Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää "haluttomuudesta"

Vierailija
24.11.2020 |

Meidän suhde on ollut vuoristorataa alusta alkaen, mutta tämä koronatilanne on kiristänyt suhdetta niin että hyviä hetkiä on enää vaikea löytää. Mies on joko apaattinen tai negatiivinen. Minua hän ei selvästi arvosta sillä kehuja löytyy muille mutta minusta löytyy vain huomautettavaa. Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa. Tai sitten hän on vain laiska. Meillä on nyt esimerkiksi ollut viikko taukoa sängyssä sillä välit ovat nihkeät. Viikko on miehelle pitkä aika. Eilen hän oli päivän omissa oloissaan ja illalla istui viereeni sohvalle: "mentäiskö makkariin?" Olen sanonut vuosikaudet että tuollainen lähinnä ällöttää eikä todellakaan herätä mitään haluja. Ehdin todeta herran ehdotukseen: "siis tuota...", kun mies hermostui samantien ja aloitti ryöpytyksen. Minulla ei kuulemma ole mitään omaa seksuaalisuutta ja ei ole hänen tehtävä saada minulle haluja aikaan. Hänen mielestään vaadin sirkustemppuja kun olen kertonut mikä minut saa syttymään (hyvä olo suhteessa ja hitaampi lämmittely eikä suora tokaisu). Mies ei mitenkään voi ymmärtää että minulla haluihin vaikuttaa suhteen tila ja miehen oma käytös. En koe olevani haluton, en vain halua seksiä hänen kanssaan. Miten mies ei voi ymmärtää, että hänen käytöksensä on suoraa verrannollinen siihen miten paljon häntä haluan?

Kommentit (246)

Vierailija
101/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus se vetovoima toiseen ihmiseen voi loppua, toinen ei vaan enää sytytä seksuaalisesti. Jos siihen ei puhumisella tai teoilla saa muutosta niin sitten pitää vaan erota. Ei siihen sitten enää mitkään kotitöiden teko tai hepeneissä keikistely auta. 

Ei se sitä tarkoita että sinä nainen/mies olisit epäviehättävä tai muuta sellaista, joku toinen voi sinusta syttyä mutta ei miehesi/naisesi. Ei sille vaan mahda mitään.

Joskus näin ettei mitään voi. Useimmin kyllä. Halutonta osapuolta voi auttaa ja tsempata arjessa ja askareissa. Nostattaa. Kehua. Lisätä välitöntä ja vaatimuksetonta yhdessäoloa. Kohentaa omaa ulkonäköä ja hygieniaa. Käydä terapiassa. Mitata testot.. Se onko halua selvittää asiaa on sitten eri keskustelu.

Vierailija
102/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntuu kuvittelevan, että seksi on joku suhteesta riippumaton toimitus.

Ei se ole miehille kuvitelmaa, vaan totta. Meillä seisoo suhteen tilasta riippumatta. Siksi naiset eivät ymmärrä meitä emmekä me naisia, jotka eivät ole valmiita seksiin, vaikka suhteessa menisi huonosti.

Kyllä itse ainakin ymmärrän että miehillä joilla hormonitoiminta on kunnossa asia on pitkälti noin. Mutta ei se muuta tarpeitani naisena? Parisuhteessa on muutakin kuin mies ja se on kahden kauppa. Ymmärrätkö sinä naisen tarpeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi joidenkin miesten kanssa tulee AP:n kaltaisia ongelmia on se että naisen partnerina on mies jonka emotionaalinen älykkyys on luokkaa vihannes ja mitä jotkut miehet eivät millään hoksaa on se että naisten mentaalinen elämä ja halut perustuvat emotionaalisen ja sosiaalisen älykkyyden ympärille, se on meidän vahvuus, me halutaan tunteita, kommunikointia ja yhteyksiä.

Miehet kehittyvät hitaammin tässä asiassa ja jotkut eivät ollenkaan, sen takia AP:n kaltainen suhde ei toimi koska mies ei ymmärrä että seksi on muutakin kuin jyystämistä että rakkaus ei ole = seksi. Jos Rakkaus on = seksi niin mitä sitten toisen huomioon ottaminen, lempeät sanat ja halit tarkoittavat miehille, sillä naiselle nämä asiat ovat sama kuin rakkaus. Eli toisin sanoen AP on väärän miehen kanssa. Tuo on se syy miksi en enään deittaile ja olen todella nirso miesten suhteen, emotionaalista älykkyyttä PITÄÄ olla tai suhde ei toimi varsinkaan intiimillä tasolla. 

Ihan yhtä hyvin se nainenkin voisi edes yrittää ymmärtää että miehelle se seksi = rakkaus. Ei se toimi vain yhteen suuntaan. Ja kyllä, miehenkin pitää tehdä mutta jos kaikki menee vain sen mukaan mitä mies tekee tai ei tee, niin tuo on vain erittäin itsekästä. Ei edes suostu ajattelemaan omaa käytöstä tai toimintamallia, helppohan se on vain miestä syyttää.

Tässä on loistava esimerkki emotionaalisesti tyhmästä miehestä, jolle seksi=rakkaus. Tällaisen miehen kanssa on ihan turha yrittää saada kunnollista, tyydyttävää parisuhdetta. Ja onneksi ei tarvitse. Naiset, kyllä tuolla on paljon emotionaalisesti älykkäitäkin miehiä, ei tarvitse tyytyä ameebaan :). Minä en jaksaisi jakaa sekunttiakaan elämästäni tyhmän miehen kanssa.

Vierailija
104/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan, että mies osallistuu

-kotitöihin

-lastenhoitoon ja -kasvatuksen

Lisäksi haluan, että mies:

-kiinnostuu asioistani

-on minulle sekä fyysisenä että henkisenä tukena ja turvana

-on minulle kiltti ja ystävällinen suurimman osan aikaa

-antaa minun olla sellainen kuin olen väheksymättä ja yrittämättä muuttaa minua.

Mun miehellä uupuu näistä asioista kaikki. Olihan hän kyllä unelmamies kunnes pappi aamenen sanoi. Nyt mies ihmettelee miksi minua ei seksi huvita. No siksi, että koen vakavia puutteita kaikissa ylläluetelluissa asioissa.

Ongelma on siis se, että mies on ensin lopettanut kaiken, mitä pidän tärkeinä juttuina. Nyt hän sitten on äkäinen kun minä olen lopettänut hänelle tärkeän - seksin.

Meillä sama tilanne mutta ei vaan ole noita lapsia. Mies oli ennen miellyttävä, hänen kanssaan pystyi käymään mielenkiintoisia keskusteluja, hän oli oma-aloitteinen siivouksessa, ruuanlaitossa, pyykkäyksessä ym. Mies oli hullaantunut minusta ja osoitti tämän sanoin ja teoin.

Nykyään olen kotipiika jolle piikitellään kuinka joku on maailman kaunein nainen ja kuinka joku nainen on niin hieno persoona. Minulle sanotaan että olen ihan nätti jos kysyn asiasta. Ulkomuotoni ei ole muuttunut muuten kuin että on 8 vuotta lisää ikää. Mies levittelee vaatteensa ja tavaransa ympäri asuntoa, ei petaa enää edes sänkyä ja jättää p-rannutkin pönttöön minulle siivottavaksi. Mitään ei voi tehdä oma-aloitteisesti. Keskustelu on negatiivista ja hänen kanssaan ei voi olla eri mieltä mistään, muuten tulee riita. Autoa ajaessa mies on täysi mulq mutta vika on aina muissa. Jos hän istuu minun kyydissä on jatkuvasti neuvomassa ja kommentoimassa... Ja tässä vain muutama esimerkki. Mies on siis muuttunut ärsyttäväksi. Myös painoa on tullut lisää ja habitus on mallia t-paita ja verkkarit vaikka omiin häihin.

Kun minulla on vaikeaa mies lähinnä miettii mikä vaikutus sillä on häneen. Eli kun minä olen surullinen mies ajattelee miten se pilaa hänen päivänsä. Vasta aloin itkeä omaan sairauteeni liittyen kun olimme miehen kanssa lenkillä. Mies totesi vaan ääneen miten häntä hävettää kun nyt mahdolliset vastaantulijat ajattelee että hän on saanut minut itkemään. Ajatus on aina itsessä ja mitä muut hänestä ajattelee. Kun sanoin että olisi kiva saada lohdutusta eikä ilkeilyä mies suuttui ja otti hajurakoa ettei kukaan vaan tunnistaisi meidän olevan yhdessä. Hän siis jätti kipeän ja itkevän vaimonsa yksin lenkkipolun varteen koska joku voisi ajatella hänestä jotain.

Tätä miestä minun pitäisi nyt haluta. Minunko tässä nyt pitäisi panostaa ja pukeutua seksiasuun ja viettää miehen mieliksi oikein villi ilta? Sittenkö hän arvostaisi minua, osallistuisi yhteiseen arkeen ja ottaisi minut huomioon? Olen huomioinut miestä noin suhteen alussa, silloin se oli kivaa. Ei todellakaan enää. Ja mies saa syyttää ihan vaan itseään.

Ap

Ei tarvitse haluta, ei tarvitse anella huomiota, ei tarvitse siivota rantuja pöntöstä, tarvitsee löytää itsekunnioitus. Ehkä suhde korjaantuu sillä, ehkä ei. Mieti nyt minkä esimerkin lapsetkin saa naiseudesta.

Vierailija
105/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole miehille kuvitelmaa, vaan totta. Meillä seisoo suhteen tilasta riippumatta. Siksi naiset eivät ymmärrä meitä emmekä me naisia, jotka eivät ole valmiita seksiin, vaikka suhteessa menisi huonosti.

Vähän itseasiassa epäilen tätä. Miehellä ilmeisesti halut säilyy jos vain naisella on suhteessa huono olla. Mutta mitä jos nainen heittäytyy sohvalle, turpoaa kuin pullataikina, haisee, laiminlyö lapset ja alkaa vähätellä ja alistaa miestä. Niin kiinnostus seksiin säilyy siinäkin tapauksessa 100 %?

Vierailija
106/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan minun miehelläni ei seiso eikä ole haluja, jos joku painaa mieltä, väsyttää ja on huono fiilis. Tai jos on riita päällä. Mutta hän onkin tunneälykäs mies, ehkä se on erona niihin miehiin, joilla seisoo aina ja kaikkialla ja seksiä voi harrastaa vaikka halveksisikin toista.

Vierailija
107/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen ei ymmärrä, että kyse on biologiasta. Suhteen pari ekaa vuotta on haluja, kun ihmisen on tarkoitus lisääntyä. Tämän jälkeen kipinä hiipuu ja tilalle tulee tahto. Tahto vaatii panostusta molemmilta. Vapaamatkustajia ei sallita.

Naiset tekevät seksistä vallankäytön välineitä ja lahjoja, ei ihme, että mieheltä loppuu halu koskettaa ja olla läsnä, kun hänestä tehdään objekti ja resurssi.

Mitäpä jos kohtaisit miehesi ihmisenä, tuntevana ja haluvana yksilönä. Ottaisit huomioon hänen toiveet, tarpeet ja halut huomioon. Kun mies tulee kohdatuksi haluineen ja tarpeineen seksuaalisesti hänen käytöksensä muuttuu varmasti, jolloin sinäkin tulet emotionaalisesti kohdatuksi. Naisena sinun tulee ymmärtää miehen ja naisen ero.

Evoluutiobiologia ei havaitse tutkimuksissaan eroja naisten ja miesten välillä edellä kuvattujen asioiden suhteen. Ihan molemmilla sukupuolilla lisääntymisvietti ohjaa käyttäytymistä ja haluja sen parin vuoden ajan, jonka jälkeen molemmita vaaditaan tahtoa ja panostusta. Kaikki mitä kirjoitit pätee myös naisiin ja siihen, mitä nainen parisuhteelta haluaa. Näissä ei ole mitään sukupuolen eroja.

Vierailija
108/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi joidenkin miesten kanssa tulee AP:n kaltaisia ongelmia on se että naisen partnerina on mies jonka emotionaalinen älykkyys on luokkaa vihannes ja mitä jotkut miehet eivät millään hoksaa on se että naisten mentaalinen elämä ja halut perustuvat emotionaalisen ja sosiaalisen älykkyyden ympärille, se on meidän vahvuus, me halutaan tunteita, kommunikointia ja yhteyksiä.

Miehet kehittyvät hitaammin tässä asiassa ja jotkut eivät ollenkaan, sen takia AP:n kaltainen suhde ei toimi koska mies ei ymmärrä että seksi on muutakin kuin jyystämistä että rakkaus ei ole = seksi. Jos Rakkaus on = seksi niin mitä sitten toisen huomioon ottaminen, lempeät sanat ja halit tarkoittavat miehille, sillä naiselle nämä asiat ovat sama kuin rakkaus. Eli toisin sanoen AP on väärän miehen kanssa. Tuo on se syy miksi en enään deittaile ja olen todella nirso miesten suhteen, emotionaalista älykkyyttä PITÄÄ olla tai suhde ei toimi varsinkaan intiimillä tasolla. 

Ihan yhtä hyvin se nainenkin voisi edes yrittää ymmärtää että miehelle se seksi = rakkaus. Ei se toimi vain yhteen suuntaan. Ja kyllä, miehenkin pitää tehdä mutta jos kaikki menee vain sen mukaan mitä mies tekee tai ei tee, niin tuo on vain erittäin itsekästä. Ei edes suostu ajattelemaan omaa käytöstä tai toimintamallia, helppohan se on vain miestä syyttää.

Tässä on loistava esimerkki emotionaalisesti tyhmästä miehestä, jolle seksi=rakkaus. Tällaisen miehen kanssa on ihan turha yrittää saada kunnollista, tyydyttävää parisuhdetta. Ja onneksi ei tarvitse. Naiset, kyllä tuolla on paljon emotionaalisesti älykkäitäkin miehiä, ei tarvitse tyytyä ameebaan :). Minä en jaksaisi jakaa sekunttiakaan elämästäni tyhmän miehen kanssa.

Aivan turhaa yksinkertaistusta ja miesten mollaamista. Minulle miehenä seksi naisen kanssa on se suurin rakkauden ja hyväksymisen osoitus jonka nainen voi minulle antaa. Tästä ei kuitenkaan mitenkään seuraa etten huomioisi naistani seksissä tai yrittäisi kaikin puolin olla hänelle paras mahdollinen kumppani.

Mutta ikävä totuus on se että vaikka meillä on ihan aktiivinen seksielämä, tunnen sisimmässäni tiettyä tyhjyyttä koska en koe naiseni haluavan minua ihan todella koska seksiä on vain kun minä olen hänet huomioinut kaikilla mahdollisilla tavoilla. Jotenkin sitä haluaisi olla haluttava ja rakastettu ihan vain oman itsenään edes joskus.

Vierailija
109/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän särkyy kun näitä lukee, meillä on niin monin tavoin samanlaista. Ei mitään huomiointia, tv ja netti, kalja ja mässyt tärkeempiä. Käyttäytyy usein kun sika kotona, purkaa pahan tuulensa minuun, huuto, kiroaminen, huono käytös lähes jokapäiväistä. Sitten pitäis olla kirmaamassa sänkyyn ilosta kirkuen kun viitsii nenänsä senhetkisestä tuutista irrottaa. Kyllähän sitä pitää olla naisen valmiina kun mies on viljellyt romantiikkaa piereskelemällä sohvalla koko illan. Sitten itkee itsesäälissä kun ei enää harrasteta seksiä. Ei siis minkäänlaista yritystä enää. On kiva jos parisuhteessa voi olla oma itsensä, mutta kyllä se jatkuva törkeä käytös vie halut keneltä tahansa. Käsi sydämellä, kiinnostaisiko vaimo jos se illasta toiseen huutaisi ja piereskelisi kaljalle haisevana kaljamaha näkyen ja räpeltäisi vielä välillä jalkoväliään nähtesi? Jos muuten et huomioi puolisoasi lainkaan, edes pyynnöstä, niin älä ihmettele kun joku päivä se ei ole enää siinä.

Vierailija
110/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmille  miehille seksi=pano ja siinä kaikki. Jaa, oliko jotain muutakin?

Vierailija
111/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies vetäisee elimensä esiin ja alkaa sitä pyörittelemään naaman edessä ja sitten ihmettelee, kun minua ei vähempää voisi kiinnostaa

Vierailija
112/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on niin vaikea vaan antaa sitä pimperoa.?

Vierailija
113/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena haluan, että mies osallistuu

-kotitöihin

-lastenhoitoon ja -kasvatuksen

Lisäksi haluan, että mies:

-kiinnostuu asioistani

-on minulle sekä fyysisenä että henkisenä tukena ja turvana

-on minulle kiltti ja ystävällinen suurimman osan aikaa

-antaa minun olla sellainen kuin olen väheksymättä ja yrittämättä muuttaa minua.

Mun miehellä uupuu näistä asioista kaikki. Olihan hän kyllä unelmamies kunnes pappi aamenen sanoi. Nyt mies ihmettelee miksi minua ei seksi huvita. No siksi, että koen vakavia puutteita kaikissa ylläluetelluissa asioissa.

Ongelma on siis se, että mies on ensin lopettanut kaiken, mitä pidän tärkeinä juttuina. Nyt hän sitten on äkäinen kun minä olen lopettänut hänelle tärkeän - seksin.

Meillä sama tilanne mutta ei vaan ole noita lapsia. Mies oli ennen miellyttävä, hänen kanssaan pystyi käymään mielenkiintoisia keskusteluja, hän oli oma-aloitteinen siivouksessa, ruuanlaitossa, pyykkäyksessä ym. Mies oli hullaantunut minusta ja osoitti tämän sanoin ja teoin.

Nykyään olen kotipiika jolle piikitellään kuinka joku on maailman kaunein nainen ja kuinka joku nainen on niin hieno persoona. Minulle sanotaan että olen ihan nätti jos kysyn asiasta. Ulkomuotoni ei ole muuttunut muuten kuin että on 8 vuotta lisää ikää. Mies levittelee vaatteensa ja tavaransa ympäri asuntoa, ei petaa enää edes sänkyä ja jättää p-rannutkin pönttöön minulle siivottavaksi. Mitään ei voi tehdä oma-aloitteisesti. Keskustelu on negatiivista ja hänen kanssaan ei voi olla eri mieltä mistään, muuten tulee riita. Autoa ajaessa mies on täysi mulq mutta vika on aina muissa. Jos hän istuu minun kyydissä on jatkuvasti neuvomassa ja kommentoimassa... Ja tässä vain muutama esimerkki. Mies on siis muuttunut ärsyttäväksi. Myös painoa on tullut lisää ja habitus on mallia t-paita ja verkkarit vaikka omiin häihin.

Kun minulla on vaikeaa mies lähinnä miettii mikä vaikutus sillä on häneen. Eli kun minä olen surullinen mies ajattelee miten se pilaa hänen päivänsä. Vasta aloin itkeä omaan sairauteeni liittyen kun olimme miehen kanssa lenkillä. Mies totesi vaan ääneen miten häntä hävettää kun nyt mahdolliset vastaantulijat ajattelee että hän on saanut minut itkemään. Ajatus on aina itsessä ja mitä muut hänestä ajattelee. Kun sanoin että olisi kiva saada lohdutusta eikä ilkeilyä mies suuttui ja otti hajurakoa ettei kukaan vaan tunnistaisi meidän olevan yhdessä. Hän siis jätti kipeän ja itkevän vaimonsa yksin lenkkipolun varteen koska joku voisi ajatella hänestä jotain.

Tätä miestä minun pitäisi nyt haluta. Minunko tässä nyt pitäisi panostaa ja pukeutua seksiasuun ja viettää miehen mieliksi oikein villi ilta? Sittenkö hän arvostaisi minua, osallistuisi yhteiseen arkeen ja ottaisi minut huomioon? Olen huomioinut miestä noin suhteen alussa, silloin se oli kivaa. Ei todellakaan enää. Ja mies saa syyttää ihan vaan itseään.

Ap

Uskomattoman typerää ja tylyä käytöstä mieheltä. Paha mieli puolestasi Ap  : (

Vierailija
114/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentäiskö ....niin. Sellaista se on kun se on vaan kaveriseksiä / tai suoritus . Jos se käy prostituoiduissa niille sanotaan mennäänkö sänkyyn ja jätetään rahaa ....sen pituinen se siis toimitus . Joillekin paljon harrastaneille seksi on muutaman minuutin pika suoritus ilman tunteita vähän kuin pakollinen kivekset tyhjäksi juttu . Naiset elää enemmän tunteilla miehet ei . Minuutti pika juttu ja moi niinkuin ei mitään olisi tapahtunut . Tää saa naiset hämmästymään aina.

Vierailija
115/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydän särkyy kun näitä lukee, meillä on niin monin tavoin samanlaista. Ei mitään huomiointia, tv ja netti, kalja ja mässyt tärkeempiä. Käyttäytyy usein kun sika kotona, purkaa pahan tuulensa minuun, huuto, kiroaminen, huono käytös lähes jokapäiväistä. Sitten pitäis olla kirmaamassa sänkyyn ilosta kirkuen kun viitsii nenänsä senhetkisestä tuutista irrottaa. Kyllähän sitä pitää olla naisen valmiina kun mies on viljellyt romantiikkaa piereskelemällä sohvalla koko illan. Sitten itkee itsesäälissä kun ei enää harrasteta seksiä. Ei siis minkäänlaista yritystä enää. On kiva jos parisuhteessa voi olla oma itsensä, mutta kyllä se jatkuva törkeä käytös vie halut keneltä tahansa. Käsi sydämellä, kiinnostaisiko vaimo jos se illasta toiseen huutaisi ja piereskelisi kaljalle haisevana kaljamaha näkyen ja räpeltäisi vielä välillä jalkoväliään nähtesi? Jos muuten et huomioi puolisoasi lainkaan, edes pyynnöstä, niin älä ihmettele kun joku päivä se ei ole enää siinä.

Sinullekin kysymys, miksi katselet tuollaista urpåa? Todennäköisesti sinulla on yksi ainoa elämä, miksi käyttää se tuollaisen kanssa?

Vierailija
116/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mitä toinen sanoo vie halut. Möläyttää jonkun tyhmän lauseen niin siihen se loppuu . Hyppää päälle eikä yhtään ajattele että alla makaa elävä ihminen . Toinen ryhmä on se pornolehtiä ja videoita tuijottava läähättävä "runkkaaja' jolla on pakkomielle niistä kuvista kuvitella seksiä . Kyllä tylsää on . Romantiikka puuttuu ja sitten on niitä gigoloja ....jestas mikä voimistelu esitys että saisi rahaa.

Vierailija
117/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on niin vaikea vaan antaa sitä pimperoa.?

Miten se on niin vaikeaa vetää vaan käteensä jos tapahtuman tarkoitus on vain tyhjentää omat pussinsa.

Vierailija
118/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeneena naisena sanon, että haluttomuus, oli se sitten naisen tai miehen tai molempien, johtuu aika usein ellei aina, että on väärän ihmisen kanssa.

Rakkaus on loppunut, on tullut loukkauksia puolin ja toisin, vetovoimaa ei ole ollut alussakaan tarpeeksi, ollaan yhdessä ihan muun syyn vuoksi kuin yhteinen kunnioitus, kiinnostus, sopivuus, rakkaus jne.

Jos parisuhteen palikat ovat kohdallaan tai suurin osa ainakin niin seksi on luontevaa, ei ole tarvetta painostuksen tai panttaukseen, toinen ei ärsytä eikä loukkaa jne.

Aloittajalle sanon, kun ei ole lapsia eikä ilmeisesti mitään laillisia sitoumuksiakaan vielä niin erotkaa. Se on molemmille parempi. Kumpikin voi vapaasti olla joko yksin tai etsiä jonkun toisen kumppanin. Antakaa toisillenne se vapaus.

Ihmiset, ne samat jotka eivät sopineet yhteen seksuaalisesti eikä muutenkaan, voivat olla oikeat keskenään jonkun muun ihmisen kanssa.

Vierailija
119/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tämän keskustelun innoittamana kävin tänään keskustelun halusta ja haluttomuudesta mieheni kanssa. Voimme onneksi puhua avoimesti. Sovimme perjantaiksi treffit. Näin saan toivottavasti sielunruokaa, ja hänen huomionsa. Todennäköisesti halu lisääntyy tällä tavoin ainakin hetkeksi.

Vierailija
120/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli ihan samanlainen. Olen sanonut suoraan että millä keinoilla minulta saa takuuvarmasti pildeä, mutta ei mene jakeluun. Liian vaivalloista istua viereen sohvalle halimaan vartiksi tai pussata niskaa. Mun mielestä ei oli liikaa vaadittu mutta hänen mielestään oli. Hänen ajatus toisen halujen herättämisestä oli että housut pois ja sängylle heiluttelemaan vehjettään. Joo kiitos ei. Siksi onkin eksä.