Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pois pohjattomasta yksinäisyydestä?

Vierailija
25.11.2020 |

Mikään ei toimi olen pohjattoman yksinäinen ja onneton.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. 

Vierailija
22/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillu kirjekaveria tai postcrossausta?

Jälkimmäistä olen ja sieltä tuli vain kuspäitä vastaan.

Tämä vastaus voi selittää osaltaan miksi olet yksin....

Sain sieltä pakkomielteisen ihailijan joka lopulta haukkui lyttyyn, uhkaili ja sanoi tekevänsä minulle pahaa. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei voi yhteystietoja antaa, mutta itselläni sama tilanne. Lähtisin ilomielin pääkaupunkiseudulla koiralenkille.

Kyllä voi anonyymin sähköpostin jakaa, älkää viittikö olla noin aloitekyvyttömiä.

Vierailija
24/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki ihania yksilöinä kaikki te jotka olette ketjuun kirjoittaneet.

Vierailija
25/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain sieltä pakkomielteisen ihailijan joka lopulta haukkui lyttyyn, uhkaili ja sanoi tekevänsä minulle pahaa. Ei kiitos.

Kai ilmoitit tuosta henkilöstä ylläpidolle? Olen postcrossaaja ja joskus joutunut ilmoittamaan asiattomasti käyttäytyvästä käyttäjästä yp:lle. Asia on heidän puoleltaan otettu heti vakavasti ja he ovat olleet kyseiseen henkilöön välittömästä yhteydessä. Ääritapauksessa tällainen käyttäjä voidaan bannata ja hänen profiilinsa poistaa. Jos oli suomalainen käyttäjä, niin rikosilmoituksenkin olisit voinut tehdä.

Vierailija
26/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ilmoitit tuosta henkilöstä ylläpidolle? Olen postcrossaaja ja joskus joutunut ilmoittamaan asiattomasti käyttäytyvästä käyttäjästä yp:lle. Asia on heidän puoleltaan otettu heti vakavasti ja he ovat olleet kyseiseen henkilöön välittömästä yhteydessä. Ääritapauksessa tällainen käyttäjä voidaan bannata ja hänen profiilinsa poistaa. Jos oli suomalainen käyttäjä, niin rikosilmoituksenkin olisit voinut tehdä.

Tietysti. Ulkomaalainen tyyppi oli kyseessä  eikä ollut ainoa joka uhkaili minua. Kaikki on ilmoitettu ylläpidolle ennen kuin poistuin sivulta.

Vierailija
27/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla tänne aloittamaan ketjun "Mikä teitä on auttanut yksinäisyydessä", mutta ap ehti ensin. Itse en koe, että minussa olisi mitään erityistä vikaa. Yksi iso syy yksinäisyyteeni on varmaan se, että suurin osa kavereista/tutuista on parisuhteessa, minä en. Ymmärrettävästi ystäville on vähemmän aikaa jos on parisuhde/perhe. Muitakin syitä varmaan on. Välillä on ollut vähemmän yksinäistä, nyt taas enemmän. Hyviä vinkkejä täällä on tullutkin avuksi yksinäisyyteen, lisää kellään?

Vierailija
28/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudot ihmiset on aliarvostettuja <3 Erilaisuus on sekä taakka että voimavara.

Olen samaa mieltä. Nykyään puhutaan paljon erityisherkistä. Jos kaikki olisivat erityisherkkiä, maailma olisi parempi paikka.

Vierailija
29/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin tulla tänne aloittamaan ketjun "Mikä teitä on auttanut yksinäisyydessä", mutta ap ehti ensin. Itse en koe, että minussa olisi mitään erityistä vikaa. Yksi iso syy yksinäisyyteeni on varmaan se, että suurin osa kavereista/tutuista on parisuhteessa, minä en. Ymmärrettävästi ystäville on vähemmän aikaa jos on parisuhde/perhe. Muitakin syitä varmaan on. Välillä on ollut vähemmän yksinäistä, nyt taas enemmän. Hyviä vinkkejä täällä on tullutkin avuksi yksinäisyyteen, lisää kellään?

Tämä on kyllä paha. Olen kaveripiirini viimeinen mohik... sinkku ja elämästäni on tästä syystä tullut lähivuosina erityisen yksinäistä. Kaverini ovat kyllä painostaneet Tinderiin ja muutenkin "auttaneet", mutta siitä on lähinnä vain tullut paha olo. Jaksamisia.

Vierailija
30/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei voi yhteystietoja antaa, mutta itselläni sama tilanne. Lähtisin ilomielin pääkaupunkiseudulla koiralenkille.

Voittehan tehdä nikit ja vaihtaa tietoja yksärillä.

Vierailija
31/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Itä-Suomeen ja sitten vaan koitat jutella joka paikassa ihmisille. Kyllä ne siellä vastaa, usein itse ei saa suunvuoroa.

Vierailija
32/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituushyppääminen? Tosin se on nyt talvella hankalampaa. Ehkä joissain sisähalleissa se onnistuisi.

Vierailija
33/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin on yksi syy. Ap

Vierailija
34/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan hakemaan apua tuohon traumaasi ja sitten ihmisten ilmoille.

Vierailija
35/89 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai täällä suvaita s-postien jakamista.

Vierailija
36/89 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen moneen yksinäisyysketjuun laittanut sähköpostini, että kirjoittakaa minulle, jos olette yksinäisiä, mutta edes te yksinäisimmistä yksinäisimmät ette ole halunneet laittaa minulle sähköpostia. Epäilen siis että ette ole niin yksinäisiä kuin annatte ymmärtää,  tai sitten olette, mutta haluattekin olla. voisitteko kertoa syyn tähän käytökseen, ap, ja muut esim. nro 3?

Vierailija
37/89 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen moneen yksinäisyysketjuun laittanut sähköpostini, että kirjoittakaa minulle, jos olette yksinäisiä, mutta edes te yksinäisimmistä yksinäisimmät ette ole halunneet laittaa minulle sähköpostia. Epäilen siis että ette ole niin yksinäisiä kuin annatte ymmärtää,  tai sitten olette, mutta haluattekin olla. voisitteko kertoa syyn tähän käytökseen, ap, ja muut esim. nro 3?

Varmaan monta syytä. Yksinäisyys on stigma, vauvapalstailu on noloa ja ylipäätään kynnys vieraalle kirjoittamiseen tällaisesta aiheesta on erittäin korkea.

Vierailija
38/89 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin tuon pitkän viestin ja varmaan siitä jo huomaa syitä asiaan miksi en ole ensimmäisenä ottamassa yhteyttä muihin. Olen kyllä silti hyvin yksinäinen kuitenkin. Siinä mielessä myönnän kyllä minussakin olevan vikaa, mutta moni asia vaikuttaa. Nyt unettoman yön jälkeen taas täällä. Paha tapa tämä.

Vierailija
39/89 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole auttanut mikään. Parisuhdetta ja ystäviä olen koettanut etsiä, mutta tuloksetta. Olen kai vaan outo ja epämiellyttävä ihminen enkä voi pakottaa ketään tykkäämään itsestäni. Koira auttaa kyllä jonkun verran, mutta eihän sen kanssa voi keskustella.

Et ole outo <3 ja itsellä sama tilanne. Ap

Höpö höpö. Kyllä olette outoja ja ongelma piilee teidän vuorovaikutustaidoissa. Tähän ei auta muu kuin henkinen kasvu ja harjoittelu. Toki myös ne outoudet kannattaa katsoa ulkonäöstä pois.

Vierailija
40/89 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikai täällä suvaita s-postien jakamista.

Ei yleensä. Joku ilmoittaa ylläpidolla poistettavaksi, mutta kyllä ne ennättää hetken olla näkyvillä tai sitten tuo kirjautuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän