Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tammivauvat 2015

03.04.2014 |

Meille ei tullut touko,  kesä, heinä, elo, syys, loka, marras eikä jouluvauvaa mutta mikäs olisikaan ihanampaa kuin aloittaa vuosi vauvalla :D Elikkä perustan nyt ihan itekseni tammivauvoista haaveileville ryhmän <3

Minusta on ollut mielenkiintoista seurailla missä vaiheessa mennään

jotenka laitan tähän:

Kp 4 Yk 9

Kommentit (275)

1/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Voisin minäkin liittyä, joulukuisista tippuneena... ei tullut joulunyyttiä meille, mutta tammikuun toiveet on korkealla :D

Neljättä kuumeillaan mulle ja ensimmäistä miehelle. 

Kp 2/29 yk 2

Vierailija
2/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla tänne jännäämään tammikuista :) esikoinen toiveissa ja ensimmäistä kertaa yritän tikuttaa ovista tässä kierrossa. Olisi kyllä mahtava vuoden aloitus jos saisi parkumisen kuulla synnärillä!

Kp 4/24-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja yk 2

4/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Kiva MAMMANEN2011 että perustit uuden pinon :) Täällä taas ollaan,olen 36v ja mies 43v. Toinen haaveissa,esikko 1v.8kk ja tarras heti ekasta kierrosta. Siksi olenkin ihmeissäni ja kärsimätön kun alkais yk8.

Ovis testit olleet muutaman kuukauden käytössä ja ihan mielenkiinnosta,tunnistan kyllä oireet ilman testejäkin.Kierto säännöllinen ja ovis osuu AINA keskelle viikkoa,jolloin miestä on hankala houkutella peittojen heilutteluun :) Alkais iän puolesta myös olla jo aika raskautua ;) Jotenkin pelottaa nuo riskit,kumma kun ensimmäistä odottaessa ei pelottanu yhtään.

No olen kyllä onnellinen että olemme saaneet yhdenkin lapsen,ihanan pojan! Nyt tähtäimenä tammikuun tenava!!! 

Kaikille toivotan onnea tähän pinoon :)

ANNIINA77

5/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii väärinhän se heti meni siis yk9 ja kp2/28

ANNIINA77

6/275 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla tänne. Mulla on siis 14pv yrityksen alkuun. Ovis joulukuulle on tänään tai eilen, mutta mies ei halunnutkaan joulukuun vauvaa... Ihan valtava pettymys! Tosi outoa muuten, ovislimaa on tullut 4 päivänä jo, tänään eniten. Toissapäivänä kramppasi nivunen ja eilen + tänään vähän poltellut oikeaa puolta. Oisko se sit eilen ollut? Mulla ei ennen oo ollut kipuja, tietääkö muut missä vaiheessa "kuuluisi" kipuja olla?

Esikoista yritetään, 28 ja 30v pariskunta. Kierto on ihan mitä sattuu, ja oireet oviksesta menkkojen loppuun vaihtelee ihan totaalisesti. oviksen onneksi aina bongaan jo paria päivää etukäteen. Ollaan siis tjottailtu/menty varmoilla päivillä elokuusta. Nyt ois tarkoitus oikeasti oikeasti yrittää, katsotaan uskalletaanko. 3 kertaa touhuiltu tärppipäivinä tähän mennessä, mutta ilman tulosta :(  kiukuissani menin lukemaan pieleen menneistä synnytyksistä, jos helpottaisi vauva kuume ja kiukku laantuisi. No eipä auttanut muuten kuin että pelottaa synnyttäminen entistä enemmän. huoh...! Luulin että vauvaa oltaisiin alettu yrittämään n. 5-6 vuotta sitten, kohta pari vuotta ollut jo ihan tuskaa... No jospa tää tästä nyt!

Havu kp -14/24-34 yk 4

7/275 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikki! kiva että heti alkoi porukkaa tulla :) tein nyt listan meistä. Jos on virheitä niin vinkatkaa:

Mammanen2011
Kp
5
/30
yk
9
Voila
Kp
3
/29
yk
2
Varpunen89
Kp
5
/24-31
yk
2
Anniina77
Kp
3
/28
yk
9
Havu
Kp
15
24-34
yk
4

8/275 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kökkö, luulin tekeväni fiksusti ku pistin tuon exceliin tuon listan :D

9/275 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka joulukuisissa olitte tai luitte niin näittekin varmaan että sieltäkin tiputtiin.. Torstaina haalea haamu, tänä aamuna eri testi mutta vielä haaleampi ja nyt illalla alkoi vuoto, normaaliin nähden todella todella runsaana :(.. 

Miiisu kp 1/?? Yk 8

10/275 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olikin jo tammikuun ketju, kävin huutelemassa tuolla joulukuisten ketjussa itsestäni! :) Katseet on nyt hyvin vahvasti tässä tammikuun ketjussa vaikka periaatteessa jouluvauvakin voisi tulla, mutta keskenmenon jälkeisiä ensimmäisiä kuukautisia vielä odottelen jotka suositeltiin odottamaan ennen uutta yritystä. Lokakuun vauva jäi siis saamatta kun keskeytynyt keskenmeno todettiin helmikuun lopulla ja lääkkeellinen tyhjennys suoritettiin n. kuukausi sitten. Viikkoja oli ultran mukaan n. 6 vaikka olisi pitänyt olla yli 8... Lääkkeellinen tyhjennys meni hyvin kaikin puolin ja fyysisesti olen siitä täysin toipunut. Kontrolliverikokeesta tuli negatiivinen tulos pari viikkoa sitten joten se homma saatiin sillä erää päätökseen. Yksi helmikuun vauva meillä jo onkin ja jos pian taas tärppäisi niin ikäeroksi tulisi juuri se 3 vuotta joka on mulla aina ollutkin haaveena :)

Pcos todettu kauan sitten mutta siis siitä huolimatta yksi tyttö meille on suotu iloisena yllärinä ja tuo tammikuinen plussakin sai alkunsa kolmannesta yrityskerrasta eli suht helposti olen raskautunut... tähän saakka. Kamala pelko että mitä tuo keskenmeno saikaan aikaan kropassa.

Ikää löytyy 25 vuotta ja mies on 33 :)

sillki kp 34/??

11/275 |
06.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas unohdin tuon yrityskerran eli yk 4 taitaa alkaa kun kuukautiset tulisi ensin :)

12/275 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Tipahdin tänne myös tuolta joulukuisista (ja sitä edeltävistä pinoista). Ikää mulla 31 ja miehellä 33. Esikoisesta ollaan haaveiltu viimeiset 2,5 vuotta. Kaksi keskenmenoa on ollut tässä matkan varrella, mutta ei haluta luovuttaa. Toivotaan, että vuosi 2015 olisi onnen vuosi meille kaikille.

Jonsteri kp 8 / ~32, yk yli 2v., km 07/2013 ja 12/2013

13/275 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.4.2013

Mammanen2011

Kp

8

/30

yk

9

Voila

Kp

6

/29

yk

2

Varpunen89

Kp

8

/24-31

yk

2

Anniina77

Kp

6

/28

yk

9

Havu

Kp

18

24-34

yk

4

Miiisu

Kp

3 / 

?

yk 

8

Silkki                                   Kp         35 / ??
Jonsteri                             Kp         8 / - 32                     yk yli 2 vuotta

Mä en nyt jotenkin osaa tätä kopiomishommaa mutta tervetuloa kovasti kaikki uudet. Ja monen nimi onkin jo tuttu aiemmista ketjuista.

Sain tässä taas tietää kahden uuden ystäväni odottavan vauvaa. Tähän asti on ollut ihan fine mutta kun näitä nyt tippuu koko ajan näitä uutisia nii kyllä pikkusen se kateuskin nostaa päätään että miksi ei meillekkin!

Vierailija
14/275 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammanen2011 Joo mustakin kyllä tuntuu että kaikki on nyt raskaana. Aina kun kaupungillakin käy niin tulee ainakin uks maha pystyssä vastaan ja ties monta on joilla ei viä mahaa näy. Munkin työkavereista on nyt kaks kertonu olevansa raskaana. Vielä kattelen vauvamahoja ihaillen, mutta uskon kyllä että pidemmän yrittämisen jälkeen alkaisin varmasti katkeroitua..

ON: tänään aloitin oviksen tikuttamisen (kp 8) ja tuli heti haalea mutta selkeä viiva. Saa nähdä miltä näyttää huomenna ja näyttääkö koko kierron jotain hailua vai tuleeko sitten selkeätä "viivattomuutta" ollenkaan. Valkovuotokin on kyllä nyt juoksevampaan päin menossa joten luulisi muutamien päivien päästä h-hetken jo olevan käsillä :)

15/275 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan! Ilmoittaudun minäkin taas tänne. 

Yhtä tippumista on ollut jo muistaakseni toukokuun pinosta alkaen. Viime kierron pidin taukoa palstailusta ja yrittämisestäkin. Oviksen aikoihin kyllä tuli peittoja heiluteltua, mutta en laskenut päiviä ja yritin olla ajattelematta asiaa (just joo!). Eipä vaan toiminut sekään kikka! Joulukuu oli tarkoitus pitää tietoisesti taukoa, koska se ei ole mikään suosituin synttärikuukausi. Mutta se jääkin nyt ihan luonnollisesti väliin, kun kierto sattuu niin että la:t olis 30.11. ja seuraava 1.1. :) 

tammikuuhun osuukin varmaan kaksi la:ta eli roikun tässä pinossa varmasti pitkään! 

Hirveän suuria odotuksia ei vielä tähän kiertoon ole. Jouduin aloittamaan mielialalääkityksen ja se sairaus on todennäköisesti syyllinen tähän pitkään yrittämiseen. Varmaan plussaa saan odottaa siihen kunnes lääkkeiden vaikutus kunnolla alkaa...

Olen siis 25 ja mies 26. Toista lasta ollaan oltu tekemässä viime kesästä saakka eli olisko tämä nyt sitten yk 9?? Yksi km syksyltä rv 8 (ja myös yksi km syksyltä 2012 vahingossa alkaneessa raskaudessa rv 10)

Ovis on ihan näinä päivinä ehkä ke-to. Suunnitelmana on touhuta aktiivisesti :) Aiemmin oon tikutellu ovista ja se on aina näkynyt selvästi tikuissa juurikin sen n.14 päivää ennen menkkoja. Eli aika oppikirjamaisilla kierroilla mennään. Vaan silti on niin hirvittävän vaikeaa. Esikoinen sai alkunsa puolivahingossa.

Safia kp 13/28-30 (viime kierto kummallisesti 31 päivää)

16/275 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsaa aristaa ja jomottelee vas munasarjojen kohdalta eli ehkäpä ovulaatio ois tiedossa tässä lähipäivinä? Hassua kun olen mielestäni ovuloinut viimeiset kolme kertaa jo vasemmalta puolelta... en muista kuollaksenikaan kumpi munasarja mulla oli enempi rakkulaisempi... ehkä se on sitten se oikeanpuoleinen kun siellä ei toimintaa tunnu olevan?

Olenkohan maailman ainut ihminen jonka mielestä joulu olisi ihanin aika saada vauva? :D Mutta ehkä se ei sen lapsen mielestä niin ihanaa olisi, isompana ainakaan... ;) Vaikka enpä ole kuullut että siitä kukaan muukaan olisi kauheasti kärsinyt... 

silkki kp 37/??

17/275 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko tulla jakamaan yks hetki eilisillalta.

Luin esikoiselle iltasatua, jossa mainittiin ihan sivulauseessa siiliäidin vauva. Oltiin jo hyvän matkaa menty eteenpäin kun esikko kysyy "Äiti, miks siili on saanu vauvan?"

- "No jotkut saa aina välillä vauvoja"

- "mut me ei oo saatu"

- "Jos oikein kovasti toivotaan niin ehkä mekin saadaan"

Lapsi laittoi käden mun sydämen päälle ja sanoi "mun pitää sanoo tänne sydämeen se toivomus"

Sitten hän kumartu mun rintaa vasten ja sanoi "mä niin kovasti toivon et se pikku-veikka tulis"

Kyyneliä niellen peittelin muksun... Jos toisten mahat ja vauvat saa pahan mielen aikaan niin tämä oli ehkä vielä pahinta mitä voi olla! Ja me ei olla kyllä lapselle edes puhuttu mistään vauvan saamisjutuista. Mutta melkein kaikilla sen kavereilla on sisaruksia tai on vastikään saanut.

18/275 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluisista minäkin tänne. Neljättä kuumeillaan ja elokuussa kierukka poistettu, joten useampi kierto tässä on saatu värkätä.

Nyt kp 5/24-25 yk10

Vierailija
19/275 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin sit tänään dpo 0! :) Ihana että ovistikuttelusta tuli heti ekalla kertaa niin selkeät tulokset. Maanantaina hailu, tiistaina vahvempi hailu ja keskiviikkona kahteenkin kertaan todettuna ovisplussa yhtä vahvalla testiviivalla kuin kontrolli. Ja tänään aamulla lähti taas haalistuun. Eilen illalla touhuiltiin ja heti sen jälkeen keskiyöllä tuntu aika kovaakin juilintaa alavatsassa kohdun kohdalla ja välillä vasemmalla puolella. En ole ennen huomannut tai tajunnut ovisoireita, mutta olisikohan tuo kipuilu ollut se itse O :)

Eli nyt olisi ainakin teoreettisen mahdollisuudet olemassa! Kai sitä kuitenkin voisi vielä tänään varmuuden vuoksi talletella.

Ja mukava muutenkin kun on sitten lyhyempi kierto. Nyt siis menossa kp 11.

Piinailu alkakoon!

20/275 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 1/25-32, yk 4 keskenmenon jälkeen (17.12. Rv 16+5).