Lue keskustelun säännöt.
Jos miehesi lukisi vauvapalstaa?
Kommentit (24)
Luen vauvapalstaa ja olen palstavakkarin mies.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä on erittäin opettavainen palsta... :)
t. HK:n Sininen
Rakkaalle Jossulleni terkkuja, linjoilla ollaan ;)
Oma veikkaus, että yli 20% kävijöistä on miehiä. Alle 30% kuitenkin.