Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Soluni-tuotteista?

Vierailija
13.08.2025 |

Kannattaako niitä ostaa, vai meneekö rahat hukkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee rahat hukkaan, ihan täyttä kuraa koko "brändi". Selittävät mm sisäpiirissään miten suomen apteekissa myydään vitamiineja joiden ainesosat on kasvatettu ulkomailla jätevesissä, jos ei tuon vertaa viitsi ottaa selvää suomen säädöksista, ei ole kyllä myyjäainesta millekkään alalle. Nää tähän mukaan lähtevät on lähes aina keski-iän ylittäneitä, reilusti ylipainoisia hieman yksinkertaisia mammoja. En itse ainakaan ostaisi "elinvoimaa ja terveyttä" ihmiseltä joka näyttää siltä ettei ole koskaan elämässään pitänyt huolta itsestään ja vielä selittää miten on vuosia käyttänyt, mutta näyttää silti siltä että käyttää itseään sipsipussin kanssa sohvan nurkassa. Isompi porras varmasti tienaa, mutta suurinosa ei. Yksi tuttava on tässä mukana ja noh hän on muutenkin ihminen joka uskoo kaiken mitä hänelle sanoo, mutta tämän myötä on kyllä mennyt ihan naurettavuuksiin. Mitään väitteitä ei itse selvitä, puhuu vaan faktana eteenpäin kaiken mitä näissä tapahtumissa heille selitetään😆 Tehnyt itsestään täysin typeryksen ja tunkee jokapaikkaan myymään tätä. 

Vierailija
2/5 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mieltä kuin edellinenki kirjottaja.... Olen kiinnittänyt huomiota nimenomaan tuohon, että markkinoidaan hyvinvointia, terveyttä ja liibalaaba ja näitä markkinoivat ihmiset ovat kaikki reippaan kokoisia ja naamasta näkyy kyllä että huolta on pidetty vaan epäterveellisyydestä ja näillä turhilla pillereillä yritetään etsiä oikotietä onneen kun ei itse jaksa terveyden eteen mitään tehdä. Järkyttävää kuraa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla toimii, Toisilla ei. Itse käytän tuotteita. Aloitin käyttämään muutenkin terveysboostini aikana ja olen hyötynyt. Samoin kilpaurheilua harrastava lapseni. Kumpikaan meistä ei ole keski-ikäinen sipsipussin kanssa sohva surffailua harrastava yksilö.

Vierailija
4/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii toki toisilla varmasti ja toisilla ei. Mutta niitä toimivia vitamiineja saa kyllä muualta kuin kalliista verkostomarkkinointipaskastakin. Aivan ylihinnoteltua huijausta ja huomaahan sen ettei menesty, kun laajentavat jo rasvoihin ja ties mihin. Ainoa yhteistyö näillä on vuodesta toiseen ollut susijengi ja tästäkin nämä hölmöt jauhavat ympäriinsä miten susijengi syö heidän vitamiinejaan. Ei, te olette maksaneet heille siitä että mainostavat sitä. Se kertoo jo aika paljon ettei tähän ole kaikkien vuosien aikana lähtenyt ketään muuta mukaan kuin se niin kovasti hehkutettu susijengi 😂

Suurinosa ihmisistä jaksaa onneksi perehtyä vitamiineihin tarkemmin, eikä haksahda tähän 50€/prk maksavaan paskaan.

Hohhoijaa. 

Vierailija
5/5 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähtökohta nyt on se, että monipuolisesti syövä ja terveellisesti elävä ihminen ei tarvitse näitä näiden "energiaa antavia" nappuloita. Energiaa saa elämällä fiksusti.