Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko nyksienne kanssa eksistä?

Vierailija
30.03.2014 |

Esim. mikä johti eroon, mikä toimi vanhassa suhteessa ja mikä ei?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muilla?

Vierailija
22/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu puhumaan existä tai petikumppaneista. Ne ovat minun elettyä elämää eikä kuulu muille. Olen kertonut että olen ollut avoliitossa ja se riittää.

Vierailija
24/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt ja kysyn kaikilta.  Sellaista sekoilua naisilta että jos järkevää vastausta ei tule pistän sekopäät kiertoon aika nopeesti. Noh ..koska se sama sekoilu iskis itseen myöhemmin.

Vierailija
25/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai puhutaan. Mulle miehet on olleet myös parhaita ystäviä niin en tiedä miten voisin historiastani ylipäänsä mitään puhua jos exiä ei saisi mainita. Miehen existä kuuleminen on lisäksi jotenkin kiihottavaa.

Vierailija
26/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa puhua vapaasti eksistä niin mies on liian huonoitsetuntoinen eikä mene jatkoon.

Vierailija
27/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tulee mainittua, jos liittyvät johonkin tapahtumaan elämässäni.

Mutta en kuulemma saa mainita enää.

Vierailija
28/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluaikana puhuttiin sen verran, että kysyttiin onko ollut pidempiä suhteita taustalla, ollaanko vielä tekemisissä jne. Muuten ei puhuta. Eikä tee mieli heitä muistella eikä kiinnosta miehen exät yhtään.

Vierailija
29/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin ihan aluksi, että existä ei jauheta paskaa ja että exien kanssa saa sekstailla, ilman että tarvitsee isompaa haloota nostaa. Hyvin on toiminut, exilläkin on jo uudet kumppanit niin ei sekstailuja liian usein ole.

Vierailija
30/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme, mutta kuitenkin enimmäkseen omista näkökulmistamme. Eksilläkin on oikeus yksityisyyteen ja esimerkiksi yksityiskohdat sänkypuuhista eivät mielestäni kuulu kuin asianosaisille. Emme koskaan hauku eksiä ja välit ovat tallella. Minulle olisi suuri turn off, jos kumppani haukkuisi eksiään, koska siitä tietäisin, mitä hän tekisi, jos meidän suhde ikinä päättyisi.

Vierailija
31/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa parisuhteissani (5) ollaan puhuttu eksistä. Ensimmäisessä suhteessa kumppanin eksistä ja muissa suhteissa myös omistani. Nykyinen suhde kestänyt vuoden, harvemmin puhutaan ku ennen. Tosin yhden eksän kanssa mulla on lapsi ja toinen on läheinen ystäväni, joten heistä tulee puhuttua. Mutta lähinnä lapsen isänä ja ystävänä, ei niinkään eksinä.

En voisi olla suhteessa ihmisen kanssa, joka ei haluaisi _ollenkaan_ avata entisiä suhteitaan. Ei tarvitse kaikkea jakaa, mutta mun olis vaikea luottaa tai edes tutustua ihmiseen, joka ei halua puhua mistään merkittävästä ihmissuhteestaan menneisyydestään. Olen itse melko avoin ihminen ja kaipaan avoimuutta läheisissä ihmissuhteissani.

Vierailija
32/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa niistä jotain puhua yleisellä tasolla jo ihan alkavassa suhteessa. Jos mies ei mitään muuta tee kuin haukkuu exiä miten löysäpilluisia kusipäitä he ovat kaikki olleet, niin siitä saat viitteitä siitä miten hän tulee sinua luonnehtimaan eron jälkeen. Toisaalta, jos miehen kaikki exät ovat miehen mielestä hulluja tai narsisteja, mistä mies raivoaa eikä puhu niinkuin traumoista puhutaan, mies on itse narsisti tai vielä pahempi.

Eli jo lähtökohtaisesti olet päättänyt, että eroat jossain vaiheessa. Kannattaisiko jättää ennemmin suhteet kokonaan väliin eikä satuttaa tieten tahtoen toista? En siis ota kantaa exien haukkumiseen vaan tummennettuun kommenttiisi, jonka pitäisi kuulua -mahdollisen eron jälkeen, jos aikomuksena olisi edes yrittää loppuelämän suhdetta.

Vierailija
33/33 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä