*_*_* TAMMENTERHOJEN VIIKONLOPPU *_*_*
Kommentit (42)
Oltas lähössä Argentiinaan luultavasti maaliskuussa 2008, eli vauva olis sillon " jo" yli vuoden. Vaikka pienihän tuo vielä on,mutta parempi lähteä nyt kun ehditään takas (jos enää halutaan) juuri kun olis esikoulun aika.
Talvivaatteista:Mä koitan mahtuu mun lautailuhousuihin kun ne on aika lököt muutenkin. Takki pitää ostaa ja vielä sellanen että vauva mahtuu sit kantoliinassa kokonaan sinne sisälle, kun tosiaan meille ei niitä vaunuja ilmeisestikään hommata ollenkaan. Huh, mut eipä sitäkään kovin aikasin jaksa hankkia kun ei oo edes käsitystä kuinka isoks maha voikaan kasvaa:) Vaik syytä ois varmaan kaivella alehyllyjä, mut eipä siellä kyl talvivaatteita paljoo oo.
Nyt on pakko mennä nukkumaan, meni niissä pippaloissa myöhään eilen ja vaik en mitään juonukaan niin silti on olo tosi nuutunu.
Palaillaan taas ja öitä mun puolesta kaikille:)
Mä tein omista vanhoista toppahousuista mammahousut. Ompelin vetskarit sivusaumojen kohdalle ja lisäks laitoin trikookankasta levikkeeksi siihen ja vyötärön kohdalle lisäksi kuminauhaa. Hyvin toimivat. Välillä lainailin miehen olkain toppiksia, varsinkin ihan lopussa.
Olen molempia lapsia oottanut talvella. :)
Onko muilla tällaista ollut et jos ei syö vähintään 3h välein, niin tulee tosi väsynyt olo. Mulla näin ja mietinkin et ei taida pitää päästää ruokailuväliä liian pitkäksi. Nytkin oltiin kylässä jos tarjottiin vain herkkuja niin kotia tullessa mieletön väsy.
mellum ja vaavi 18+0