Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen oli yo-asusteesi?

Vierailija
13.04.2014 |

Ja laita vielä vuosi perään. Itsellä oli hyvin yksinkertainen vaaleansininen jakku ja hame vuonna 1994. :-)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuste?

Valkoinen tekonahkainen käsilaukku ja kultaiset pikkukorut. 1996

Vierailija
2/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mustat avokkaat, musta pikkulaukku, musta pitsihartiahuivi. Koruja en muista. Vuonna 2001.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihreä puku. Tukka poninhännällä ja isot korvakorut. Olen mies siis. Vuosi oli 1993.

Vierailija
4/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vihreä puku. Tukka poninhännällä ja isot korvakorut. Olen mies siis. Vuosi oli 1993.

Vierailija
5/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan asukokonaisuutta, kun kaikki ei tunnu hoksaavan ;)

Itsellä vaaleansininen koko pitkä mekko, ohuempi päällinen ja vuori. Edessä helmin kuviokirjailu. Oli sen verran tykömenevä puku, ettei minulla ollut pikkareita, sukkina stay upit. Sormessa, kaulalla ja korvissa sinisafiirikorut sekä ohut ranneketju. Ulkona valk.pitkähkö jakku. Beiget remmikorkkarit. Hiukset kiharanutturalla. Vuosi 2003

Vierailija
6/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:58"]

Itsellä vaaleansininen koko pitkä mekko, ohuempi päällinen ja vuori. Edessä helmin kuviokirjailu. Oli sen verran tykömenevä puku, ettei minulla ollut pikkareita, sukkina stay upit. Sormessa, kaulalla ja korvissa sinisafiirikorut sekä ohut ranneketju. Ulkona valk.pitkähkö jakku. Beiget remmikorkkarit. Hiukset kiharanutturalla. Vuosi 2003

[/quote]

Kyllä se ny on ap, jolla ei ole hoksottimet kohdillaan, asusteista kysyi.

Vierailija
7/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asusteita ei tainnut olla lainkaan.

Asuna musta, lyhyt kietaisuhame ja valkoinen paitapusero ysärityyliin. Näytin ihan toimistotyöntekijältä, en osannut lainkaan pukeutua ja vaatteet valitsi tätini.

Vierailija
8/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna valmistuin joulukuussa, 22vuoitaana. Aikonaan jäi lukio kesken ja kävin siis aikuislukiossa vuodessa sen loppuun :)
Asuna oli tämä, kun muutenkin goottihenkinen olen. Aika erityylinen toki kuin monella nykysin on. Mutta mun näköseni.
http://www.emp.fi/h-r-london-small-dot-dress-mekko/art_218385/
Sitten oli semmoset varpaasta auki olevat mustat korkkarit joissa oli pieni metallikoriste kärjessä, punaseks värjätyt hiukset kuten mulla on aina, punaset korvikset ja pieni punanen kukkakaulakoru sekä hopea/musta käsikoru.
Ainakin moni tykkäs siitä miltä näytin :)

Vierailija
9/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen kotelomekko, valkoiset avokkaat, helmet kaulassa ja korvissa. Vuosi oli 1990.

Vierailija
10/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1980 luonnonvalkoinen Arolan kietaisuleninki. Silkkimäistä kangasta. Roikkuu kaapissani edelleen ja mahtuu päälle. Ihanat korkeakorkoiseyt vaaleat sandaalit.

Vierailija
11/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1980 luonnonvalkoinen Arolan kietaisuleninki. Silkkimäistä kangasta. Roikkuu kaapissani edelleen ja mahtuu päälle. Ihanat korkeakorkoiseyt vaaleat sandaalit.

Vierailija
12/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumusta. Helminauha kaulassa ja helmikorvakorut. Mustat korkkarit. 1995.

Vierailija
13/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:58"]

[/quote]

Kyllä se ny on ap, jolla ei ole hoksottimet kohdillaan, asusteista kysyi.

[/quote]

niin, mutta tarvitseeko esittää ihan yksioikoista ja vastata sen mukaisesti? Kai tuosta jo tajuaa, että tarkoitetaan koko asua, vaikka sanavalinta väärä. Täällä palstallahan aina halutaan päteä, niin se lienee ongelma, miksi asioita ei ymmärretä

Vierailija
14/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon kukkamekko 2005.

Vierailija
15/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivastonsininen jakkupuku, valkoinen pusero, jonka pyst röyhelökaulus raapi kurkkua, valkoiset takaa avoimet kengät ja valkoiset hansikkaat. Ja illalla farkut ja jku pusakka (oltiin mökillä, ei raflassa). Tämä kaikki joskus Metusalemin aikaan.

Vierailija
16/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanharmaa pitkähihainen mekko, jossa samaa kangasta erillinen vyö, joka solmittiin taakse, vasemmalla puolella rinnan päällä musta paljettikoriste. Sukkahousut 15 den pariisinharmaa. Valkoiset remmikengät (kanta auki, kärki auki) 6 com korolla. Samat kengät oli jalassani 2v myöhemmin häissäni.

Kultaiset ketjukorvakorut, kaulassa vuorikristallihelmet. Vuosi oli 1982.

Vierailija
17/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli valkoinen kreppipuuvillainen, lyhythihainen mekko, jossa oli aavistuksen korotettu vyötärölinja. Sen päällä lyhythihainen ohut pitsineuletakki, sekin puuvillaa. Jalassa kapeahkokärkiset, hunajanväriset, matalat nupukkiavokkaat joissa oli kultaiset soljet. Korut myöskin kultaiset, muistaakseni korvissa helminapit, kaulassa kultainen pieni sydänriipus ja ranteessa kapea kultainen laattaketju. Hiukset matalalla ponnarilla niskassa. Muistaakseni lisäksi vielä pellavanvärinen pellavableiseri. Vuosi oli 1994

Vierailija
18/18 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen, midipituinen ja hyvinistuva pellavamekko. Asusteina sandaalit (koroilla, tietty) ja yo-lahjaksi saatu kaulakoru. Vuosi oli 2002 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän