Miehelleni menee aina yritys perheen edelle.
Eilen lapsi oli tosi kipeä niin lupasi tulla klo 14 mutta tuli taas klo 18 töitä oli kuulemma tullut lisää. Lomia ei pidä yms.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:27"]
Keskusteletteko koskaan miehesi kanssa perheenne asioista? Esim. nyt siitä vaateasiasta. Istutteko koskaan yhdessä vaikkapa illalla ja oikeasti puhu siitä, millaisia päätöksiä perheessänne tehdään? Vai keskusteletko sä nää asiat vain AV:lla?
[/quote]
Mies ei halua keskustella. Tekee töitä esim klo 7-18 tulee kotiin tekee kirjalöliset hommat,syö ja käy nukkumaan. Joskus ehkä kerran viikossa valvoo pitempään.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:29"]
Keskusteletteko koskaan miehesi kanssa perheenne asioista? Esim. nyt siitä vaateasiasta. Istutteko koskaan yhdessä vaikkapa illalla ja oikeasti puhu siitä, millaisia päätöksiä perheessänne tehdään? Vai keskusteletko sä nää asiat vain AV:lla?
[/quote]
Mies ei halua keskustella. Tekee töitä esim klo 7-18 tulee kotiin tekee kirjalöliset hommat,syö ja käy nukkumaan. Joskus ehkä kerran viikossa valvoo pitempään.
[/quote]
Oletko yrittänyt jossain välissä ilmaista, että mielestäsi teidän pitäisi varata aikaa keskustelulle? Jos et, kannattaa tehdä se jo tänään.
Olen ikäni asunut yrittäjäperheessä, ja todellakin se vain vaatii siltä kotivanhemmalta (oli se sitten isä tai äiti) vähän enemmän. Isäni hoiti yritystä ja äitini hoiti 7 lasta kotona ja hyvin pärjättiin, olihan se äidilleni raskasta, mutta ikinä en kuullut hänen valittavan, miksei isä tule ajoissa kotiin hoitamaan sairasta lasta!
Mä olisin ilomielin kotona, jos mieheni yritys tuottaisi niin hyvin, että mä voisin olla kotona lasten kanssa ja pyörittää arkea, voisin siinä samalla hoidella vähän yrityksen paperitöitäkin. Nyt joudun olemaan itse töissä, hoitamaan arjen, lapset ja miehen paperityöt, hänen aikansa menee yrityksensä parissa.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 09:29"]
[/quote]
[/quote]
Oletko yrittänyt jossain välissä ilmaista, että mielestäsi teidän pitäisi varata aikaa keskustelulle? Jos et, kannattaa tehdä se jo tänään.
[/quote]
No tietysti olen. Kuten sanoin mieheni ei paljoa heräillä ole kotona arkena ollessaan eipä siinä keskustella.Kerran viikossa valvoo pidempään.
Sellaista se on... Meillä mies ei ole yritttäjä, mutta suuressa yrityksessä asemassa, johon työhön kuuluu mm parisataa matkapäivää vuodessa ja pitkiä päiviä. Itse olen siihen sopeutunut. Olin kotirouvana kunnes lapset kouluiässä, koska eihän mitenkään olisi onnistunut muuten tuo lapsiperheen pyörittäminen. Kotirouvailu oli ihan mukavaa, koska mies toki työstään tienaa sen verran hyvin että taloudellista puutetta ei tarvinnut kärsiä. Sitten kun lapsista nuorempikin meni kouluun, lähdin itse töihin, koska ei tarvita niin paljoa kotona enää vanhempaa.
Mutta riippuu varamaan vähän luonteesta miten sopeutuu, minä olen vähän erakkoluonne ja oikeastaan vähän nautinkin kun mies on pois ja saan olla itsekseni :)
No meillä mies ei niin kauheasti tienaa että edes siitä ei voi iloita ja menisin heti itsekkin töihin jos jotain töitä löytyisi.