Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden somekäytöksessä ihmetyttävät asiat -peukutusketju

Vierailija
26.11.2020 |

Ihmetteletkö jotain tiettyä asiaa toisten somekäytöksessä? Hämmästyttääkö joku tietty tapa, johon somessa säännöllisesti törmäät? Mitä ilmiötä somessa et voi käsittää? Peukku ylös = ihmetyttää minuakin, peukku alas = ei ihmetytä minua. Yksi asia per viesti.

Somessa ihmetyttää, kun ihmiset kyselevät toisilta ihan yksinkertaisia asioita. Jos Matti kertoo facessa käyneensä kahvilassa X, niin Maija kirjoittaa somessa kommentin ”missäs tuo kahvila on”? Tuossa ajassa ehtisi jo googlata kyseisen paikan ja saada tiedon ihan itse selville. Ihmetyttää nämä, jotka odottavat muiden vastaavan kaikkiin kysymyksiin, eikä itse viitsitä nähdä vaivaa.

Ap

Kommentit (478)

Vierailija
241/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitsijat tuomitsee.

Vierailija
242/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää eniten nää tiktokissa seuratut ihmiset keitä pidetään nykyään julkkiksina nimikkeellä "näyttelijä". Heidän naamansa pyörii myös jokaisella sivustolla antamassa informaatiota tms. Mielestäni tohonkin hommaan voisi palkata media-alaa opiskelleen henkilön. Ne seuraajat sielä sosiaalisessa mediassa ei myöskään kerro todellisuutta siitä, kuinka tunnettu on. Jokainen pystyy ostamaan seuraajia ja seuraajia tulee myös helposti jos on vain aktiivinen somessa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transagendan pakkosyöttö, ja jokainen joka ei ole sille vastaanottavainen saatetaan bannata tms.

Vierailija
244/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset setämiehet, jotka käyvät kommentoimassa nuorille naisille "oot upea/hot/wau/kuuma!"🔥🔥🔥😍😍😍

Taitaa keski-ikäinen kurttu olla kateellinen nuorille ja kauniille naisille, joita haluavat kaikenikäiset miehet vauvasta vaariin kun itse on miehille ilmaa ollut jo vuosia.

Naisen kukoistuskausi on todella lyhyt.

En ymmärrä miten joku voi luulla, että naiset ihään katsomatta haluaa huomioa miehiltä. 

Näin ei todellakaan ole. Ja enemmänkin naiset säälii näitä nuoria tyttöjä sen takia, kun vanhat ukot kuolaa perään. Jokainen meistä on ollut se nuori nainen ja tietää, miten kamallaa on, kun papat kuolaa perään. Se ei todellakaan imartele vään ällöttää.

Enkä ainakaan itse kaipaa vieraiden miesten ihailua, enkä kyllä tuttujenkaan. Miksi minua pitäisi ihailla jotenkin erityisesti? Oma mies näyttää palvovan ja se riittää.Ja keski-ikäiset naiset saa varmasti ihailua ihan tarpeeksi jos sitä kaipaavat.  Suurinta osaa miehiä kun kiinnostaa ne oman ikäiset. Jotkut pervot kuolaa myös niitä, joka ikänsä puolesta sopisivat heidän lapsenlapsikseen. Ja se ei kyllä imartele ketään, eikä kukaan ole tuollaiset ihailusta kateellinen.

Tosin nämä papat ehkä niin luulee, kuten edellinenkin kommentti antaa ymmärtää :D[/quote

Älä valehtele itsellesi. Nuoret naiset tykkäävät kun keski-ikäinen komea mies huomoi ja miestä ei kiinnosta omanikäiset kurttanat vaan nuoret ja kauniit naiset. Keski-ikäiset naiset eivät saa ihailua enää edes siltä lähibaarin puliukolta ja sinunkin miehesi katsoo nuorempia ja kiinteämpiä naisia.

Hahahaa, niinhän sinä itsellesi uskottelet, että kaikki miehet ovat , miten sen nyt kauniisti sanoisi, jälkeenjääneitä ped******jä. Sillähän sitä aina selitellään, kun tehdään väärin, että kun kaikki muutkin.

Sanotaanko näin, että normaalia keski-ikäistä miestä kiinnostaa se keski-ikäinen nainen, kun hän ei halua lasta kumppanikseen, mutta tietenkin on sitten näitä, jotka jahtaa omien lastensa ikäisiä/ lastenlasten ikäisiä tyttöjä, mutta se ei ole normaalia. 

Kaikki miehet eivät suinkaan ole jammusetiä vaikka niin haluat uskotella meille ja itsellesi.

Toki minäkin nään jos nuori mies on komea, mutta ei se minussa herätä mitään ""ooo, oletpa komea, pusi pusi " reaktiota, enkä ikinä menisi kommentoimaan noin johonkin oman poikani ikäisen pojan/miehen kuvaan.

Ja olen ihan varma, että jos mies mies katselee jotakin muuta naista kuin minua, niin sekin nainen on keski-ikäinen, eikä varmasti meidän tyttöjen ikäinen.  Sillä on järki päässä, vaikka sinä näytät luulevan, että kenelläkään miehellä ei ole aivoja vaan muna vie.

Mutta siis, tämä ei ole tämän ketjun aihe.

Älä valehtele itsellesi, äläkä vääristele. Katkerilla keski-ikäisillä ruusuilla on tapana yrittää väittää tervettä ikäistään heteromiestä pedofiiliksi jos tämä katselee 20v naisia eli naista parhaassa iässään, joka kiinnittää kaikenikäisten miesten huomon aina niistä ikäisistään finninaamoista 90v mieheen.

Ei keski-ikäinen komistus halua mitään ikäistään homepillua vaan nuoremman naisen. Se Frendit-komistus Mathew Perrykin kihlasi juuri 22v nuoremman naisen.

Se, että keski-ikäinen mies haluaa lisäätymiskyvytöntä tätiä se ei ole sitä normaalia. Normaali mies pyrkii aina parittelemaan hedelmällisimmillään olevan naisen eli noin 20v naisen kanssa.

Dannykin panee 19v kaunotarta vaikka on jo 78v

Sinä et ole Danny, etkä ikinä saa edes 20v vanhempaa mitä itse olet. Normaali mies on 40v naimisissa vaimonsa kanssa ja huolehtii lapsistaan eikä silmät kiiluen katsele lastensa ikäisiä tyttöjä.

Ja kummasti ainakin tässä meillä päin ihan joka ukolla on suunnilleen oman ikäistet vaimot/kumppanit. Meillä taitaa miehen kassa olla suurin ikäero, kun mies on 6v vanhempi. Elämänkumppanit on hommattu jo nuorina ja kun ei ole erehtynyt ottamaan silloin nuorena sitä keski-ikäistä ukkelia, on mies vieläkin rinnalla. Muutenhan se ukko olisi jo haudassa ikänsä puolesta .

Mutta ehkäpä teillä päin elämä on erilaista, kun näyttää olevan näitä Frendit sarjan tähtiä ym muita kuuluisuuksia joiden kanssa vietät elämääsi.

Vierailija
245/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kiusaaja pyysi facebook-kaveriksi. Ei vaikuttanut muuttuneen aidosti yhtään. Sitten joskus on myös ihmisiä jotka poistaa mutta pyytää vähän ajan päästä takaisin.

Vierailija
246/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolliksi haukkuminen.

Ei tarvitse kuin olla eri mieltä, lyödään heti ties mitä leimoja ilmoille. Tällä tavalla yritetään mitätöidä toisen kanta-asioihin.

Tällä palstalla yleinen tapa.

"Toi on se sama trolli joka vuonna se ja se sanoi siinä ja siinä ketjussa sitä ja tätä, ei kannata huomioida, täysin mielenvikainen tyyppi" yms jne. Ja noin siis aivan asiallinen ei-trollin tavallinen mielipide saatetaan yrittää kääntää huonoksi vitsiksi.

Vierailija
247/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei osata enää kirjoittaa edes normaalia puhekieltä. Esim. käytetään kuvatekstinä ihan kummallisia sanamuotoja. Teksti voi olla vaikka pelkästään "metsään mennä" tai "la:tai leffaa voi kattoo" tai muuta älytöntä.. Kirjakieltä en someen kaipaa, mutta *piip* typerän kuvan itsestään antaa, jos ei osaa enää edes äidinkielensä verbejä käyttää oikein. Tai kirjoittaa niin, että tulee edes ymmärretyksi.

Minä olen nyt noin 3v ollut Facebookissa, enkä juuri muissa somekanavissa, tätä lukuunottamatta ja aivan järkytyksellä luen ihmisten kommentteja. Monista viesteistä ei saa mitään järkevää ajatusta selville, vilisevät kirjoitusvirheitä ja sanoja jätetty pois. Ja mikä ihmeen villitys nyt on kuukauden sisään tullut että p-kirjaimet on vaihdettu b-kirjaimiksi?? Brojekti, Bonco, manibulointi jne. Kohta varmaan vietetään Vabbua tai syödään bullaa ja bitsaa :D

Minäkin olen ollut Facebookissa kolmisen vuotta. Tänä aikana minulle on valjennut, miten valtavasti on ihmisiä, jotka kirjoittavat todella huonosti. Opiskelu ja työ ovat vieneet minut vuosien mittaan kuplaan, jossa puhutaan ja kirjoitetaan sujuvasti ja vähin virhein. Ennen somea eivät keskivertokirjoittajat ja sitä heikommat kirjoitelleet ajatuksiaan julkisesti luettaviksi, mutta jonkin aikaa hyvin lyhyiden pätkien kirjoittaminen on ollut tärkein kommunikointitapa. Tiktokit yms. ovat tekemässä vähänkin kirjoittamisen tarpeettomaksi, ja siitä ei seuraa mitään nykyistä kauniimpaa.

Olen muutamassa ulkomaalaisessa ryhmässä, jossa sama ilmiö on vahvana. Jatkuvasti näkee ketjuja, joissa yksi kirjoittaa rakenteen tai tuhat kertaa näkemänsä nimen sitkeästi väärin eikä opi millään, vaikka kaikki muut kirjoittavat sen oikein. Miten (lukihäiriöttömän) on mahdollista käydä kymmenen vuotta koulua ja valmistua ammattiinkin niin, ettei vieläkään tiedä sitä perusasiaa, että your ei ole sama kuin you're?

Eipä silti, hyvät esimerkit ovat vähenemään päin. Hesarin alaotsikoista olen jo kolme kertaa bongannut rakenteen "rakastaa olla/tehdä". Mistäpä sitä oppisi, kun ei edes ammatikseen kirjoittavia kiinnosta?

Vierailija
248/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset setämiehet, jotka käyvät kommentoimassa nuorille naisille "oot upea/hot/wau/kuuma!"🔥🔥🔥😍😍😍

Taitaa keski-ikäinen kurttu olla kateellinen nuorille ja kauniille naisille, joita haluavat kaikenikäiset miehet vauvasta vaariin kun itse on miehille ilmaa ollut jo vuosia.

En ymmärrä miten joku voi luulla, että naiset ihään katsomatta haluaa huomioa miehiltä. 

Näin ei todellakaan ole. Ja enemmänkin naiset säälii näitä nuoria tyttöjä sen takia, kun vanhat ukot kuolaa perään. Jokainen meistä on ollut se nuori nainen ja tietää, miten kamallaa on, kun papat kuolaa perään. Se ei todellakaan imartele vään ällöttää.

Enkä ainakaan itse kaipaa vieraiden miesten ihailua, enkä kyllä tuttujenkaan. Miksi minua pitäisi ihailla jotenkin erityisesti? Oma mies näyttää palvovan ja se riittää.Ja keski-ikäiset naiset saa varmasti ihailua ihan tarpeeksi jos sitä kaipaavat.  Suurinta osaa miehiä kun kiinnostaa ne oman ikäiset. Jotkut pervot kuolaa myös niitä, joka ikänsä puolesta sopisivat heidän lapsenlapsikseen. Ja se ei kyllä imartele ketään, eikä kukaan ole tuollaiset ihailusta kateellinen.

Tosin nämä papat ehkä niin luulee, kuten edellinenkin kommentti antaa ymmärtää :D[/quote

Älä valehtele itsellesi. Nuoret naiset tykkäävät kun keski-ikäinen komea mies huomoi ja miestä ei kiinnosta omanikäiset kurttanat vaan nuoret ja kauniit naiset. Keski-ikäiset naiset eivät saa ihailua enää edes siltä lähibaarin puliukolta ja sinunkin miehesi katsoo nuorempia ja kiinteämpiä naisia.

Hyi saatana! muistan omasta nuoruudesta, miten ällöttävää oli, kun keski-ikäiset ukot luuli, että  me nuoret tytöt ois oltu niistä kiinnostuneita.  Ällöttävän limaisia olivat. Omasta mielestään tietenkin luulivat olevansa kovakin sana.

Miksi nuoret naiset haluavat keski-ikäisten ukkojen huomioa? Nehän ovat vanhoja kurttanoita nuoren ihmisen mielestä. Toinen jalka jo haudassa. 

Esimerkkinä siitä, minkä ikäinen 40v on parikymppisen mielestä tässä pieni tarina. Ja tämä on ihan tosi. Kyseessä 20v kaveri, jonka eno/setä(en muista kumpi) oli sairastunut keuhkosyöpään.  Tämä eno oli tupakanpolttaja ja niin oli tämä parikymppinen  kaverikin.

Hetken aikaa kaveri mietti, että pitäisikö hänen lopettaa polttaminen, että säästyisi tuolta  enon kohtalolta, mutta tuli sitten siihen tulokseen, että onhan se eno jo aika vanha ja kuitenkin kuolisi muutenkin ihan kohta ja, että kyllä hänkin voi sitten jo noin vanhana kuolla. Eikä sitten lopettanut polttamista.

Joten se siitä , että nuoret naiset tykkää kun papat(keski-ikäiset) "haudan reunalta " huomioi :DDD

Hyvä tarina, hyvä että otit tuon ikuisen nuoruuden harhan esille! Se 20v röökinpolttaja luuli harhaisesti, että hänellä kestää ikuisuus siihen kun on 40v vaikka oikeasti se on silmänräpäys ja siksi ei kantanut huolta tulevasta mahdollisesta keuhkosyövästä. Ihan kuten sillä 20v naisellakin kestää silmänräpäys, että on 40v kurttu vaikka itse harhaisessa pikku päässään luulee, että kolmeenkymppiinkin on ikuisuus ja elää sen mukaan samalla tavalla vastuuttomasti kuin tuo nuori tupakkamies.

Naisen vuodet alkavat kuitenkin kiitää luotijunan vauhdilla 20v nainen huomaa olevansa 30v ja sitten vielä nopeammin 40v ja ilmaa kaikenikäisten miesten silmissä Pahimmassa tapauksessa vielä jäänyt noloksi miehettömäksi ja lapsettomaksi vanhaksi piiaksi kissankuselle haisevaan yksiöönsä ja hukuttaa murheitaan lähibaarin halpaan kaljaan.

Ihan samalla lailla se elämä kiitää sen ukon ohi. Kolmekymppinen mies on vanha 20v naisen mielestä ja se 40v jo valmis hautaan.

Ja voin vannoa, että elämä kestää huomattavasti kauemmin kuin silmänräpäys tuon nuoruuden 20 ja keski-ikäisen 40v välissä. Silloin sitä eletään ruuhkavuosia ja pikkulapsi arki yövalvomisineen tuntuu kestävän ikuisuuden.

Mutta mitäpä sinä näistä tiedät, kun elät kurttupelojen ja lähibupien kaljanhuurussa. Meitä on niin moneen junaan . Sinulla tuskin  on minkäänlaista kosketuspintaa normaaliin elämään.

Eniten ihmetyttää tuo, että luulet täällä kirjoittelevan katkeria kaljaa kittaavia bubiruusuja. Tämä on vauvapalsta ja suurin osa on varmasti perheellisiä naisia ja ihan tyytyväisiuä elämäänsä.

Sitäpaitsi tuo yksin oleminen on kai miehille vaikeampaa ja he sortuvat kaljaan ym sontaan, naiset voivat hyvin, vaikka ovatkin yksin.

Miehistäkin suurin osa on ihan tyytyväisiä ihan itse valitsemiisa puolisoihinsa, eivätkä haikaile pikkutyttöjä elämänkumppanikseen.

Epäilen, että sinä olet jotenkin katkera naisille, kun et ole ketään saanut ja nyt vingut täällä tuota mantraasi, nuorista tytöistä ja kostat keski-ikäisille, kun kukaan ei ole sinua huolinut.

Onnellinen ihminen ei käyttäydy noin kun sinä käyttäydyt. Voisit hakea apua tuohon  vihaasi, jota tunnet keski-ikäisiä naisia kohtaan. Eihän tuo tervettä ole.

Vai tekikö äitisi sinulle jotakin, kun oli keski-ikäinen ja nyt kostat sitä kaikille naisille? Vai häpesitkö äitisi kurttuja? Vai oliko äitisi kenties tuo kaljaa kittaava pubiruusu, joka ei kelvannut edes baarin juopoille?

Vai mistä vihasi kumpuaa?

Vierailija
249/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa trolliksi väitetään jos mielipiteesi ei ole mieluinen ja sinulla ei ole pärstäkuvaa profiilikuvana.

Jotkut idiootit siellä kuvittelevat että joku muokattu tai minkälainen tahansa naamakuva profiilikuvana kertoisi siitä että siinä on aito ja rehellinen ihminen.

Oikeilla trolleillahan on nimenomaan aina naamakuva profiilikuvana. Ne käyttäät aina naamakuvia. Me aidot ihmiset voidaan laittaa vaikka kissan tai mikki hiiren kuva siihen pallukkaan.

Vierailija
250/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka tosielämässä esittää sun kaveria, ei ikinä tykkää yhdestäkään sun julkaisusta.

Vierailija
251/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus vuosia sitten facekamuna linja-autonkuljettaja, joka kirjoitti joka päivä päivityksen jossa oli pelkästään päivän ajoreitit ja kellonajat pysäkeineen. Tarkka ja itseään toistava lista.

Paljastui myöhemmin ped o fiiliksi. Taitaa nykyään istua linnassa listaamassa ulkoilu- ja ruoka-aikatauluja ruutuvihkoon.

Vierailija
252/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka tosielämässä esittää sun kaveria, ei ikinä tykkää yhdestäkään sun julkaisusta.

Koska tosiystövä ei koe tarpeelliseksi seurata sua esim facebookissa, koska näette oikeastikin.

Mulla on bestis facekamuna mutta en katso koskaan sen profiiliin ja oon laittanu sellasen asetuksen ettei sen tai muidenkaan julkasut näy uutisvirrassani.

Ei mua ihmisten päivitykset kiinnosta facessa aan muut jutut.

Vierailija
253/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkisnaiset jotka laittavat someen paljastavia kuvia ja sitten itkevät lehdissä, kun pari kommenttia tuhannesta oli ikäviä.

Todennäköisesti kirjoittavat ne itse jos niitä ei muuten tule päästäkseen valittamaan ja saamaan huomiota.

Sama asia eri versiona: lehdissä selitetään, että hurjan paljon on tullut positiivista palautetta ja että tämä antaa uskoa elämään ja ihmisiin ja jatkan tällä samalla linjalla. Sitä ei sanota, että positiivista palautetta tosiaan tuli paljon, mutta negatiivista siihen nähden kymmenkertainen määrä.

Me Sanoma Oy:ssa teemme täysin samaa, koska ei meille tule käytännössä muuta kuin negatiivista palautetta mikä on outoa, koska mehän kirjoitamme vain positiivisista asioista.

Vierailija
254/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua nyt vaan edelleen ihmetyttää että joku yleensäkään käyttää jotain somea.

Ketä kiinnostaa seurata jonkun onnettoman onnetonta elämää?

joo emmäkään semmosia someja seuraa., mutta on nää keskustelupalstatkin somea.

Vierailija
255/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin otan koronarokotteen postaukset. Laitan seuraavaksi, että minäkin otan jäykkäkouristusrokotteen. Pidän vähän yksinkertaisina tällaisia ilmoituksia.

Vierailija
256/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä, jotka jakavat "testaa, mikä horoskooppimerkki äitisi hiusvärin perusteella olet" testituloksia. Siis ihan töissä käyviä, tavallisia ihmisiä, ei mitään viisitoistavuotiaita.

No sellaset testithän ovat vain huvin vuoksi tehtyjä, yhteen aikaan niitä oli paljon facessa, enää ei ole mun facessa näkynyt. Itsekin niitä sillon jaoin jos olivat hauskoja.

Eikö ikuisilla saa olla leikkimueltä mukamas.

Itseäni myötähävettää kaikki jotka kuvaavat itseään nettiin, mulls ei ole facessa ainuttakaan kuvaa itsestäni eikä tule. Ketä ihmettä mun ruma pärstä kiinnostaisi eri kulmista kuvattuna, tai vaikka oisin nuori ja nättikin, ei tulisi mieleenkään tunkea itseäni esiin. Kummallinen ilmiö, varsin outoa että suomalaisetkin tekevät jotain niin huomiohakuista ja noloa.

Vierailija
257/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuisilla = aikuisilla

Tää saamarin puhelin ei ota kaikkia näppäimiä heti. Nää huaweit ei taida kovin hyviä olla.

263

Vierailija
258/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä huonosti suomennettuja ketjuviestejä, joita ihmiset julkaisee omalla seinällään: kirjoita se ja se juttu ja julkaise tämä omalla seinälläsi, mutta älä kommentoi jos et oikeasti julkaise viestiä omallasi seinälläsi. Siis aikuiset ihmiset tunkee näitä monta viikossa, ihan tyhjänpäiväistä touhua.

Yksi tuttuni laittaa yksityisviestilläkin minulle jotain ketjuviestejä, joissa lukee tyyliin: lähetä eteenpäin kaikille tärkeille ihmisille, myös minulle. Mikä hiton järki on laittaa samaa viestiä edestakaisin? Ihan älyvapaata.

Vierailija
259/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä tiedä miltä tuntuu olla se nuori ja nätti kun sadat tykkäilevät kuvistasi :)

niin et voi ymmärtääkään.

Ja ne testit ovat vajakeille ja itse piilotan jokaisen joka niitä tekee.

Vierailija
260/478 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa, niinhän sinä itsellesi uskottelet, että kaikki miehet ovat , miten sen nyt kauniisti sanoisi, jälkeenjääneitä ped******jä. Sillähän sitä aina selitellään, kun tehdään väärin, että kun kaikki muutkin.

Sanotaanko näin, että normaalia keski-ikäistä miestä kiinnostaa se keski-ikäinen nainen, kun hän ei halua lasta kumppanikseen, mutta tietenkin on sitten näitä, jotka jahtaa omien lastensa ikäisiä/ lastenlasten ikäisiä tyttöjä, mutta se ei ole normaalia. 

Kaikki miehet eivät suinkaan ole jammusetiä vaikka niin haluat uskotella meille ja itsellesi.

Toki minäkin nään jos nuori mies on komea, mutta ei se minussa herätä mitään ""ooo, oletpa komea, pusi pusi " reaktiota, enkä ikinä menisi kommentoimaan noin johonkin oman poikani ikäisen pojan/miehen kuvaan.

Ja olen ihan varma, että jos mies mies katselee jotakin muuta naista kuin minua, niin sekin nainen on keski-ikäinen, eikä varmasti meidän tyttöjen ikäinen.  Sillä on järki päässä, vaikka sinä näytät luulevan, että kenelläkään miehellä ei ole aivoja vaan muna vie.

Mutta siis, tämä ei ole tämän ketjun aihe.

Älä valehtele itsellesi, äläkä vääristele. Katkerilla keski-ikäisillä ruusuilla on tapana yrittää väittää tervettä ikäistään heteromiestä pedofiiliksi jos tämä katselee 20v naisia eli naista parhaassa iässään, joka kiinnittää kaikenikäisten miesten huomon aina niistä ikäisistään finninaamoista 90v mieheen.

Ei keski-ikäinen komistus halua mitään ikäistään homepillua vaan nuoremman naisen. Se Frendit-komistus Mathew Perrykin kihlasi juuri 22v nuoremman naisen.

Se, että keski-ikäinen mies haluaa lisäätymiskyvytöntä tätiä se ei ole sitä normaalia. Normaali mies pyrkii aina parittelemaan hedelmällisimmillään olevan naisen eli noin 20v naisen kanssa.

Dannykin panee 19v kaunotarta vaikka on jo 78v

Vaikka oletkin vain trolli, vastaan sinulle, koska olet niin väärässä. 90v mies ei todellakaan kiinnitä 20v vuotiaaseen  sellaista kiinnostusta, koska pitää tätä ihan lapsena. Mitä  vanhemmaksi ihminen (myös mies) tulee, sen nuoremmalta alkaa nuoremmat ihmiset näyttämään. Kaikki alle 30v näyttää jo kuusikymppisestä lapsilta. 

Sanonta, "kun lääkärit alkaa näyttämään lapsilta" tiedät olevasi vanha, ei ole tuulesta temmattu.

Tässä iässä ne lääkäritkin todellakin näyttää nuorilta tyttösiltä tai poikasilta.

Muistan kuinka ollessani 50v kävin kuntouttamassa vanhoja ihmisiä. He eivät tietenkään tienneet ikääni, ja monen mielestä olin tehnyt lapset tosi nuorena, kun esikoinen oli jo 15v(todellisuudessa olin siis tehnyt lapset vanhana)

Päivittelivät, että miten minulla voi olla niin vanhoja lapsia. Joku voisi luulla, että papat ja mummot olivat vain vieraskoreita, mutta näin ei ole. Vanhan ihmisen silmään kun se keski-ikäinenkin näyttää vielä ihan nuorelta.

Muistan kuinka yksi mummo puhui aina pojastaan ja hänen vaimostaan "nuorisona". Poika ja hänen vaimonsa olivat molemmat yli 40v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi