Perussuomalaiset: Aviossa synnyttäville naisille eläke-etu
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288672836562.html?pos=ok-trm-uutk
ja mä luulin että aprillipäivä oli eilen.
Kommentit (118)
Kohta paljastuu, että kyseessä olikin vitsi. Toki löytyy myös ikivihreä "halusimme vain herättää keskustelua."
Veikkaan, että seuraavana persut vaativat vanhanpiian veroa takaisin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vanhanpojan_ja_vanhanpiian_vero
Avioliittoinstituution kannattaminen pitäisi maksaa kirkollisverovähennyksinä tai kirkon rahoista, ei valtion.
Onhan se kornia myös tukea lapsentekoa eläkepalkinnoilla tiineysajan ohittaneille sensijaan että tukisi lapsiperheitä esim. lapsilisien korotuksella....
Jos ensi hallituksessa on persut ja kepu, eli lestat ja katoliset, luvassa on kylmää kyytiä Suomen naisille.
Mun mielestä tästä ei ole hyötyä ainakaan naisille. Jos nainen tekee lapsia, hän joutuu jo sen takia olemaan poissa töistä sitä enemmän, mitä enemmän lapsia hankkii. Sitten kun hän jäisi vielä vuosia etuajassa eläkkeelle, kuinka paljon eläkettä hän muka olisi ehtinyt kerryttää? Hyvä jos sillä määrällä elää.
Tällä keinolla työpaikkoja jäisi vapaaksi miehille ja nainen pysyisi mahdollisimman paljon kotona kurissa ja nuhteessa. Erittäin hyvä idea siis, ihan "naisten eduksi" vain.
Ei kai tämän ajatuksen taustalla voisi olla jokin ajatus siitä, että ne aiemmin eläkkeelle pääsevät naiset sitten loppujen lopuksi hoitaisivat eläkkeellä ilmaiseksi lastenlapsensa, jolloin rahaa säästyisi ja... Huokaus, ihan käsittämätön ehdotus kyllä. Ei vaan käsitä.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 17:19"]
Mitä kitisette?
Synnyttäviä naisia tuetaan melkein jokaisessa hiukankaan kehittyneessä maassa. Ja lapsen on paras kasvaa perheessä, joten hyvä, että otetaan tuokin mukaan pakettiin. Ei me nimittäin tarvita häiriintyneitä nuorisokriminaaleja, vaan normaaleja lapsia, joista kasvaa normaaleja aikuisia!
[/quote]
äitien eläke se onkin mitä parhain lääke nurisokriminaalien ehkäisyyn. Suurin osa liitoista päätyy eroon. joten vaikka ne lapset synnyttäisi avioliitossa, ei ne siinä silti välttämättä kasva. Sitäpaitsi olen nähnyt niin monia tunneammaisia avioliittoja, ettei se ole tae yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:20"]
Persut on väärässä. Naisilta pitää ottaa pois eläke-etuuksia, eikä antaa niitä lisää.
[/quote]
Sikäli totta, että suurin osa naisista, jotka ovat "työelämässä" loisivat koko "työuransa" veronmaksajien rahoilla muutenkin eli ovat siis "työssä" valtiolla tai kunnilla.
Ja ei, en vastusta naisten työssäkäyntiä. Päinvastoin. Vastustan sitä, että minun verorahoillani tuetaan naisten tempputyöllistämistä tuottamattomiin lumevirkoihin byrokraattisiin valtionvirastoihin! Naiset hankkikoot itse kannuksensa. Niin se täytyy meidän miestenkin tehdä.
[/quote]
Voe helekatti! Ja miehiähän ei valtiolla ja kunnilla suinkaan ole töissä? Buahaaahahaaa.
Kertoisiko joku mulle, miksi nainen, jonka eläkettä on muutenkin pienentänyt lasten kanssa kotona olo, haluaisi vielä jäädä vuosia aikaisemmin eläkkeelle kitkuttelemaan pienellä rahalla?
Jos haluatte saada tänne lisää lapsia, helpottakaa naisten työnantajien maksutaakkaa äitiyslomien johdosta. Itse ainakin tekisin vaikka heti ja useammankin lapsen, mutta kun olen pätkätöissä ja pelottaa jäädä tyhjän päälle.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 19:38"]
Mies haluaa omistaa naisen ja määrätä tästä, tätä ei nykyään saisi sanoa ääneen muut kuin persut, joilla tähän rohkeutta. Jos nainen antaa itsensä miehen käyttöön ja kunnioittaa tämän päätöksiä kaikessa, niin eikös tästä voisi ihan valtiokin myöntää palkinnon? Nykyään nämä valtion palkinnot menee sitten joidenkin itsekkäiden lehmäfemakoiden huuhaatouhun tukemiseen. Kyllä se on myös naisen etu, että mies voi hyvin ja tämä voi turvata sen naisen elon omasta pussistaan, jos ei varsinaista aihetta tule hyljätä tätä kuten esim. femakkous.
Persut on ihan oikeassa ja Laasasella vielä tykimpää ideaa tähän, naisen oma tahto tuottaa tälle pelkkää haittaa ja se on parempi niin, että tälläinen heikompi tunteilla käyvä yksilö jättää turhat stressit ja hyväksyy miehen siksi, kuka lopulta päättää ja mistä. Mies kyllä ymmärtää naista muttei nainen miestä ja tämä femakkotouhu mennyt liian pitkälle ja syössyt miehet kurjalistoon ja työttömiksi, naiset ei osaa tehdä töitä ja vaikka opettelisivat niin vain 50% miehen työpanoksesta vastaisivat näillä typerillä vouhotuksillaan. Naiset on tiellä työelämässä, jos se energia mitä nämä nykynaiset käyttää töihin keskitettäisiin ihan siihen, että näyttää hyvältä ja miellyttää miestä, niin Suomi voisi kyllä tosi hyvin. Tässä tilassa se Suomi on siksi, että naiset on hylänneet luontaisen roolinsa ja ruvenneet leikkimään miehiä. Siksi kellään ei mene hyvin. Miehellä on oma paikka ja naisella myös. Naisen pitää tukea miestä, eikä sooloilla ympäriinsä tärkeänä. Persut tämän ymmärtävät ja ovat miehen puolella tässä ja lopulta koko kansakunnan.
[/quote]
Niin,, asiahan on usein niin että mies ei pärjää ilman naisen tukea. Miesten maailma on usein huomattavasi rajoittuneempi ja jäykämepikuin naisten. Ei ole tainnut sulle välähtää, että suurin osa naisen alistamisesta johtuu miesten surkeasta itsetunnosta, joka perustuu muiden polkemiseen. OIkeasti omilla jaloillaan seisova mies ei koe naista uhkaksi, eikä hänen tarvitse selitellä tällaista paskaa. Katso peiliin. Mistä kumpuaa tällainen paatos, tuskin ainakaan siitä että sinä olisit jotenkin vahvemi, parempi, pätevämpi kuin naiset keskimäärin. Nainen joka on saanut kasvaa itsetunoiseksi, tasavertaiseksi ihmiseksi tuppaa yleensä olemaan fiksu ja monipuolinen. Kannattaisi sunkin mennä jonnekin terapiaan ettei tarvitse toisia lytätä.
Ihan hirveetä, hirveetä, nyt voin kyllä sanoa, että oikeasti vihaan persuja, mitä seuraavaksi? Abortit laittomaksi, naisten työnteko laittomaksi, avioliiton sisäiset raiskaukset lailliseksi?
Varmaan eka kerta miehenä kun olen jostain samaa mieltä AV-mammojen kanssa. Vitun persut kun yrittää antaa naisille etuoikeuksia. Naisten asema on jo nyt miehiä parempi, joten ei teille tarvitse mitään eläke-etuja antaa.
Vaikka olen persujen kannattaja, tämä oli kyllä heidän typerin ehdotus.
Se on jännä juttu se että kun persut tekee yhden typerän ehdotuksen niin kauhee haloo tulee siitä. Kokoomus,vihreät ja vasemmisto tekee näitä joka viikko ja on ollut silloin aika hiljaista :D
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:23"]Vaikka olen persujen kannattaja, tämä oli kyllä heidän typerin ehdotus.
Se on jännä juttu se että kun persut tekee yhden typerän ehdotuksen niin kauhee haloo tulee siitä. Kokoomus,vihreät ja vasemmisto tekee näitä joka viikko ja on ollut silloin aika hiljaista :D
[/quote]
Kerrotko jonkun esimerkin näistä joka viikkoisisa typeryyksistä? Ja tähän ei kelpaa vastaukseksi mikään lapsilisien leikkaus..
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 23:23"]
Vaikka olen persujen kannattaja, tämä oli kyllä heidän typerin ehdotus.
[/quote]
Just joo ihan samanlaisia lakiehdotuksia tulee Kokoomukselta, Vihreiltä ja vasemmistolta joka viikko. Kyllä ihan varmasti ja aikuisten oikeasti. On se kyllä kumma että uutisoidaan vaan Persujen aivopieruista.
Ei vaan ihan saatanan nolo seivaus yritys sinulta persujen kannattaja.
Mitä seuraavaksi? Tytöille vain perusopetus (luku- ja laskutaito, jälkimmäinen lyhyenä oppimääränä), kodinhoitokurssi ja avioliittoon tähtäävät opinnot.
Avioliitto on jonkun paimentolaiskansan joskus 2000 vuotta sitten keksimä satu, jonka tarkoitus oli pitä vuohinaaraat laumassa. Ja JUMALAUTA täällä vieläkin sepostellaan tätä samaa....! Naiset! Lukekaa Raamattua järjellä, älkää miesten logiikalla. Kaikilla synnyttäville naisille synnytysraha 500 eur/lapsi. Raha korvamerkitty naiselle, max 1 lapsi/3 vuotta.
Halutaan parantaa naisten asemaa mukamas, entäs sitten tahallisesti ja tahattomasti lapsettomat naiset, heitä sitten saisi syrjiä vain koska jotkut päättävät omalla valinnallaan hankkia lapsia? Joopa joo taas, ja vielä oikein avioliitossa, olisihan tuo syrjivää jo avoliitossa eläviäkin kohtaan, syrjivää myös miehiä kohtaan....
Jokainenhan tekee elämässään omat ratkaisunsa ja jokainen kantakoon niistä myös vastuunsa. Mielestäni jos halutaan oikeasti naisten asemaa parantaa, niin työmarkkinoille pitää saada systeemi jossa työnantaja ei joudu maksamaan naisten lasten hankkimisesta. Jotenkin tasa-arvoiseksi miesten kanssa, etteivät naise kärsi syrjinnästä työnhaussa.
Miksi suomalaiset kansanedustajat suoltavat jatkuvasti mitä mielipuolisempia ehdotuksia, pitääkö tässä kohta tosiaan alkaa miettimään muualle muuttamista kun ketään ei näytä kiinnostavan hoitaa mitään oikeita asioita, vaan sen sijaan keskitytään naurettavuuksiin. Haluaisin kyllä että hallitus hoitaisi vikkelästi jo olemassa olevia epäkohtia kuntoon, ennen kuin loisi uusia sellaisia...
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 18:48"]
Aika erikoista, että naiset pääsisi eläkkeelle miehiä aiemmin ja saisivat sitä miehiä pitempään. Eli 3-lapsen äiti pääsisi eläkkeelle 58 vuotiaana ja saisi sitä eläkettä ainakin 30 vuotta, eli kuka eläkkeet maksaisi?
[/quote]
Varmaankin persut itse.