Mies orjana, anna vinkkejä!
Eli siis; lapset on kerrankin hoidossa ja meillä pitkästä aikaa on taas ilta ja yö aikaa leikkiä keskenään. Mies kituu tuossa tappi ahterissa ja odottaa mun käskyjäni.
Mutta mitä mä tälle kertaa laitan sen tekemään, antakaa vinkkejä 😁 ilman pispiskakkak-leikkejä se tekee mitä vaan. toki itselläkin on ajatusta siitä mitä laittaa se tekemään mutta ne mun ajatukset menee aina vähän samaa kaavaa niin olis kiva saada uusia ideoita 😁
Kommentit (8)
Vibraa itsellesi useita orgasmeja hänen nähtensä, välillä voit vähän imeskellä miehesi kullia, mutta pidä huoli ettei hän saa. Ihan lopuksi voit ratsastaa itsellesi nautinnon. Jos miehesi tuolloin saa niin saakoot, mutta jos ei ehdi niin jätä ilman.
ps. onhan miehesi sidottu kiinni, ettei pääse harrastamaan itsetyydytystä
Minä laittaisin silmät sidotuksi mieheltä joksikin aikaa, sen aikaa kun tarvii tietty, kutittelisin, nuolisin miehen alueita joita tahdon ja just sen aikaa kun tahdon, nuolettaisin itseäni, ratsastaisin välillä, tykkäisin vähän raapia, pikkaisen piiskaa miehelle, pyllyä punaseksi, piiskauttaisin itseänikin, mut sen käskemällä, käskyttäisin omaan kehooni hivelyä ja muuta...
Aijai!
Lattialle nelinkontin sohvan eteen. Sitten annat varpaasi nuoltavaksi. Siitä sitten suutelua reisiä pitkin ylöspäin. Kun on ehtinyt jalkojesi väliin, ja ehtinyt nuolla sinut melkein huipulle, laitat hänen naamalle sellaisen suudildon, käsket hänet selälleen lattialle. Siitä tietysti istut dildon/naaman päälle, ja runkkaat häntä samalla kun ratsastat itsesi orgasmiin.
Meillä tänään vapaa päivä. Aloitin aamun sitomalla miehen kiusoitellen ja piiskasi pallit . Annoin päivän ensimmäisen niin sanotun ruined orgasmin näin mies säilyy käytössä koko päivän ja on kiimassa 😂. Nuoletin itselleni orgasmin voitelin suht ison pepputapin miehen spermalla ja ujutin miehen sisälle sidoin pallit pakettiin . Irroitin siteet ja käskin pukea päälle minun alusvaatteet omien vaateiden alle laittamaan kahvin tulemaan ja kipaisemaan sitten lähileipomosta tuoreita croisanteja. Saa nähdä mitä keksin aamiaisen jälkeen 😈
Siinä onkin APllä melko kiihkeä sessio. Mies sängyllä tappi perseessä ja muija räplää kännykkää ja postailee Vauva.fissä.
Laittaisin tiskaamaan ja imuroimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vibraa itsellesi useita orgasmeja hänen nähtensä, välillä voit vähän imeskellä miehesi kullia, mutta pidä huoli ettei hän saa. Ihan lopuksi voit ratsastaa itsellesi nautinnon. Jos miehesi tuolloin saa niin saakoot, mutta jos ei ehdi niin jätä ilman.
ps. onhan miehesi sidottu kiinni, ettei pääse harrastamaan itsetyydytystä
Mielikuvassani mies pääsee loppuratsastuksen aikana ihan lähelle, mutta ei maaliin. Nainen nousee ratsailta itse saatuaan. "Auttaisitko vähän käsin, voisitko mitenkään olla niin ihana?" anelee mies ihan kiimaisena, mutta nainen vain hymyilee ja pudistaa päätään. "Olen pahoillani, mutta sut on sidottu siihen vain minun nautintoani varten" hän toteaa ja kävelee pois.
Anna vesitetty orgasmi. Sellainen on kamalaa, kunhan miehesi eka nuolee sua. Voit kokeilla strapparilla panoa etkä edes koske miehesi munaan