Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokia, joita ei kannata laittaa itse?

Vierailija
24.11.2020 |

Osaan leipoa karjalanpiirakoita ja niistä tulee hyviä. Leipomisen vaiva vaan on iso. Tulee tiskiä ja jauhoja on vähän siellä ja täällä, ennen kuin piirakat on uunissa.
Olen päätynyt ostamaan kaupan raakapakastepakastepiirakoita. Valmistuvat nopeasti ja valikoimassa on pari tuotetta, jotka on riittävän hyviä.
Miten teillä muilla?
Mitä ostatte valmiina, vaikka osaisitte itsekin laittaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermainen lohikeitto on Kokkikartanon valmistamana niin hyvää, ettei tule mieleenkään alkaa tehdä itse.

Nämä Kokkikartanon keitot ja laatikot on tosi hyvän makuisia. Hinta vain on tosi järkyttävä verrattuna itse tehtyyn. Tosin niin se usein menee valmis ruoka maksaa vähintään kaksi kertaa ainesten verran.

Vierailija
42/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppari ja ranskalaiset majoneesilla. Jos kaiken tekee itse rahaa ja aikaa menee sämpylöihin, pihveihin, perunoiden leikkuuseen ja uppopaistoon ja sitten kun tekee sen majoneesin...haluan syödä näitä niin harvoin, että mieluummin menee syömään jonnekin alan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hernekeitto. En jaksa tehdä itse, vie liikaa aikaa.

Huomenna taas keitän, aikaahan se vie, mutta ei vaivaa nimeksikään.

Vierailija
44/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo varsinaisesti ruokaa, mutta kaupan valmis vaniljakastike on kyllä parempaa kuin itse tehty eli sen ostan aina valmiina (ja tiettyä merkkiä).

Vierailija
45/48 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini. 2 kertaa koitin, mutta ei ollut ihan omaan makuun..

Vierailija
46/48 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut työläät ruuat kuten torttutaikina, viineritaikina tai pasta. Kaikkia näitä saa hyvinä ja helppoina tuotteina kaupasta.

Vierailija
47/48 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushia ei ole vielä tullut itse tehtyä.

No, raaka-ainekustannukset tulee olemaan kivanmoiset, jos päättää itse alkaa värkkäämään. Tekeminen voi olla ihan hauskaakin. Tuossa kannattanee varmaan vaan suoraan hakea ravintolasta tai käy käydä paikan päällä syömässä.

Vierailija
48/48 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushia ei ole vielä tullut itse tehtyä.

No, raaka-ainekustannukset tulee olemaan kivanmoiset, jos päättää itse alkaa värkkäämään. Tekeminen voi olla ihan hauskaakin. Tuossa kannattanee varmaan vaan suoraan hakea ravintolasta tai käy käydä paikan päällä syömässä.

Kirjoitusvirhe eksyi näemmä joukkoon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän