Onko miehesi autopöljä
Täälläpä kiukkuinen kirjoitus!
"Kyse on pakkoautoiluttamisesta, ihmisen valinnan vapauden rajoittamisesta, johon johtaa esimerkiksi asuntojen ja kauppojen kaavoituspolitiikka."
Tunnen miehiä joille auto on elämän tärkein asia, ohittaa lapset ja perheen. Vaihtoon laittaisin sen miehen.
http://www.hs.fi/kotimaa/Auto+on+vapauden+vihollinen/a1396403631679
Kommentit (24)
Minä olin nuorena kova automies.
Enää en tunne vetoa autoihin. En ole vaihtanut vuosikausiin autoa eikä edes keväällä tule enää autokuumetta. Ennen selasin autolehtiä ja kiersin autoliikkeissä kuola valuen. Jokin aika sitten huomasin, että kun joku ohitti minut, en tuntenut mitään. Nuorena olisin vähintään näyttänyt kesoa.
Vittu tää on oikeesti surullista miten nuorena ihmisen alamäki alkaa. Parikymmentä vuotta intohimoa ja suuria tunteita, sen jälkeen masentavaa harmaata paskaa parhaassa lykyssä 80 vuotta.
Surullisinta on, että oma isäni on edelleen automies henkeen ja vereen ja hänellä on useita autoja vaikka on jo 50. Vittu kun tietäs minkä mikkihiiren siittiöistä minäkin oikeasti olen lähtöisin :(
Automies vastaan nettihörhö.
Hirvittäviä vaihtoehtoja molemmat.
Mies on yhtä lailla autopöljä kuin minäkin. Jos saisimme lottovoiton, ostaisimme heti molemmille kivat menopelit. Autolla ajaminen on aina ollut minusta kerta kaikkiaan todella mukavaa puuhaa. Eikä se ruuhkassa ajaminenkaan kypsytä, kuuntelen samalla musiikkia tai puhun kännykässä.
Bussillakin pääsisin, mutta sitten tulisi aina hirveä kiire lähteä töistä, että ehtii hakea lapset ajoissa. Aamulla en ehtisi töihin bussilla, koska päiväkoti aukeaa vasta seitsemältä. Joten autoilu on käytännön syistä pakollista.
Tosi fiksua onkin intoilla vaatteista, meikeistä tai muusta tarpeellisesta, hih...
Nettipöljä olisi pahempi Jos kaikki pitäisi höpöttää netissä, kysyä neuvoa muilta sekä kertoa oma mielipide joka asiasta. Arkitodellisuudessa ollaan sitten poissaoleva.
Ei miehellä ole edes ajokorttia. Tietää runoudesta kyllä aika paljon.
Ei, mutta prätkäpöljä on. Ajaa talvellakin.
Ei, mutta prätkäpöljä on. Ajaa talvellakin.
Musta tuli autonainen sen jälkeen kun työssäkäynnin takia piti ostaa auto. Julkisilla epäinhimillinen matka. Mutta ei se perheenjäsenten edelle mene, mutta on se mun kaveri. Turhia matkoja en ajele, esim. salille on kilometri,en ole ikinä mennyt sinne autolla enkä kauppaan, jos ei ole painavaa ostettavaa.
Tykkäsin kirjoituksesta, kirjailija myönsi suoraan, ettei osaa ajaa! Ei kaikkien tarvitse.
Olen itsekin miettinyt autosta luopumista. Kotoa opin, että pitää olla oma auto, mutta vanhempani elivät ihan toisenlaisessa maailmassa kuin minä.
Ei ole, ei ole edes ajokorttia hällä!
Olen lesbo ja autofani Kouvolasta. Meidän naisperheessä on vain autopöljiä!
Minulla on autopöljä kotona. Kyllä sellaisenkin kestää kun muuton on hyvä
Exäni oli autohullu. En kaipaa ukkoa.
Muutin Nurmijärveltä Hämeenlinnan keskustaan. En tarvitse enää autoa ollenkaan.
Mun miehellä ei ole edes ajokorttia. Eli aika kaukana autopöljästä.
Kiva kirjoitus. Autotärähtäneet miehet on tylsiä.