Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RUMA nainen

Vierailija
30.03.2014 |

Hei, täällä oli hetki sitten keskustelu 30 -vuotiaasta kauniista naisesta, joka vaikuutti olevansa myös sisäisesti kaunis. Haluan tehdä samanlaisen aloituksen. Olen 20 -vuotias nainen, joka on RUMA! Olen poikamainen vartaloltani, omistan a -kupin rinnat, naamani on arpeutunut aknen jäljiltä. En sovi kelpaa kenellekkään ihmiselle. Mitä haluaisit sanoa minulle? Toivottavasti jotain mahdollisimman rumaa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saatanan kaunis/ruma -hullu tänne tänään on eksynyt?

Vierailija
22/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, on varmasti kauheaa olla ruma nainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias kaunis nainen, enkä halua sanoa sinullekaan mitään.

Vierailija
24/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä tiedän miltä tuntuu olla ruma. Koita pärjätä asian kanssa.Vaikken usko että oikeasti voit olla kauhean ruma kun jokaisessa on jotain hyvää, sitä on vaan vaikea joskus nähdä.

t. se helvetin rumaksi 12 vuotta sitten kutsuttu (24v)

Vierailija
25/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa taas muka-rumalta... A-kuppi ei tee kenestäkään rumaa, hanki sopivat liivit. Huippumalleilla on poikamaiset vartalot ja hyvin näyttää heillä menevän? Akne ihokaan ei ole mikään harvinaisuus, siihenkin saa sopivaa meikkiä.

Vierailija
26/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:39"]

Et varmaan oo saanu viä ketään, jos oot ruma? :) Aika säälittävää olla 20 -vuotias neitsyt.

[/quote]

Ei olisi minun mielestä yhtään säälittävää päin vastoin. Aika lunttumaista heti alkaa haaroja raottaa, kun pikkasen alkaa hormonit jyllää. 

Vierailija
27/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks haluisin sanoo sulle jotain rumaa? Aika kauheeta, et haluat itelles pahaa

Vierailija
28/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:25"]

Hei, täällä oli hetki sitten keskustelu 30 -vuotiaasta kauniista naisesta, joka vaikuutti olevansa myös sisäisesti kaunis. Haluan tehdä samanlaisen aloituksen. Olen 20 -vuotias nainen, joka on RUMA! Olen poikamainen vartaloltani, omistan a -kupin rinnat, naamani on arpeutunut aknen jäljiltä. En sovi kelpaa kenellekkään ihmiselle. Mitä haluaisit sanoa minulle? Toivottavasti jotain mahdollisimman rumaa.

[/quote]

Itsekin luulin ikäisenäsi olevani ruma ja kenellekään kelpaamaton. Olin niin epävarmuuteni syövereissä, että en huomannut että olisin kyllä kelvannut. Nyt kun katson harvoja valokuvia, mitä minulla on siitä ajasta, näen aran tytön, joka ei osannut korostaa piirteitään eikä uskonut itseään. Parinkymmenen vuoden kuluttua sinulla ei ehkä enää ole nuorekasta poikamaista vartaloa ja kiinteitä rintoja ja nuoruuden hehkua. Parikymppisenä minulla ei ollut aknea, kunpa olisin silloin ymmärtänyt nauttia ihostani. Sain aknen vasta aikuisena, mutta onneksi sen peittoon on nykyään paremmat keinot kuin 15 vuotta sitten.

Vierailija
29/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:39"]

Et varmaan oo saanu viä ketään, jos oot ruma? :) Aika säälittävää olla 20 -vuotias neitsyt.

[/quote]Ei ole. Joidenkin mielestä neitsyyden säilyttäminen on jopa tosi hieno juttu.

Vierailija
30/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon 20, ja ihan vitun ruma. Ja neitsytkin! Ei oo kukaan huolinut, tuskin huoliikaan. Olen haaveillut yläasteen alusta asti kauneusleikkauksista ja muista veitsiepisodeista, kun sain niistä tietää. Vartaloni on ruma, kasvonpiirteet hirveät, epänormaalit. Venailen sitä että pääsisarkkuun mätänemään, tässä on nimittäin aika monta vuosikymmentä vielä edessä...

Vierailija
31/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää minkälaiselta ruma näyttää, jotta tiedän kuulunko itsekin tähän ryhmään

Vierailija
32/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:49"]

Mäkin oon 20, ja ihan vitun ruma. Ja neitsytkin! Ei oo kukaan huolinut, tuskin huoliikaan. Olen haaveillut yläasteen alusta asti kauneusleikkauksista ja muista veitsiepisodeista, kun sain niistä tietää. Vartaloni on ruma, kasvonpiirteet hirveät, epänormaalit. Venailen sitä että pääsisarkkuun mätänemään, tässä on nimittäin aika monta vuosikymmentä vielä edessä...

[/quote]

Sit meitä on kaksi. :) Ja btw, 12:sta tossa oli kolme sanaa: 1.huora, 2. ja, 3.vitun, 4. säälittävä.

Vierailija
33/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:31"]

Rumuus ei rumalta tuu loppumaan! Luojan kiitos, olen kaunis ja saan miehiltä paljon huomiota. :) Sinä et koskaan tule saamaan ketään, eikä kukaan sinua rakasta.

[/quote]

Puuttumatta ollenkaan aloitukseen, täytyy nyt kommentoida tätä. Kuinka joku Voi olla noin hölmö. Siis selvä provohan tämä oli, mutta siitä huolimatta järkyttävää luettavaa. Jos ja kun joku provoaa näin mauttomalla tavalla, ei voi kun ihmetellä oliko asialla 8 vuotias koulukiusattu pikkupoika, vai sosiopaattinen yhteiskunnan hylkiö.

Ja teille lopuille jotka tumiluksiksi itseänne haukutte: Olen nähnyt elämässäni yhden ruman ihmisen, eikä hänkään nyt niin ruma ole ettei olisi miestä itselleen löytänyt. Paljon on muutakin mihin ihmiset rakastuu ja lopulta luonnehan sinut määrittää.

Vierailija
34/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumalla on rujot kasvonpiirteet, arpia, lyhyet hiukset, poikamainen vartalo, ei tissejä, vihreät silmät (en tiedä miks pidän sitä rumana silmienvärinä), rasvainen iho.

-ap

Vierailija
35/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ei rumalta tuu loppumaan! Luojan kiitos, olen kaunis ja saan miehiltä paljon huomiota. :) Sinä et koskaan tule saamaan ketään, eikä kukaan sinua rakasta.

[/quote]

Itsetunto

Juhani Wiio kertoo itsetunnon merkityksestä omassa elämässään.
http://www.vahvistamo.fi/vahvistamo/tunne_itsesi/itsetunto

Hyvä itsetunto tarkoittaa myönteistä realismia omista mahdollisuuksista ja rajoitteista. Se ei tarkoita itsensä näkemistä yltiöpositiivisessa valossa, tai itsensä korottamista muiden yläpuolelle. Se on myönteinen, mutta samalla totuudenmukainen arvio itsestä. Terve itsetunto kehittyy lapsuudessa ja nuoruudessa, myönteisten kasvukokemusten avulla. Myöhemminkin itsetuntoa voi vahvistaa, ja itsetunto on usein erilainen eri elämän vaiheissa.

Hyvä itsetunto tuottaa riittävän vahvan omakuvan, niin, että omien haasteiden ja puutteiden havaitseminen ei romuta itseluottamusta, eikä tuota voittamatonta ahdistusta. Omat hyvät ominaisuudet näyttäytyvät viime kädessä huonoja tärkeämpinä.  Haasteiden hyväksyminen tai myöntäminen ei kuitenkaan tarkoita oman huonon tai toisia haavoittavan käytöksen oikeuttamista. Se ei tarkoita selittelyä tyyliin: ”No, kun minä olen tällainen, enkä voi itselleni mitään”. Realistiseen omakuvaan ja hyvään itsearvostukseen liittyy pyrkimys kehittyä ja tehdä parhaansa.

Itsetunto on muuttuva ja kehittyvä ominaisuus

Itsetunnon ja oman toiminnan yhteydet ovat kahdensuuntaisia. Itsetunto - tai yhtä lailla sen puute - vaikuttaa toimintaan ja ratkaisuihin. Ihmisen oma toiminta ja sen seuraukset taas puolestaan vaikuttavat itsetuntoon. Näin ollen hyvä tai huono itsetunto johtavat usein itseään vahvistavaan kehään. Hyvä itsetunto lisää usein valmiuksia nähdä omat kyvyt sekä mahdollisuuksia ympärillä, huono itsetunto taas kaventaa mahdollisuuksia. Huono itsetunto voi johtaa myös pätemisen tarpeesta johtuvaan suorittamiseen ja koetun stressin lisääntymiseen. 

Itsetunto on persoonallisuuden yksi keskeinen ominaisuus. Kuitenkaan arvoamme tai onnistuneisuuttamme ei voi mitata sen mukaan. Itsetunto on vain yksi ominaisuus kaikkien muiden joukossa. Hyvä itsetunto helpottaa elämää, mutta heikko itsetunto ei tarkoita epäonnistumista elämässä. Heikonkin itsetunnon kanssa voi opetella tulemaan toimeen, ja sitä on mahdollista myös kohentaa.

Oiva: Ajatukset itsestäsi http://oivamieli.fi/test/ajatukset_itsestasi.php

Oiva-hyvinvointiohjelman harjoituksella voit opetella hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet.

Tämän tehtävän avulla voit lähteä vahvistamaan itsetuntoa: http://www.vahvistamo.fi/vahvistamo/kokeile_ja_testaa/arvosta_itseasi

Hyvän itsetunnon tunnusmerkkejä ovat:

-tunne, että on hyvä monissa asioissa
   -luottamus itseen
   -itsensä arvostaminen
   -omien ominaisuuksiensa perustavaa arvostamista 
   -oman elämän kokemista ainutkertaisena ja tärkeänä
   -kyky arvostaa muita
   -sosiaalinen joustavuus ja sopeutuvuus
   -itsenäisyys oman elämän hallinnassa
   -riippumattomuus toisten mielipiteistä
   -kyky sietää epäonnistumisia ja pettymyksiä.

Vierailija
36/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin kans ihan uitun ruma tuossa iässä. Lukiokaverini olivat kauniita nuoria naisia, ja itse olin kuin 13v pelokas poika. Ensinnäkin mun tyyli oli ihan kamala, yritin olla joku rokkari/emo, mutta pukeuduin äidin ostamiini prisman vaatteisiin (siis oikeesti!)

Tukkaani en laittanut ollenkaan, se vaan roikkui. Minulla on aika isohko nenä ja pienet silmät ja korostin niiden pienuutta vielä meikillä, mustat paksut rajaukset ja jotain überhuonoa ripsaria. Mutta uskokaa pois, kyllä se siitä, itsekin aloin pikkuhiljaa muuttumaan "naisellisempaan" suuntaan. Aloin oppia pukeutumaan ja löysin itselleen sopivat meikit jne, nykyään lukiokaverit eivät meinaa tunnistaa :D

Vierailija
37/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 19:56"]

[/quote]

Puuttumatta ollenkaan aloitukseen, täytyy nyt kommentoida tätä. Kuinka joku Voi olla noin hölmö. Siis selvä provohan tämä oli, mutta siitä huolimatta järkyttävää luettavaa. Jos ja kun joku provoaa näin mauttomalla tavalla, ei voi kun ihmetellä oliko asialla 8 vuotias koulukiusattu pikkupoika, vai sosiopaattinen yhteiskunnan hylkiö.

Ja teille lopuille jotka tumiluksiksi itseänne haukutte: Olen nähnyt elämässäni yhden ruman ihmisen, eikä hänkään nyt niin ruma ole ettei olisi miestä itselleen löytänyt. Paljon on muutakin mihin ihmiset rakastuu ja lopulta luonnehan sinut määrittää.

[/quote]

NO PROVO -TUTKAHAN SE SIELLÄ!!!!!!!!!

Vierailija
38/38 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että ihmiset keskittyisivät enemmän henkisiin ominaisuuksiin kuin ulkokuoren (omansa tai toisten) arvosteluun. Sisäinen kauneus loistaa ulospäin, vaikka teknisesti ottaen olisi vaatimattomampikin ulkokuori. Harva meistä oikeasti haluaa olla tekemisissä sisäisesti tyhjän tai ilkeän ihmisen kanssa, olkoon minkä näköinen tahansa. Luonne, sivistyneisyys, asenne jne. ovat ne piirteet, jotka lopulta toisessa ihmisessä kiinnostavat ja joko vetävät puoleensa tai sitten ei. Pidän kypsymättömänä henkilöä, joka arvostaa enemmän pintaa kuin sisintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän