Ruokia, joita ei kannata laittaa itse?
Osaan leipoa karjalanpiirakoita ja niistä tulee hyviä. Leipomisen vaiva vaan on iso. Tulee tiskiä ja jauhoja on vähän siellä ja täällä, ennen kuin piirakat on uunissa.
Olen päätynyt ostamaan kaupan raakapakastepakastepiirakoita. Valmistuvat nopeasti ja valikoimassa on pari tuotetta, jotka on riittävän hyviä.
Miten teillä muilla?
Mitä ostatte valmiina, vaikka osaisitte itsekin laittaa?
Kommentit (48)
Hamppari ja ranskalaiset majoneesilla. Jos kaiken tekee itse rahaa ja aikaa menee sämpylöihin, pihveihin, perunoiden leikkuuseen ja uppopaistoon ja sitten kun tekee sen majoneesin...haluan syödä näitä niin harvoin, että mieluummin menee syömään jonnekin alan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto. En jaksa tehdä itse, vie liikaa aikaa.
Huomenna taas keitän, aikaahan se vie, mutta ei vaivaa nimeksikään.
Ei oo varsinaisesti ruokaa, mutta kaupan valmis vaniljakastike on kyllä parempaa kuin itse tehty eli sen ostan aina valmiina (ja tiettyä merkkiä).
Viini. 2 kertaa koitin, mutta ei ollut ihan omaan makuun..
Jotkut työläät ruuat kuten torttutaikina, viineritaikina tai pasta. Kaikkia näitä saa hyvinä ja helppoina tuotteina kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Sushia ei ole vielä tullut itse tehtyä.
No, raaka-ainekustannukset tulee olemaan kivanmoiset, jos päättää itse alkaa värkkäämään. Tekeminen voi olla ihan hauskaakin. Tuossa kannattanee varmaan vaan suoraan hakea ravintolasta tai käy käydä paikan päällä syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sushia ei ole vielä tullut itse tehtyä.
No, raaka-ainekustannukset tulee olemaan kivanmoiset, jos päättää itse alkaa värkkäämään. Tekeminen voi olla ihan hauskaakin. Tuossa kannattanee varmaan vaan suoraan hakea ravintolasta tai käy käydä paikan päällä syömässä.
Kirjoitusvirhe eksyi näemmä joukkoon...
Nämä Kokkikartanon keitot ja laatikot on tosi hyvän makuisia. Hinta vain on tosi järkyttävä verrattuna itse tehtyyn. Tosin niin se usein menee valmis ruoka maksaa vähintään kaksi kertaa ainesten verran.