Miten nainen voi olla kaveri miehen kanssa? Mistä tietää haluaako mies olla kaveri?
Olen tutustunut yhteen omanikäiseeni mieheen opiskelujen merkeissä, ja tämä mies on mielestäni oikein mukava. Haluaisin olla ihan kaveri tälle miehelle, en todellakaan haaveile suhteesta ja tuskin tämä mieskään. Jotenkin kumminkin tuntuu, että mies ehkä kuvittelee, että haluaisin seurustella, koska hän ei oma-aloitteisesti laita ikinä viestiä minulle, ikäänkuin hän haluaisi tällä viestiä, että ei ole kiinnostunut. Onhan sekin mahdollista, että hän ei haluisi olla edes kaverini, mutta meillä on kuitenkin ollut mielestäni hyviä ja hauskoja hetkiä sillon, kun ollaan nähty. Hän kumminkin aina vastaa nopeasti, jos olen laittanut viestiä.
Kommentit (91)
Tämä oli ihan hauska provo. Tai itse ainakin naurahdin: "haluaisi tällä viestiä, että ei ole kiinnostunut..." "kuvittelee, että haluaisin seurustella"
Miehet eivät laita oma-aloitteisesti viestejä muutoin kuin kiinnostuneena. Miehet eivät ole ystävällisiä ja avuliaita muutoin kun kiinnostuneena. Miehet eivät edes laita kapulaa kaupassa seuraavalla ostajalle elleivät ole kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette halua myös suhdetta?
Miksi pitäisi haluta suhteeseen jonkun kanssa vain siksi että toisen kanssa olisi hyvä kaveri? Minä olen panseksuaali, ja minulla on sekä miehiä että naisia ystävinä. Olen naimisissa.
Eri
Kyllä odottaisin vastavuoroisuutta. Jos haluaa olla kaveri niin luulisi ottavan yhteyttä. Itse olen joskus soitellut mm työkavereille ja vanhoille ystäville, joiden kanssa ei ole oltu tekemisissä pitkään aikaan. Olen pallon heittänyt ja heidän käsissä sitten seuraava yhteydenotto. Harmittanut on ettei niitä yhteydenottoja ole mitenkään tullut. Ystäviä ei ole liikaa.
Uusin ystäväni on mies. Tutustuttiin, kun muutin hänen naapuriin. Pyysin facekaveriksi ja sen jälkeen on viestit ja soitot vaihtuneet ja kyläilty on. Tuli Ilmi, että hän on enemmästäkin kiinnostunut. No asia on selvitetty. Vähän tietty harmittaa. Mutta muuten niin sielunsisar.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin oman sukupuolen kavereidenkin kanssa. En epäile toista naista lesboksi vaan tutustun ja ystävystyn.
Näin ne naiset kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette halua myös suhdetta?
Sillä on melko pieni, siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin oman sukupuolen kavereidenkin kanssa. En epäile toista naista lesboksi vaan tutustun ja ystävystyn.
Miehellä ei ole mitään motiivia alkaa kaverisuhteeseen naisen kanssa.
Kyllä voi olla miehen kanssa hyvä kaveri.
Näinhän on töissä mies työkavereiden kanssa.
Etenkin jos on pakko tehdä läheistä yhteistyötä duunissa.
Voidaan käydä jopa oluella pikaisesti rankan työpäivän jälkeen.
Minulla on tälläinen miespuolinen työkaveri
Meillä ei ole mitään ns. tunnesidettä välillämme, ei mitään seksuaalissävytteistä tms.
Vain vaativa työ samojen asioiden parissa, jolloin joskus työpäivän käväistään oluella tms. ja jutellaan siellä päivän työasioista ja kulloisestakin ajakohtaisesta keissistä.
Eikä voisikaan olla. Mies on kolmekymppinen naimissa oleva perheenisä, ja minä yli viiskymmen vuotias naimissa oleva, erittäin kokenut työntekijä, eikä välillämme ole mitään vetovoimaa toisiimme, muuta kuin vankka kiinnostus ja ammattitaito työhömme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei? Itse olen ollut huomaavinani että myös miehillä on ystäviä... Oma paras kaverini on mies ja olemme molemmat tahoillamme naimisissa ihan onnellisesti.
Heteromies ei voi olla naisen kaveri. Tai voi, mutta kaveruus ei ole sellaista, kuin nainen kuvittelee.
Miehestä ei koskaan voi tietää haluaako hän enemmän. Minulla on kokemusta siitä, että olen ystävällinen miehelle, jonka kanssa tulee hyvin toimeen, mutta sitten hieman myöhemmin hän alkaakin ehdotella jotain. Miehet ovat petollisia.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Pohjimmiltaan kaikki miehet halveksivat naisia, koska antautuvat pantavaksi.
Mutta sitten ei voi pitää ystävänä sellaistakaan naista joka ei antaudu pantavaksi? :D miesten logiikka on aukoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. Pohjimmiltaan kaikki miehet halveksivat naisia, koska antautuvat pantavaksi.
Mikä seksissä on niin kamalaa, että nainen menee heti pilalle jos sitä harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä on. Sellaisia kaverisuhteita on työapaikoilla paljonkin.
Kun esimerkiksi joku tiimi tekee intensiivisesti yhdessä töitä, niin syntyy tietynlainen kaverisuhde pakostakin, koska kaikki panostavat samaan asiaan ja puhaltavat yhteen hiileen, siihen että työ on aina ensiluokkaista.
Ei niissä ehdi ajetella mitään henkilökohtaisia tunteita tms. kun painetaan työtä täysillä. Ja tiimeissä on usein eri-ikäistä porukkaa ihan nuorista miehistä kohta eläkkeelle lähteviä naisia. Ei kaikkissa paikoissa ihmisillä ole jatkuvasti mielessä seksi tms.
Vierailija kirjoitti:
Heteromies ei voi olla naisen kaveri. Tai voi, mutta kaveruus ei ole sellaista, kuin nainen kuvittelee.
Joo, monilla miehillä on naispuolisia tuttavia, joita nämä pitävät varalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten ei voi pitää ystävänä sellaistakaan naista joka ei antaudu pantavaksi? :D miesten logiikka on aukoton.
Ei niin. Miehet eivät pidä naisia ystävinä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla miehen kanssa hyvä kaveri.
Näinhän on töissä mies työkavereiden kanssa.
Etenkin jos on pakko tehdä läheistä yhteistyötä duunissa.
Voidaan käydä jopa oluella pikaisesti rankan työpäivän jälkeen.
Minulla on tälläinen miespuolinen työkaveri
Meillä ei ole mitään ns. tunnesidettä välillämme, ei mitään seksuaalissävytteistä tms.
Vain vaativa työ samojen asioiden parissa, jolloin joskus työpäivän käväistään oluella tms. ja jutellaan siellä päivän työasioista ja kulloisestakin ajakohtaisesta keissistä.
Eikä voisikaan olla. Mies on kolmekymppinen naimissa oleva perheenisä, ja minä yli viiskymmen vuotias naimissa oleva, erittäin kokenut työntekijä, eikä välillämme ole mitään vetovoimaa toisiimme, muuta kuin vankka kiinnostus ja ammattitaito työhömme.
Työkaveri ja vapaa-ajan kaveri ovat täysin eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä seksissä on niin kamalaa, että nainen menee heti pilalle jos sitä harrastaa?
Kyse ei ole seksistä vaan penetraatiosta. Heteromies ei koskaa alistuisi toisen miehen penetroimaksi ja siksi halveksii naista, joka suostuu tähän.