Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko liukuvoidetta jo ennen ensimmäistäkään työntöä?

Vierailija
22.04.2014 |

Miehelläni on niin iso, että olen alkanut laittaa liukkaria reikiin jo kun vaikuttaakin siltä, että olisi seksiä. Seksin aikana se olisi jotenkin turn off. Miten te teette?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jo etukäteen, samalla kun käyn pesemässä alapääni ennen seksiä. Mies ei edes tiedä liukkarin käytöstäni. Minulla on sellainen vika, etten kostu luontaisesti ollenkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut.

Vierailija
2/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä käynyt mielessäkään, että joku tekisi noin. Olen puhtaasti hämmentynyt, toisaalta meillä ei liukkaria käytetä joka kerta. Silloin kun käytetään, se on mieheni joka liukuvoidetta laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan siinä esileikin ja sisään laittamisen välissä. Öljyä käytän jo aikaisemmin, koska se on mautonta ja pysyy hyvin, mut oikeeta liukkaria vaatii silti seuraavassa vaiheessa (se maistuu aika pahalta). Mulla on sellainen lääkitys, etten kostu hyvin ja että mun limakalvot on liian ohuet nykyään. Mut liukkarilla pelaa tosi hyvin. :)

Vierailija
4/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä teitä. Laitan itse miehenä liukkaria eikä siinä ole mitään hävettävää, jos naisella on kuivuutta. Ihmeellistä salassa liukastamista.

Vierailija
5/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vedetään kuivalla kakkoseen. Joskus merkkipäivinä ukko voi hempeillä ja räkästä pyllyreikää ennen panoa.

Vierailija
6/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:26"]

En ymmärrä teitä. Laitan itse miehenä liukkaria eikä siinä ole mitään hävettävää, jos naisella on kuivuutta. Ihmeellistä salassa liukastamista.

[/quote]

Mieheni on erittäin estoinen ja itsestään epävarma sängyssä. Hän ottaisi ihan taatusti omaksi syykseen jos sanoisin että en kostu ollenkaan, vaikka kuinka selittäisin ettei vika ole hänessä vaan minussa. Muutenkin on sellainen vähän arka ja tarkkailee koko ajan että kai varmasti hän miellyttää ja että näytänkö nauttivalta. Menee kyky ja halu häneltä jos hänelle vähänkään tulee olo etten ole koko ajan ihan ekstaasissa. 

t. 2

Vierailija
7/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkari siitä hyvä, et ei tarvi enää harrastaa esileikkejä muijan kans. Enne joutu räplää puol tuntii nyt vaa sivellä rasvaa ja nussia pikaset enne nukkumaan menoa. Kyllä voi sanoa, että liukuvoide on olennainen ja suuri osa meidän parisuhdetta jota ilman me ei voitas eikä haluttais elää.

Vierailija
8/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun kyllä, mutta ollaan koko suhteen ajan käytetty liukkaria. Ei tuu muuten hommasta mitään.

Vierailija
9/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:18"]Laitan jo etukäteen, samalla kun käyn pesemässä alapääni ennen seksiä. Mies ei edes tiedä liukkarin käytöstäni. Minulla on sellainen vika, etten kostu luontaisesti ollenkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut.

[/quote]

Liukkarin laittaminenhan olisi mukavaa esileikkiä. Miehesi laittaisi sulle varmasti mielellään liukkarin:D

Vierailija
10/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 14:18"]Laitan jo etukäteen, samalla kun käyn pesemässä alapääni ennen seksiä. Mies ei edes tiedä liukkarin käytöstäni. Minulla on sellainen vika, etten kostu luontaisesti ollenkaan, vaikka olisin kuinka kiihottunut.

[/quote]

Liukkarin laittaminenhan olisi mukavaa esileikkiä. Miehesi laittaisi sulle varmasti mielellään liukkarin:D

[/quote]

Ei kyllä laittaisi, ei halua edes katsoa sitä päätä meikäläisestä, se on pimeässä ja perinteiseen tyyliin vaan. JOskus aikoinaan yritin vähän houkutella tai painostaakin johonkin esileikkitouhuihin, mutta mies meni paniikkiin ja alkoi vetäytyä kokonaan minusta, ja valitella itsesäälisesti kun hän ei osaa ja kelpaa. Koska on muuten hyvä mies ja kahden lapsemme hyvä isä, päätin että kyllä minä pystyn elämään sen kanssa että seksielämämme on muutaman minuutin pano pimeässä kerran tai pari kuussa.

Vierailija
11/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloin sitten jos ei ennen ensimmäistä työntöä? Että hyölätään kuivana melkein loppuun asti ja sitten "Hei odotas, käyn laittamassa liukkaria"? WTF?

Vierailija
12/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käytä koskaan liukkaria, kostun jo ekasta suudelmasta tai pelkästä ajatuksesta. Ja olemme vanha pari.

Vierailija
13/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liukkari on aina käytössä, yhdynnässä, lelujen kanssa ja käsipelissä kummallakin. Laitamme liukkaria kumpikin riippuen, mitä on tarkoitus tehdä. Jos mieheni sormettaa minua, hän laittaa liukkaria. Jos minä hyväilen mieheni penistä käsin, laitan liukkaria. Liukkari on kyllä ihan ykköstuote seksissä. Se otetaan aina reissuillekin mukaan.

T: N46

Vierailija
14/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti noin moni käyttää jotain liukkaria?! Ei ole tullut mieleenkään. Jos mä en kostu, niin silloin ei haluta tarpeeksi seksiä ja silloin ei seksiä harrastetakaan. 

Vierailija
15/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä edes sekstailla.

Vierailija
16/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 15:24"]

Ihanko oikeasti noin moni käyttää jotain liukkaria?! Ei ole tullut mieleenkään. Jos mä en kostu, niin silloin ei haluta tarpeeksi seksiä ja silloin ei seksiä harrastetakaan. 

[/quote]

Mua haluttaa joskus ihan hirveästi, ja silti en kostu. Mut imetänkin vielä. Ja joskus kuivuu paikat jos saan monta orgasmia peräkkäin, ja oon kuitenkin vielä tosi kiihottunut ja haluan jatkaa. 

Vierailija
17/17 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taitaa joku seksivälinekauppias  yrittää lisätä liukkarin menekkiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä