Viirin Kirppis ja Klaukkalan kellarikirppis
Kummalle veisit rojut myyntiin? Kummalla olet myynyt?
Mulla oli viimeksi Viirin kirppiksellä pöytä, myynti taisi olla alka sentilleen viikolta 700€, siitä tosin otettiin 3% myyntiprovisio.
Kellarikirppiksessä ihmetyttää esim se, että hintalappuja saa yhden arkin ja lisäarkit maksaa 50snt?! Mulla menee helposti 20 arkkia!
Kommentit (36)
Alku talvesta oli viirillä paikka. Ei ehkä liity asiaan mutta tyly myyjä sattui siellä kohdalleni kun olin hänen mielestään tehnyt virheen kun en ollut täyttänyt sopimusta?! Että " muistappa ens kerralla aina tulla kassan kautta" tosi vmäisesti .. Ööh eikö se oo kassan homma täytättää ne asiakkaalla ja menin kyllä kassan kautta. Ei pahoitellut. Sitten kun sain rahan 15 e mitä käteen jäi, ojensi myyjä ne ja naurahti " eipä kyllä oo paljon"!:-D Ööh minulle opiskelijana 2 euroakin on paljon!
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 11:58"]Alku talvesta oli viirillä paikka. Ei ehkä liity asiaan mutta tyly myyjä sattui siellä kohdalleni kun olin hänen mielestään tehnyt virheen kun en ollut täyttänyt sopimusta?! Että " muistappa ens kerralla aina tulla kassan kautta" tosi vmäisesti .. Ööh eikö se oo kassan homma täytättää ne asiakkaalla ja menin kyllä kassan kautta. Ei pahoitellut. Sitten kun sain rahan 15 e mitä käteen jäi, ojensi myyjä ne ja naurahti " eipä kyllä oo paljon"!:-D Ööh minulle opiskelijana 2 euroakin on paljon!
[/quote]
Mäkin olin kerran tuolla kirppiksellä myymässä, en mennyt kassan kautta viemään tavaroita vaab suoraan pöytään. No, edellinen myyjä oli tyhjentänyt tavaransa mutta ei kassakoneelta asiakastiliään ja meidän myynnit (siltä ekalta puolelta tunnilta) meni sille edelliselle myyjälle. Onneksi yksi myyjä jaksoi poistella yksi tuote kerrallaan sieltä ne minun myynnit, oli kertynyt yli 40 euroa, millä sai jo sen pöytämaksun kuitattua!
Meillä on pöytä Kellarikirppiksellä, hyvin on mennyt kaupaksi tavarat. Tosi kiva kun myyntiä voi seurata koneelta! Kellarikirppis on paljon siistimpi ja työntekijät tosi kivoja ja sijainti täys kymppi! Eli sinne vaan tavarat myyntiin, oli jo aika saada Viirin Kirppikselle kilpailija!!!
Joulukausi alkaa ja varaston siivous tehty. Nyt pitäisi saada kamat myytyä. Kumpaa suosittelette Klaukkalassa, Viirin kirppistä vai Kellarikirppistä? Viirillä on aikaisemmin ollut pöytä montakin kertaa ja myynti hyvää, vaikka tavaraa on tuntunut menevän myös ohi kassan jonkin verran. Haluaisin ottaa päydän Kellarikirppiksestä mutta siitä ei ole kokemusta aikaisemmin.
Kertokaapa risuja ja ruusuja päätöksenteon pohjaksi!
-miia
mulla ei ole ollut myyntipöytää kummassakaan, nyt alkais olla ajankohtainn ottaa. Kummastahan ottais, vai ottaisko viikon ja viikon
Viirin kirppiksestä kokemuksia ihan alkuajoista lähtien. Nytkin siellä pöytä. Jatkossa kokeilen jotain muuta paikkaa. Viirissä varastetaan tavaraa paljon ja pöytävuokra+provikka on liian kallis. Varastelu selkeästi ongelma, mutta omistajaa/henkilökuntaa ei kiinnosta.
Viirillä nykyään uusi nauhoittava valvontakamerajärjestelmä. Varastelu vähentynyt huomattavasti. Siistitty paikkoja huomattavasti tämän vuoden aikana. Huonekalupuoli uusittu kokonaan. Suosittelen.
Viiriin menisin kuten olen aiemmin mennytkin. Kellarikirppistä pyörittää tietääkseni aika nuoret ihmiset ja sitä on somessa mainostettu. Ei kamalan hyvin tosin. Itsekään en siitä ole kamalasti kuullut..
Millainen tavara liikkuu hyvin Viirillä tai Kellarikirppiksellä, jos ei lastenvaatteita oteta huomioon? Olisin myymässä naistenvaatteita, koruja, kesälukemista ja sisustusjuttuja....
Viiri on ihan ok, paitsi siellä kyllä pöllitään aika paljon ja toinen juttu on se, että pöydillä on aina toisten tavaroita ja kukaan ei niitä korjaa. Itse on juostava siellä päivittäin. Nykyään laitan kaikkiin hälyt, se auttaa edes vähän.
Kellarikirppis on siisti, mutta liian kallis juuri kun lapuista yms. otetaan ylimääräistä. Eikä siellä käy paljoakaan ostajia. Viimeksi olin kaksi viikkoa ja sain käteeni pöytävuoksien jälkeen 2€.
Kirppis Tuikkuun en vie enää ikinä. Siellä ei asiakkaat pölli, mutta henkilökunta vie tilitykset, eikä saa siis rahojaan. Omistajakin vaihtui, tosin samaa sukua ja edelleen on rahat saamatta. Muuten paikkana ihan siisti ja iso Nummelan HongKongin takana.
Kata78 kirjoitti:
Viiri on bestest.
Nostatko ketjun esiin kun viet tavaraa myyntiin?
Viiri on ihan paras, se on totta. Itse käyn ostelemassa aina välillä ja systeri käy kerta vuoteen myymässä. On saanut aina liki tonnin, mutta on kyllä hyvää tavaraakin. On paljon kehittynyt viime vuosina ja tyhjiä pöytiä olen nähnyt lähinnä joskus kesäaikaan.
Lanttilassa käyn myös, mutta niiden pöytäasettelu on jotenkin outo omaan makuun, on sekavan oloinen. Sieltä ei koskaan löydä meikä mitään.
Viirissä on kans yläkerrassa ihan sikana kankaita ja kaikkee kässäkamaa, mahee paikka.
Onks näilla hoodeilla jotain muuta kirpparia noin isoa ku viirin kirppa, lanttila myyrmäessä tais mennä konkkaan? Mutsin kans käytiin tuolla klaukkalassa viirissä jo kun olin ihan skidi. On kai ollut aika kauan sit eli täytyy olla ihan hyvä..
viiri on parempi siks kellarikirppis lopetti
Kävin tuolla kellarikirppiksellä ja oli aivan tyhjä..