Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää "haluttomuudesta"

Vierailija
24.11.2020 |

Meidän suhde on ollut vuoristorataa alusta alkaen, mutta tämä koronatilanne on kiristänyt suhdetta niin että hyviä hetkiä on enää vaikea löytää. Mies on joko apaattinen tai negatiivinen. Minua hän ei selvästi arvosta sillä kehuja löytyy muille mutta minusta löytyy vain huomautettavaa. Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa. Tai sitten hän on vain laiska. Meillä on nyt esimerkiksi ollut viikko taukoa sängyssä sillä välit ovat nihkeät. Viikko on miehelle pitkä aika. Eilen hän oli päivän omissa oloissaan ja illalla istui viereeni sohvalle: "mentäiskö makkariin?" Olen sanonut vuosikaudet että tuollainen lähinnä ällöttää eikä todellakaan herätä mitään haluja. Ehdin todeta herran ehdotukseen: "siis tuota...", kun mies hermostui samantien ja aloitti ryöpytyksen. Minulla ei kuulemma ole mitään omaa seksuaalisuutta ja ei ole hänen tehtävä saada minulle haluja aikaan. Hänen mielestään vaadin sirkustemppuja kun olen kertonut mikä minut saa syttymään (hyvä olo suhteessa ja hitaampi lämmittely eikä suora tokaisu). Mies ei mitenkään voi ymmärtää että minulla haluihin vaikuttaa suhteen tila ja miehen oma käytös. En koe olevani haluton, en vain halua seksiä hänen kanssaan. Miten mies ei voi ymmärtää, että hänen käytöksensä on suoraa verrannollinen siihen miten paljon häntä haluan?

Kommentit (246)

Vierailija
141/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kiusaatte ukkojanne noin? Pakatkaa kamanne ja painukaa helvettiin sieltä.

En ole haluton, olen haluton vain sinun kanssasi.

No mitähän se haluttomuus on?

Olen yksiavioinen, mutta en sinun kanssasi. Kuulostaako järkevältä?

Voin vastata suoraan: Lasten takia. Lasten takia haluan yrittää, ja löytää ratkaisuja. Ilman lapsia olisin halunnut lähteä jo ajat sitten.

Lapset aistii ja elää vanhempiensa kanssa kodin huonot vibat vaikka aikuiset muuta kuvittelisi tai piilottelisi ongelmia. Ja se aiheuttaa paljon enemmän hallaa kuin ero huonosta suhteesta.

Vierailija
142/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei siis ole vikaa? Mielestäsi on o.k., että olet haluton? Ei ole. Syötkö e-pillereitä? Tappaa naisen seksihalut hyvin monella ja sitten aletaan syyllistämään miestä kun ahdistaa. Miestä v-tuttaa syyllistäminen ja se ettei saa pillua. Kerran viikossa on terveelle hyväkuntoiselle miehelle (liian)vähän. Sitten kun naista ahdistaa ja miestä v-tuttaa niin noidankehä on valmis. Kannattaisi aivan ensin selvittää miksi oikeasti et itse halua nussia, se ei ole normaalia. Ehkäisyvalmisteiden hormonipaska sekoittaa pään ja elimistön. ei aina eikä kaikilla mutta suuremmalla osalla kuin yleisesti luullaan.

Huoh mitä yleistämistä. Toivottavasti löydät itsellesi mieskumppanin, voitte homostella useasti viikossa, ja mikä parasta, kumpikin todennäköisesti saa.

Naiset ei saa automaattisesti joka yhdynnässä, miten usein sinua huvittaisi harrastaa seksiä, jos et saisi siitä mitään? Ihan joka helkkarin kerta kun ei jaksa niitä ihme temppuja, kun runkkaamalla tulee nopeiten.

Näinpä. Jos harrastan mieheni kanssa seksiä 10 krt, niin saan orgasmin ehkä kerran niillä kerroilla. Silloinkin siksi, että se akti kestää ehkä juuri ja juuri niin monta minuuttia, että ehdin s*rmettaa itseni. Sitten ihmetellään miksi ei haluta.

Voimmeko päätellä "haluttomuuden" johtuvan huonosta seksistä? ;)

Omalla kohdallani kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kiusaatte ukkojanne noin? Pakatkaa kamanne ja painukaa helvettiin sieltä.

En ole haluton, olen haluton vain sinun kanssasi.

No mitähän se haluttomuus on?

Olen yksiavioinen, mutta en sinun kanssasi. Kuulostaako järkevältä?

Voin vastata suoraan: Lasten takia. Lasten takia haluan yrittää, ja löytää ratkaisuja. Ilman lapsia olisin halunnut lähteä jo ajat sitten.

Lapset aistii ja elää vanhempiensa kanssa kodin huonot vibat vaikka aikuiset muuta kuvittelisi tai piilottelisi ongelmia. Ja se aiheuttaa paljon enemmän hallaa kuin ero huonosta suhteesta.

Kun on kokemusta vanhempien erosta, niin en sitä taakkaa lapsilleni halua.

Vierailija
144/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei siis ole vikaa? Mielestäsi on o.k., että olet haluton? Ei ole. Syötkö e-pillereitä? Tappaa naisen seksihalut hyvin monella ja sitten aletaan syyllistämään miestä kun ahdistaa. Miestä v-tuttaa syyllistäminen ja se ettei saa pillua. Kerran viikossa on terveelle hyväkuntoiselle miehelle (liian)vähän. Sitten kun naista ahdistaa ja miestä v-tuttaa niin noidankehä on valmis. Kannattaisi aivan ensin selvittää miksi oikeasti et itse halua nussia, se ei ole normaalia. Ehkäisyvalmisteiden hormonipaska sekoittaa pään ja elimistön. ei aina eikä kaikilla mutta suuremmalla osalla kuin yleisesti luullaan.

Huoh mitä yleistämistä. Toivottavasti löydät itsellesi mieskumppanin, voitte homostella useasti viikossa, ja mikä parasta, kumpikin todennäköisesti saa.

Naiset ei saa automaattisesti joka yhdynnässä, miten usein sinua huvittaisi harrastaa seksiä, jos et saisi siitä mitään? Ihan joka helkkarin kerta kun ei jaksa niitä ihme temppuja, kun runkkaamalla tulee nopeiten.

Näinpä. Jos harrastan mieheni kanssa seksiä 10 krt, niin saan orgasmin ehkä kerran niillä kerroilla. Silloinkin siksi, että se akti kestää ehkä juuri ja juuri niin monta minuuttia, että ehdin s*rmettaa itseni. Sitten ihmetellään miksi ei haluta.

Voimmeko päätellä "haluttomuuden" johtuvan huonosta seksistä? ;)

Omalla kohdallani kyllä.

Näin taitaa olla minunkin kohdallani.

145/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin eroa. En katsoisi tuollaista ukkoa sekuntiakaan

Vierailija
146/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi naistakin panettavan. Ihan luonnostaan ja vaikka mies välillä olisikin ääliö. Ei voi olla pelkästään miehestä kiinni ettei naista haluta nussia. Kyllä itselläni ainakin paneminen pillussa hyvältä tuntuu. Huonoa seksiä ei ole olemassakaan. N29v

Vierailija
147/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi naistakin panettavan. Ihan luonnostaan ja vaikka mies välillä olisikin ääliö. Ei voi olla pelkästään miehestä kiinni ettei naista haluta nussia. Kyllä itselläni ainakin paneminen pillussa hyvältä tuntuu. Huonoa seksiä ei ole olemassakaan. N29v

Sinulla ei taida olla lapsia vielä?

Vierailija
148/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai tekee mieli, niinhän sanoin jo aiemmin. Mutta en halua tehdä mitään miehen kanssa joka ei osoita millään tavalla arvostavansa ja kunnioittavansa minua. Arvostan itseäni sen verran. Välillä se tunne jää taka-alalle kun arki normalisoituu, mutta kun miehen (ilmeisesti) todellinen luonne tulee taas esiin tajuan että eläisin mieluummin yksin kuin hänen kanssaan. Et kai sinäkään ketä tahansa pane vaikka se fyysisenä suoritteena hyvältä tuntuisikin? Vai jaatko vartaloasi ihan vapaasti tunteista piittaamatta? Itse ainakin tarvitsen hyvän tunteen ensin, muuten en voi kiihottaa. Jos mies ärsyttää ja harmittaa en voi mitenkään päästä panotuulelle.

Ap

Vierailija
149/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan, että mies osallistuu

-kotitöihin

-lastenhoitoon ja -kasvatuksen

Lisäksi haluan, että mies:

-kiinnostuu asioistani

-on minulle sekä fyysisenä että henkisenä tukena ja turvana

-on minulle kiltti ja ystävällinen suurimman osan aikaa T

-antaa minun olla sellainen kuin olen väheksymättä ja yrittämättä muuttaa minua.

Mun miehellä uupuu näistä asioista kaikki. Olihan hän kyllä unelmamies kunnes pappi aamenen sanoi. Nyt mies ihmettelee miksi minua ei seksi huvita. No siksi, että koen vakavia puutteita kaikissa ylläluetelluissa asioissa.

Ongelma on siis se, että mies on ensin lopettanut kaiken, mitä pidän tärkeinä juttuina. Nyt hän sitten on äkäinen kun minä olen lopettänut hänelle tärkeän - seksin.

Meillä sama tilanne mutta ei vaan ole noita lapsia. Mies oli ennen miellyttävä, hänen kanssaan pystyi käymään mielenkiintoisia keskusteluja, hän oli oma-aloitteinen siivouksessa, ruuanlaitossa, pyykkäyksessä ym. Mies oli hullaantunut minusta ja osoitti tämän sanoin ja teoin.

Nykyään olen kotipiika jolle piikitellään kuinka joku on maailman kaunein nainen ja kuinka joku nainen on niin hieno persoona. Minulle sanotaan että olen ihan nätti jos kysyn asiasta. Ulkomuotoni ei ole muuttunut muuten kuin että on 8 vuotta lisää ikää. Mies levittelee vaatteensa ja tavaransa ympäri asuntoa, ei petaa enää edes sänkyä ja jättää p-rannutkin pönttöön minulle siivottavaksi. Mitään ei voi tehdä oma-aloitteisesti. Keskustelu on negatiivista ja hänen kanssaan ei voi olla eri mieltä mistään, muuten tulee riita. Autoa ajaessa mies on täysi mulq mutta vika on aina muissa. Jos hän istuu minun kyydissä on jatkuvasti neuvomassa ja kommentoimassa... Ja tässä vain muutama esimerkki. Mies on siis muuttunut ärsyttäväksi. Myös painoa on tullut lisää ja habitus on mallia t-paita ja verkkarit vaikka omiin häihin.

Kun minulla on vaikeaa mies lähinnä miettii mikä vaikutus sillä on häneen. Eli kun minä olen surullinen mies ajattelee miten se pilaa hänen päivänsä. Vasta aloin itkeä omaan sairauteeni liittyen kun olimme miehen kanssa lenkillä. Mies totesi vaan ääneen miten häntä hävettää kun nyt mahdolliset vastaantulijat ajattelee että hän on saanut minut itkemään. Ajatus on aina itsessä ja mitä muut hänestä ajattelee. Kun sanoin että olisi kiva saada lohdutusta eikä ilkeilyä mies suuttui ja otti hajurakoa ettei kukaan vaan tunnistaisi meidän olevan yhdessä. Hän siis jätti kipeän ja itkevän vaimonsa yksin lenkkipolun varteen koska joku voisi ajatella hänestä jotain.

Tätä miestä minun pitäisi nyt haluta. Minunko tässä nyt pitäisi panostaa ja pukeutua seksiasuun ja viettää miehen mieliksi oikein villi ilta? Sittenkö hän arvostaisi minua, osallistuisi yhteiseen arkeen ja ottaisi minut huomioon? Olen huomioinut miestä noin suhteen alussa, silloin se oli kivaa. Ei todellakaan enää. Ja mies saa syyttää ihan vaan itseään.

Ap

Minua myös jätettiin eri tilanteissa ties minne. Ynnä muuta ikävää.

Suoritin sianjätön. Suosittelen.

Vierailija
150/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tnaiselta saa, jos osaa "ottaa". Eli toisin sanoen jättää kaiken suoran ehdottelun ja ällöttävän lähentelyn pois samantien. Kaikki halu lähtee naisilla yleensä siitä, että mies on huomioinut jo vaikka päivän alusta asti hyvin. Ei se klo 22.00 alkava lepertely enäää auta, jos koko päivä ollaan pelailtu pleikkaa poikien kanssa, tai töllätty telkkaria kun vaimo painaa kotitöitä. Ilmainen vinkki miehille: tehkää päivän mittaan esim kotitöitä, jotain mistä tiedätte naisenne pitävän ja se ei liity seksiin. Kyllä nainen valuu märkää kun on tarpeeksi huomioitu muutenkin kuin sängyssä.

Hyvin ja hauskastikin kirjoitettu. Naurahdin mielikuvalle rojuihinsa hukkuvasta sohvalla makaavasta Turhapurosta, joka on pelannut pleikkaa päivällä. Ja sitten klo 22 höpertää jotain että Kultsi, mennäänkös vähän .. höhhöö tiedät kyllä mitä?

Ei kukaan nainen voi pitää tuollasesta.

Vierailija
151/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa nyt todella oudolta jos miehen perustarve on tulla halutuksi mutta hän ei sitten millään halua tehdä sen eteen itse mitään. Mikä juttu se sellainen on? Kaikki pitäisi saada annettuna ilman mitään omaa vaikutusta? Vai oikeastiko jotkut ajattelee että naisen kuuluu haluta häntä vaikka itse ei ole tehnyt tarpeeksi hyvää suhteen tai kodin eteen, että se nyt on vaan hänen oikeus olla halujen ja passauksen kohde?

Mitäpä olisit mies mieltä naisesta joka istuu päivät pitkät sohvalla katsomassa Salkkareita, ei huolehdi kunnosta/puhtaudesta/kauneudesta ja jättää kaupassa käynnin/ruuanlaiton/siivouksen/pyykkäyksen sinulle, samalla kertoen kuinka Mikko Parikka on hänen unelmien mies ja piikitellen epäkohtia sinussa. Keskustelut hänen kanssaan olisi pääasiassa väittelyä ja kun näyttäisit vaikka mielestäsi hauskaa videota hänelle hän totesi että onpa tyhmä juttu. Et muista milloin nainen on yrittänyt panostaa sinuun vaan tuntuu että kaikki kiva ja piristävä on tullut aikalailla sinun ideana. Sitten kun olet koko päivän kerännyt naisen ympäriinsä jättämiä kamoja ja hoitanut muutenkin kodin ja ruokahuollon ja väsyneenä/ärtyneenä istut sohvalle nainen hivuttautuu kainaloon ja kysyy "mentäiskö tonne makkariin?". Innostuisitko?

Vierailija
152/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen täällä ihan selvästi käyttää seksiä kaupankäynnin välineenä. "Saat seksiä, jos siivoat", tai saat isänpäivälahjaksi suihinoton. Tiedättekö, että tuo on ihan kamalaa toisen alistamista. Miehet pyytää teiltä seksiä, koska he haluavat sinua, tuottaa sinulle nautintoa ja samalla saada itse tyydytystä, se on rakkauden osoitus mieheltä naiselle.

Moniko teistä naisista sanoo miehellene, että haluan ja tahdon tuottaa sinulle nautintoa, koska arvostan sinua ja haluan sinun nauttivan?

Jos aina väsyttää ja kiukuttaa, olisi syyllistä ensin haettava peilikuvasta kuin toisesta ihmisestä.

Vierailija
153/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen täällä ihan selvästi käyttää seksiä kaupankäynnin välineenä. "Saat seksiä, jos siivoat", tai saat isänpäivälahjaksi suihinoton. Tiedättekö, että tuo on ihan kamalaa toisen alistamista. Miehet pyytää teiltä seksiä, koska he haluavat sinua, tuottaa sinulle nautintoa ja samalla saada itse tyydytystä, se on rakkauden osoitus mieheltä naiselle.

Moniko teistä naisista sanoo miehellene, että haluan ja tahdon tuottaa sinulle nautintoa, koska arvostan sinua ja haluan sinun nauttivan?

Jos aina väsyttää ja kiukuttaa, olisi syyllistä ensin haettava peilikuvasta kuin toisesta ihmisestä.

Olet ymmärtänyt sen väärin päin. Se ei mene niin että saat x jos teet y vaan että en halua x koska sinä et tee y. Jättämällä y:n tekemättä puoliso nakertaa suhteen laatua. Pitää myös muistaa että y on ensisijaisen välttämätöntä ja x tulee vasta sen jälkeen. Y on siis tarvehierarkiassa tärkeämpi. Y onnistuu ilman että x on hoidettu ensin, toisin päin ei onnistu. Toki jos jompikumpi puuttuu kokonaan ei suhde voi toimia. Toinen pitää vaan hoitaa kuntoon ensin ennen kuin toinen toimii.

Vierailija
154/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 jatkaa...

Minun kohdallani y = arvostus, kunnioitus, rakkaus, huomioiminen, empatia ja ymmärrys

Vierailija
155/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu

Niin mikä ilmiannettu? ilmiannoitko itsesi, voisi olla syytä

Vierailija
156/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt sen väärin päin. Se ei mene niin että saat x jos teet y vaan että en halua x koska sinä et tee y. Jättämällä y:n tekemättä puoliso nakertaa suhteen laatua. Pitää myös muistaa että y on ensisijaisen välttämätöntä ja x tulee vasta sen jälkeen. Y on siis tarvehierarkiassa tärkeämpi. Y onnistuu ilman että x on hoidettu ensin, toisin päin ei onnistu. Toki jos jompikumpi puuttuu kokonaan ei suhde voi toimia. Toinen pitää vaan hoitaa kuntoon ensin ennen kuin toinen toimii.

Juuri näin se menee. Eri.

Vierailija
157/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässäkin nyt olisi ilmiantamisen arvoista? Hyödyllinen keskustelu monelle.

Vierailija
158/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikassasi tai sen puutteessa on nyt valuvika. Y:tä voi käyttää tietoiseen kiristämiseen jotta toinen saisi x:ää eli y-listaa voi käyttää lähes loputtomiin estääkseen x:n toteutumisen. Tuossa tapauksessa voi kysyä  kuka oikein  nakertaa ja mitä. Ihmissuhde on monimutkaisempi kuin pelkkä yhtälö y:stä seuraa x.

Olisiko puolisoiden syytä keskustella ilman yhtälöitä - jos senkään jälkeen xy ei toimi, niin juokse.

Vierailija
159/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikassasi tai sen puutteessa on nyt valuvika. Y:tä voi käyttää tietoiseen kiristämiseen jotta toinen saisi x:ää eli y-listaa voi käyttää lähes loputtomiin estääkseen x:n toteutumisen. Tuossa tapauksessa voi kysyä  kuka oikein  nakertaa ja mitä. Ihmissuhde on monimutkaisempi kuin pelkkä yhtälö y:stä seuraa x.

Olisiko puolisoiden syytä keskustella ilman yhtälöitä - jos senkään jälkeen xy ei toimi, niin juokse.

Toki voi käyttää kiristämiseen sekä x:ää että y:tä. Mutta tässä ketjussa on selkeästi ollut aiheena se, että y on jätetty hoitamatta. Ei suinkaan että minäpä nyt pihtaan x että saan y. Huomaa kyllä jos lukee kaikki viestit...

Vierailija
160/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei kyllä tapa haluja yhtä nopeesti ku syyllistys tai painostus.