Reaktio miehen kommenttiin
Pakko kysyä mitä itse ajattelisit miehen kommentista, olenko liian herkkä kun se tuntui loukkaukselta.
Olen 30v. ruumiinrakenteeltani normaali, aina pitänyt itseäni hyvännäköisenä, hyvin sinut itseni kanssa siitä miltä näytän. Mieheni (reilu vuosi oltu yhdessä) taas on aina omien sanojensa mukaan treffaillut kilpaurheilutasoisia naisia ja tiukat persikkapyllyt on <3 . Salilla, kaupassa yms, hän osoittelee niitä ihania kiinteitä pyllyjä joita himoitsee.
Puhelimestaan hän on näyttänyt kuvia naisista ja todennut että tää on kuuminta mitä on. Tiedän hyvin etten näytä samalta kun nuo viimeisen päälle treenatut naiset. Itsetuntoni murenee pala palalta, vaikka mies sanoo ettei mun tarvitse näyttää samalta kun nämä muut naiset.
Eilen hän ajatteli piristää mua ja sanoa, etten mä voi olla täydellinen ja että mun kroppa saa olla erilainen mistä hän tykkää.
Jäin miettimään, onkohan maailmassa sellainen ihminen jolle olisin täydellinen tälläisenä. Ja vaikka en olisi, onko se tarpeellista sanoa ääneen?
Kommentit (30)
Huono provo, ja liian ilmeinen ja tylsä.
Ap on sama trolli, joka tehtailee työkseen näitä aloituksia. Tyyli ei muutu.
Painoni oli noussut kahdeksan kiloa siitä kun aloimme seurustelemaan. (minulla anoreksia-tausta)
Kerran aamulla tuskailin peilin edessä kun yhdet farkut eivät menneet jalkaan. Mieheni halasi ja sanoi minulle "Sä oot aivan sopusuhtainen joka suuntaan ja mä rakastan sua ja sun vartaloa, oli se millainen tahansa"
Tämä kommentti oli sellainen, että tiesin, että tässä on mies jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Nyt 16 vuotta oltu naimisissa :)
Kyllä minun mieheni kehuu minua joka päivä, ja on tehnyt näin suhteen alusta asti. Hän sanoi minulle jo alku taipaleella ettei voinut uskoa löytävänsä joskus täydellisen naisen ja nyt on kuulemma omasta mielestään sellaisen kanssa.
Itse olen sanonut aivan samaa, mieheni on täydellinen (ulkoisesti) ja vaikka joskus olisikin pientä kinaa ja erimielisyyttä muuten kuin ulkonäköön liittyen, hän on paras mitä voin toivoa, enkä vaihtaisi päivääkään pois!
Monta vuotta jo takana ja suhde vain paranee!<3
Mun mielestä tuo mitä Ap on joutunut kuunteleen on väärin enkä itse hyväksy ollenkaan tollaista käytöstä, eikä kyllä miehenikään..
Minusta ansaitsisit parempaa, ansaitsisit tuntea olevasi se paras mahdollinen!<3 Onko se mahdollista ON! Jos minua onnisti (erittäin hirveä traumaattinen ja väkivaltaa kokenut ja haukuttu tausta takana) niin teitä kaikkia voi onnistaa, niin naisia kuin miehiäkin täällä!<3
Kommentoi sinä miehistä himoitsemiasi ominaisuuksia, joita miehelläsi ei ole.
"Ooh, lääkärit on niin kuumia." "Juuri tollaisen sixpack-miehen haluaisin."
Vierailija kirjoitti:
Painoni oli noussut kahdeksan kiloa siitä kun aloimme seurustelemaan. (minulla anoreksia-tausta)
Kerran aamulla tuskailin peilin edessä kun yhdet farkut eivät menneet jalkaan. Mieheni halasi ja sanoi minulle "Sä oot aivan sopusuhtainen joka suuntaan ja mä rakastan sua ja sun vartaloa, oli se millainen tahansa"
Tämä kommentti oli sellainen, että tiesin, että tässä on mies jonka kanssa haluan viettää loppuelämäni. Nyt 16 vuotta oltu naimisissa :)
Miten ihana mies!!!
Äijähän on yksinkertainen kuin mikä...miten sä tollasta katselet???
Mieheni kehuu minua ja minä häntä.
Mieheni arvostaa minua ja minä häntä.
Hänen mielestään tämä kaikki on ihan normaalia. Sanomansa asiat ovat kuulemma totuuksia ja ongelma on mun huono itsetunto, joka pitää korjata.
-Ap
Lapikasta!