Reaktio miehen kommenttiin
Pakko kysyä mitä itse ajattelisit miehen kommentista, olenko liian herkkä kun se tuntui loukkaukselta.
Olen 30v. ruumiinrakenteeltani normaali, aina pitänyt itseäni hyvännäköisenä, hyvin sinut itseni kanssa siitä miltä näytän. Mieheni (reilu vuosi oltu yhdessä) taas on aina omien sanojensa mukaan treffaillut kilpaurheilutasoisia naisia ja tiukat persikkapyllyt on <3 . Salilla, kaupassa yms, hän osoittelee niitä ihania kiinteitä pyllyjä joita himoitsee.
Puhelimestaan hän on näyttänyt kuvia naisista ja todennut että tää on kuuminta mitä on. Tiedän hyvin etten näytä samalta kun nuo viimeisen päälle treenatut naiset. Itsetuntoni murenee pala palalta, vaikka mies sanoo ettei mun tarvitse näyttää samalta kun nämä muut naiset.
Eilen hän ajatteli piristää mua ja sanoa, etten mä voi olla täydellinen ja että mun kroppa saa olla erilainen mistä hän tykkää.
Jäin miettimään, onkohan maailmassa sellainen ihminen jolle olisin täydellinen tälläisenä. Ja vaikka en olisi, onko se tarpeellista sanoa ääneen?
Kommentit (30)
Hyi miten törkeää ja pinnallista! Sulla on huono itsetunto kun katselet tuollaista miestä.
Miten sä tollasen kanssa olet voinut olla vuoden kimpassa? Mikset ottaisi jotain järkevää ja kohteliasta tyyppiä?
Miksi olet vielä tämän sian kanssa?
Kun mies olisi ensimmäisen kerran osoittanut persikkapyllyä ja kommentoinut sitä minulle, olisin luultavasti ollut lähinnä mykistynyt hämmästyksestä. Seuraavasta kerrasta hän olisi nähnyt minusta enää pyllyn.
Minkä ihmeen takia olet tuollaisen miehen kanssa?
Ja jälleen kerran muistutukseksi: joo, kyllä, erittäin todennäköisesti minunkin mieheni noteeraa ne persikkapyllyt ja kuumat naiset, mutta hän ei ole juntti. Tuijottaminen ja kommentointi ovat elämämkoululaisten juttuja, en osaa kuvitella aikuista, korkeasti koulutettua miestä toimimassa niin typerästi.
Mulle ajatuskin olis täysin absurdi että miesystäväni suu vaahdossa selittää existään ja näiden vartaloista ja katselee ja kommentoi muita naisia yhdessä liikkuessamme.
Mä olisin nostanut kytkintä jo ajat sitten. Tosi moukkamaista käytöstä. Olet ihan oikeassa siinä, että vaikket näyttäisikään miehesi mielestä täydelliseltä, niin ei sitä tarvitse sun naamaasi hieroa. Eikä ole myöskään yhtään liikaa pyydetty, että olisit omalle kumppanillesi jos et täydellinen, niin ainakin paras mitä hän voi haluta.
Eli joku muukin saattaisi loukkaantua?
Tämä on ollut tapa aina muidenkin kanssa, on osoitettu hyviä pyllyjä ja yhdessä mietitty miten sellaisen saa. Tämä varmaan toiminut sillon kun nainen on valmiiksi ollut ubelmamitoissa.
Tiedän ettei hän pahalla näitä sano, ei vaan ymmärrä että siitä voi tulla iso mörkö ihmiselle joka ei täytä näitä ”kriteereitä”.
Sanovatko teidän puolisonne teille että olette juuri täydellisiä tuollaisena kun olette?
-Ap
Jos tämä on totta - kai tuollaisiakin moukkia on - niin usko pois, hyvin harvinaisia kuitenkin. Tuollaista ei pidä sietää missään tapauksessa. Mies ei vaikuta kovinkaan älykkäältä ja lisäksi on ilkeä. Armahda itseäsi moiselta käytökseltä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut tapa aina muidenkin kanssa, on osoitettu hyviä pyllyjä ja yhdessä mietitty miten sellaisen saa. Tämä varmaan toiminut sillon kun nainen on valmiiksi ollut ubelmamitoissa.Tiedän ettei hän pahalla näitä sano, ei vaan ymmärrä että siitä voi tulla iso mörkö ihmiselle joka ei täytä näitä ”kriteereitä”.
Sanovatko teidän puolisonne teille että olette juuri täydellisiä tuollaisena kun olette?
-Ap
Todellakin sanovat, kehuvat ja tukevat muillakin tavoin. Miten olet oppinut, että sinulle voi puhua ilkeästi ja kohdella huonosti? Se ei ole normaalia, ei sinne päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut tapa aina muidenkin kanssa, on osoitettu hyviä pyllyjä ja yhdessä mietitty miten sellaisen saa. Tämä varmaan toiminut sillon kun nainen on valmiiksi ollut ubelmamitoissa.Tiedän ettei hän pahalla näitä sano, ei vaan ymmärrä että siitä voi tulla iso mörkö ihmiselle joka ei täytä näitä ”kriteereitä”.
-Ap
Ei sano, koska meillä ei ole tapana kerjätä kommentteja ulkonäöstämme. Halu toista kohtaan osoitetaan teoilla ja nonverbaalisella viestinnällä; sillä millä tavalla katsotaan, miten hakeudutaan koskettamaan ja hiplaamaan ja "unohdutaan" katselemaan kun toinen riisuutuu tai pukeutuu jne.
Ei mun puoliso tainnut sanoa koskaan että olisin täydellinen tällaisena, enkä varmaan minäkään sanonut hänelle. Mutta emme me myöskään kilvan ihastelleet muita. Ehkä kyse oli siitä, että kumpikin tiesi ettei ole ihan täydellinen ulkonäöltään, mutta tiedettiin myös ettei kummankaan prioriteettilistalla se täydellisen treenattu pylly ollut kovin korkealla. Siksipä ei haitannut, vaikka ehkä ei täydelliseksi kutsuttukaan. oli muita, olennaisempia juttuja.
Tuossa minusta ongelma on se, että käytöksellä osoitetaan, että kyse on hyvin tärkeästä asiasta (kun sitä kerran pitää koko ajan vatvoa), kun samalla annetaan ymmärtää ettei puolisolla tätä hyvin tärkeää asiaa ehkä ole. Saattaisin siis minäkin vähän närkästyä tuollaisesta. Joskin olen niin luupää, että itsetuntoon tuskin osouisi, vaan saisi mut pitämään miestä sen verran tollona että saattaisi kunnioitus ja kiinnostus pikkuhiljaa karista.
Kannattaa jättä noin pinnallinen sika. Miksi ylipäätään olet hänen kanssaan? Ei luulisi ulkonäöllä olevan parisuhteessa merkitystä.
Tärkeintä naisessa on ehdottomasti hyvät perät.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättä noin pinnallinen sika. Miksi ylipäätään olet hänen kanssaan? Ei luulisi ulkonäöllä olevan parisuhteessa merkitystä.
Taitaa olla ap itsekin pinnallinen sika. Ap:lle tiedoksi että miestäsi lukuunottamatta ketään ei kiinnosta sinun perseesi.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä tollasen kanssa olet voinut olla vuoden kimpassa? Mikset ottaisi jotain järkevää ja kohteliasta tyyppiä?
Järkevät ja kohteliaat tyypit etsivät tiukkalihaisia naisia.
No sitäpä kun se ei ketään muuta kiinnosta ja itse vielä kaiken lisäksi tykkään omasta pyllystäni! xD -Ap
Osui ja upposi palstan xxxxvihamieliseen maaperään.
Itse en puhu naisille ulkonäöstä mitään. Eivät ole tykänneet.