Kurdit kuuluu Iranin vuorille
Sieltä he on alunperin . Romanit on intialaisia . Tataarit on ISMAIL arabeja . Sieltä . Egyptiläisillä on oma alkuperä siellä ja jopa Gambialsisilla on oma maa palsta Afrikassa . Voisitteko poistua muiden mailta kiitos joilla ei ole mitään varsinaista syytä hylätä omaa maataan.
Kommentit (7)
Kiinalaisilla on oma maa eikö niin . Ja kuubalaisilla. Venäläisillä on se osa omaa mikä ei ole varastettua . Menkää nyt sinne omiin maihin hoitamaan siellä omia asioita .
Persut kuuluu peräkamareihin. Ilman nettiä.
Hyvin kyllä. Amerikkaan muutti ihmisiä syystä ja syyn nimi oli venäläiset arabit.
Karjalaiset, hämäläiset ja varsinkin savolaiset pois Uudeltamaalta. Mutta ovatko he alunperin jonkun toisen mailta? Ehkä hämäläiset on ollut maillaan aikojen alusta.
Miksi eurooppalaiset valloittivat amerikkalaisten maat?
Miksi marco polo meni kiinaan? Oliso vaan pysynyt isiensä mailla euroopassa.
Vaaditko myös vaikkapa amerikansuomalaisia palaamaan takaisin Suomeen?