Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten määrittelet narkkarin?

Vierailija
01.04.2014 |

Onko esimerkiksi...

- satunnainen pilvenpössyttelijä

- muutaman kerran vuodessa heroiinia piikittävä

- töissäkäyvä ym. täysin normaali ihminen piriä vetävä

- vain omia reseptilääkkeitään (huumaavasti vaikuttavia) syövä

- muuten sama kuin yllä, mutta väärinkäyttää niitä

...huume-ongelmainen?

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, että olenkohan minäkin teidän silmissänne narkkis. Syön narkkarien keskuudessa varsin suosittua lääkettä reseptillä, ja satunnaisesti käytän sitä myös viihteilyyn. Olen siihen aivan koukussa (en nuku enkä syö ilman päiväkausiin), mutta pystyn käymään sen avulla koulussa ym ym.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkomaani, päihdehullu. Narkofiili rakastaa huumaavia aineita. Narkofagi syö niitä. Narkofobiasta kärsivät monet, jotka uskovat ja levittävät vuosikymmeniä vanhoja valistusmyyttejä. Narkologi olisi päihtynyt yksinpuhelu. Tuli vain mieleen.

Itse miellän narkkarin, narkomaanin, päihderiippuvaiseksi niin, että elämä tosiaan pyörii asian ympärillä. Satunnainen viihdekäyttäjä, joka pitää kiinni rajoistaan, ei ole sen enempää narkkari kuin alkoholin satunnainen kohtuukäyttäjä alkoholisti. Laittomat päihteet ja päihdyttävät lääkeaineet kantavat turhaa stigmaa. Ei ole olemassa erikseen huumetta, lääkettä ja myrkkyä. Vain määrä ja käyttötapa ratkaisee.

Vierailija
22/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehkä se raja menee ns.kovissa huumeissa. Alkoholisti tai pössyttelijä ei mielestäni ole narkkari vaikka olisi täysin riippuvainen aineistaan. Puhun tässä vain miten ymmärrän tuon sanan. Se että alkoholisti tai tupakoitsija ei ole narkkari ei tarkoita että arvostaisin niitä enemän. Minulle narkkari on yleissana jonka sisällä on monenlaisia yksilöitä. Ihan epäluotettavaa rupusakkia ja ihan mukavia ja fiksunoloisia tyyppejä. Mutta pidän mielelläni hajurakoa narkkiin, alkoholistiin ja pössyttelijään. Mutta olenkin yhden kanssa asunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimerkiksi...

- satunnainen pilvenpössyttelijä-    no en sanoisi jos todella harvoin pössyttelee, mutta säännöllisesti pössyttelevä on

- muutaman kerran vuodessa heroiinia piikittävä- on

- vain omia reseptilääkkeitään (huumaavasti vaikuttavia) syövä ei jos kipuun vain syö

- muuten sama kuin yllä, mutta väärinkäyttää niitä -on

...huume-ongelmainen? on on

Vierailija
24/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 20:19"]

Onko esimerkiksi...

- satunnainen pilvenpössyttelijä-    no en sanoisi jos todella harvoin pössyttelee, mutta säännöllisesti pössyttelevä on

- muutaman kerran vuodessa heroiinia piikittävä- on

- vain omia reseptilääkkeitään (huumaavasti vaikuttavia) syövä ei jos kipuun vain syö

- muuten sama kuin yllä, mutta väärinkäyttää niitä -on

...huume-ongelmainen? on on

[/quote

Unohtui tuo piripää eli on

Vierailija
25/33 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 22:45"]

Mä käytän narkkari-sanaa vain sellaisista joista näen suonensisäisten käytön päällepäin. Jos huumeidenkäyttö ei tule ilmi minua uhkaavana käytöksenä, jätän huumeiden käytön kommentoimatta.

[/quote]

Komppi tälle!

Vierailija
26/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 17:23"]

Onko esimerkiksi...

- satunnainen pilvenpössyttelijä

- muutaman kerran vuodessa heroiinia piikittävä

- vain omia reseptilääkkeitään (huumaavasti vaikuttavia) syövä

- muuten sama kuin yllä, mutta väärinkäyttää niitä

...huume-ongelmainen?

Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta, että olenkohan minäkin teidän silmissänne narkkis. Syön narkkarien keskuudessa varsin suosittua lääkettä reseptillä, ja satunnaisesti käytän sitä myös viihteilyyn. Olen siihen aivan koukussa (en nuku enkä syö ilman päiväkausiin), mutta pystyn käymään sen avulla koulussa ym ym.

[/quote]

Narkkari on mielestäni ihminen,jonka elämä pyörii huumeiden ympärillä. Eli ei mikään yllä mainituista esimerkeistä,vaan sellainen huumeidenkäyttäjä,joka ei käytön takia pysty elämään normaalia elämää.

Vierailija
27/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle narkkari on piikittävä, mutta ymmärrän että moni tarkoittaa kaikkia aineita käyttäviä.

Vierailija
28/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 19:49"]

Minulle narkkari on piikittävä, mutta ymmärrän että moni tarkoittaa kaikkia aineita käyttäviä.

[/quote]

Yleensä narkkarit ovatkin piikittäjiä,koska suoraan suoneen sanottuna aineet toimivat tehokkaimmin.Itse sanoisin,ettei narkkarius edellyttä piikittämistä,jos jotain huumetta on pakko saada säännöllisesti pysyäkseen "normaalina",on huumeriippuvainen eli narkkari. Eli sanotaan nyt vaikka että joku käyttää opiaatteja pelkästään suun kautta otettuna,mutta paljon ja usein,on narkkari vaikka ei koskaan piikittäisi.

Vierailija
29/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nargatick eli narkoottisia aineita käyttävä. Ihan sama mitä mössöä vetää tai miten usein (luetaan: miten vähäpätöisenä sitä itse pitää).

Vierailija
30/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön lääkärin määräämää SSRI-lääkettä enkä pääse siitä eroon, koska ilman sitä ahdistus on liian voimakas. Olen riippuvainen lääkkeestä, koska en voi olla ilman sitä. Kuitenkaan en ole lääkkeen väärinkäyttäjä, syön omia lääkkeitäni reseptin mukaisella annoksella...

Vierailija
31/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon nisti. hoidan raha asiani ja käyn töissä, mutta narkkaan subua päivittäin, "omissa" oloissani... surkee elämän tapa. en voi tehdä mitään jos en saa subuu..

Vierailija
32/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari on yleensä leikkaus osastolla työskentelevä lääkäri joka hoitaa mm. nukutuksen.

Vierailija
33/33 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on vanha ketju nostettu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä