Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä isot silikonitissit voivatkin olla rumat.

Vierailija
21.03.2014 |

TV:ssä tulee joku Viidakon tähtösten mainos, hyi kamalaa, miten rumia naisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monettako kertaa pitää mainita että SILIKONIT EIVÄT OLE MITKÄÄN RINNAT/TISSIT! Tuo on nimittäin loukkaus meitä luonnollisia naisia kohtaan, samalla tavalla kuin halpamuovinen feikkimerkkilaukku on loukkaus aitoa nahkaista merkkilaukkua kohtaan!

Vierailija
2/3 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehet oksentaa kun niin rumia. Kyllä mulle kelpaisi noitten tähtösten kroppa. Tai no Tiina Jylhä ei. Miehet kuolaa noita naisia. Hoikkia joilla isot tissitja kaunis naama ja pitkä tukka. Ei sitä ohjelmas kattois kukaa jos ois lauta ja kananpersetukkanainen ja ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:48"]Juu miehet oksentaa kun niin rumia. Kyllä mulle kelpaisi noitten tähtösten kroppa. Tai no Tiina Jylhä ei. Miehet kuolaa noita naisia. Hoikkia joilla isot tissitja kaunis naama ja pitkä tukka. Ei sitä ohjelmas kattois kukaa jos ois lauta ja kananpersetukkanainen ja ruma

[/quote]

Joo miesten takiahan mä laittaudunkin, enkä ollenkaan siksi että pystyisin itse ihailemaan itseäni peilistä ja urheilla ilman pelkoa tissien räjähtämisestä - puhumattakaan muista niiden palluroiden tuomista ongelmista.

Onneksi mulla on niin hyvä it, etten tarvitse moisia lisäkkeitä vaan kannan itseni mielelläni tällaisenaan :)