Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain "kesä"työpaikan!!

Vierailija
15.04.2014 |

Työttömänä ollut yli puoli vuotta ja nyt sain ensi kuun alusta syksyn loppuun ainakin töitä eräästä ravintolasta!!!

Olen onnellinen! :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! :-)

Vierailija
2/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia! Tämä on suuri helpotus niin taloudellisesti kuin psyykkisestikin :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut!

Vierailija
4/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäiväinen vai "soitetaan tarvittaessa"?

Vierailija
5/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:49"]

Ap

[/quote]

Onnea. Eikö ole hienoa tuntea itsensä tärkeäksi työelämälle :)  Kyllä sitä työttömyyden jälkeen osaa arvostaa! 

Vierailija
6/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:56"]Kokopäiväinen vai "soitetaan tarvittaessa"?[/quote]

Kokopäiväinen :)

Ainoa mikä tässä mua ottaa päähän on se että sain paikan suhteilla.. Eikö enää saa työpaikkaa muuten kuin tuntemalla paikan omistajan?

Mutta silti olen onnellinen että sain edes töitä :)

Ap

Vierailija
7/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 15:49"]

Ap

[/quote]

Onnea. Eikö ole hienoa tuntea itsensä tärkeäksi työelämälle :)  Kyllä sitä työttömyyden jälkeen osaa arvostaa! 

[/quote]

Kyllä! :) niin ottaa päähän kotona oleminen kun voisin tehdä jotain hyödyllistäkin ja nyt pääsen töihin! :)

Vierailija
8/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ole ahkera ja hyvä työntekijä, niin saat vielä jatkoa!

Vierailija
9/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikon "kesä" on lainausmerkeissä?

Vierailija
10/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:07"]Miksi otsikon "kesä" on lainausmerkeissä?

[/quote]

Koska aloitan ensi kuussa ja teen sitä pitkälle syksyyn. Kai sille olisi joku virallisempikin nimitys mutta saa kelvata.

Ap

Vierailija
11/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään vakkaripaikan! Tai ei kai vakipaikoista nykyään uskalla puhua vaan toistaiseksi voimassa olevista.

Olen niiiiiiiiin onnellinen. Ja työttömyyttä mulla takana kuukausi, kun lensin yt:ssä pihalle edellisestä duunista. Tiedän olevani onnekas, koska en sen kauempaa joutunut olemaan työttömänä.

Henkisestihän tämä on ollut kamalan raskasta. Nyt kyllä osaa arvostaa taas työtä. Tämä uusi työ on tosi mukavan kuuloinen ja sain sopivan palkankin eli ei ole tunnetta, että olisin alipalkattu.

Ja tsemppiä myös muille työttömille. Muistakaa uskoa siihen, että kyllä teillekin vielä onni osuu kohdalle ja saatte työtä vaikka se nyt tuntuisikin toivottamalle ja vaikealle uskoa!

Vierailija
12/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:10"]Minä sain tänään vakkaripaikan! Tai ei kai vakipaikoista nykyään uskalla puhua vaan toistaiseksi voimassa olevista.

Olen niiiiiiiiin onnellinen. Ja työttömyyttä mulla takana kuukausi, kun lensin yt:ssä pihalle edellisestä duunista. Tiedän olevani onnekas, koska en sen kauempaa joutunut olemaan työttömänä.

Henkisestihän tämä on ollut kamalan raskasta. Nyt kyllä osaa arvostaa taas työtä. Tämä uusi työ on tosi mukavan kuuloinen ja sain sopivan palkankin eli ei ole tunnetta, että olisin alipalkattu.

Ja tsemppiä myös muille työttömille. Muistakaa uskoa siihen, että kyllä teillekin vielä onni osuu kohdalle ja saatte työtä vaikka se nyt tuntuisikin toivottamalle ja vaikealle uskoa!

[/quote]

Muillakin ollut hyvä päivä tänään! Onnea sullekkin :))

Ap

Vierailija
13/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kyrpii se, etten millään löydä oikeaa työpaikkaa ja joudun olemaan töissä vain ravintolassa :(

Vierailija
14/14 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 16:33"]Minua taas kyrpii se, etten millään löydä oikeaa työpaikkaa ja joudun olemaan töissä vain ravintolassa :(

[/quote]

Just. No lopetappa nekin työt, niin tilalle löytyy joku sitä arvostava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan