/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh! Kirjoitusvirhe! Ulkonäpöpaineet tarkoitti ulkonäköpaineita, ellei joku tajunnut.

Vierailija
15/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti.

Vierailija
16/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten asemalle yhteiskunnassa. Naisen arvo on edelleen siinä, kuinka paljon hän miellyttää miessukupuolta ja osa naisista myös tietoisesti käyttää tätä hyväkseen kiipiessään ylöspäin yhteiskunnassa. Lienee myös biologinen ilmiö, olemme pohjimmiltamme eläimiä jotka pyrkivät löytämään suvunjatkamiskumppanin.

Vierailija
17/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti on vertailtu miesten ja naisten käsityksiä täydellisestä naisvartaloista ja todettu, että naiset ihailevat superlaihoja, nälkiintyneen mallin näköisiä naisia kun taas miehet pitävät hieman muodokkaammista vartaloista. Ainakaan laihuustrendistä ei siis voi syyttää miehiä.

Vierailija
18/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsittääkseni laihuustrendi on jo ohi. Nyt pitää olla mahtava takapuoli isojen tissien lisäksi. 

Vierailija
19/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on ainakin osasyyllinen. Pitää näyttää tietynlaiselta ollakseen kaunis. Ja se muotti on usen kovin ahdas. Toisaalta aikaa ennen naistenlehtiä, telkkaria, internettiä, on tavoiteltavaa ollut aina se joku piirre ja/tai ominaisuus joka vain hyvin harvalla on luonnostaan.

Milloinkahan littana perse tulee muotiin?

Vierailija
20/80 |
17.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 11:29"]

Useasti on vertailtu miesten ja naisten käsityksiä täydellisestä naisvartaloista ja todettu, että naiset ihailevat superlaihoja, nälkiintyneen mallin näköisiä naisia kun taas miehet pitävät hieman muodokkaammista vartaloista. Ainakaan laihuustrendistä ei siis voi syyttää miehiä.

[/quote]

No kerropa nyt niiden tieteellisten tutkimusten lähdetiedot ja tutkimuksista kohdat, joissa noin todetaan.

Itse en ole koskaan ihaillut nälkiintyneen näköisiä naisia, tai miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän