Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää "haluttomuudesta"

Vierailija
24.11.2020 |

Meidän suhde on ollut vuoristorataa alusta alkaen, mutta tämä koronatilanne on kiristänyt suhdetta niin että hyviä hetkiä on enää vaikea löytää. Mies on joko apaattinen tai negatiivinen. Minua hän ei selvästi arvosta sillä kehuja löytyy muille mutta minusta löytyy vain huomautettavaa. Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa. Tai sitten hän on vain laiska. Meillä on nyt esimerkiksi ollut viikko taukoa sängyssä sillä välit ovat nihkeät. Viikko on miehelle pitkä aika. Eilen hän oli päivän omissa oloissaan ja illalla istui viereeni sohvalle: "mentäiskö makkariin?" Olen sanonut vuosikaudet että tuollainen lähinnä ällöttää eikä todellakaan herätä mitään haluja. Ehdin todeta herran ehdotukseen: "siis tuota...", kun mies hermostui samantien ja aloitti ryöpytyksen. Minulla ei kuulemma ole mitään omaa seksuaalisuutta ja ei ole hänen tehtävä saada minulle haluja aikaan. Hänen mielestään vaadin sirkustemppuja kun olen kertonut mikä minut saa syttymään (hyvä olo suhteessa ja hitaampi lämmittely eikä suora tokaisu). Mies ei mitenkään voi ymmärtää että minulla haluihin vaikuttaa suhteen tila ja miehen oma käytös. En koe olevani haluton, en vain halua seksiä hänen kanssaan. Miten mies ei voi ymmärtää, että hänen käytöksensä on suoraa verrannollinen siihen miten paljon häntä haluan?

Kommentit (246)

Vierailija
161/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole, näet asian vain yhdestä kulmasta.

Haastan sinut kokeilemaan 😉

Anna miehellesi läsnäoleva, Intohimoinen aidosti rakastava blowjob/handjob vähintään kerran viikossa, lisäksi intohimoista, läsnäolevaa, vastavuoroista seksiä muutaman kerran viikossa.

Olen melko varma, että sukat alkaa löytämään pyykkikorin aika nopeasti, hartiahieronnat kasvavat eksponentiaalisesti ja miehesi osallistuminen arjen haasteisiin kasvaa kuin itsestään

Samalla saatat itsekin kokea elämänlaatusi parantuvan seksin positiivisten hormonaalisten vaikutusten myötä. Hyvä ruokkii hyvää.

Vierailija
162/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole, näet asian vain yhdestä kulmasta.

Haastan sinut kokeilemaan 😉

Anna miehellesi läsnäoleva, Intohimoinen aidosti rakastava blowjob/handjob vähintään kerran viikossa, lisäksi intohimoista, läsnäolevaa, vastavuoroista seksiä muutaman kerran viikossa.

Olen melko varma, että sukat alkaa löytämään pyykkikorin aika nopeasti, hartiahieronnat kasvavat eksponentiaalisesti ja miehesi osallistuminen arjen haasteisiin kasvaa kuin itsestään

Samalla saatat itsekin kokea elämänlaatusi parantuvan seksin positiivisten hormonaalisten vaikutusten myötä. Hyvä ruokkii hyvää.

Itse olen kokeillut tätä. On ollut asuja, leluja, erikoisia paikkoja, uusia juttuja ja vaikka mitä mutta yhä vaan kohtelu on ollut samaa ja mies on ollut pahalla päällä ties mistäkin pikkujutusta. Ja olen kertonut miehelle mistä en pidä ja mistä pidän. Miehen reaktio on loukkaantuminen. Eli kaikki on kiinni aiemmin kertomastani: mies ei vaan viitsi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös suhteessa haluttomuutta, mutta miehen osalta. Olen yrittänyt saada haluja syttymään tavalla jos toisella, mutta aika huonoin tuloksin. Ottaa kovasti itsetunnon päälle, koska olen vetävä nuori nainen, jolle ottajia riittäisi, ja mieskin tietää sen. :D

Sinänsä voin samaistua noihin "petiyrityksiin" miehen puolelta. Hänenkin tapansa lähestyä, sitten kun joskus mieli tekee, on juurikin tuollainen suora ehdottelu tyyliä : " Mennääks laittaa m*naa pi**uun. " Ei hirveästi sitten sytytä, ja seksiä ei oikein olekaan :D

Miksi vetävällä nuorella naisella on tuollainen mies ja joka lisäksi puhuu kuin moukka?

Vierailija
164/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää se, eträ itse näen tosi paljon vaivaa meidän suhteeseen ja seksi-elämään. Esimerkiksi hoidan joka päivä ne kotityöt jotka tontilleni kuuluu nalkuttamatta. Pidän itsestäni huolta niin henkisesti kuin fyysisestikin. Muistan joka päivä kiitää ja kertoa rakastavani miestäni. Annan omaa tilaaa, mutta myös rakkautta ja lämmön osoituksia päivittäin. Saatan yllättää aamulla suikkarilla kauniissa alusvaatteissa. Mies ei silti syty :D Eli niinkuin seksiin vaikuttaa moni osa-alue, ja haluttomuus voi johtua arkisista asioista tai niiden tekemättä jättämisistä. Hyvällä omatunnolla koen tekeväni kaiken "oikein", mutta silti ei miestä vain innosta. Joku täällä sanoikin sitten tuosta miehen yrityksestä lähestyä ällöttävin sanamuodoin... Joo, tuttua meilläkin. Joskus kerran kuukaudessa sitten kun haluttaa, tokaisee jotain hyvin mautonta yrittäessään saada.

Miehesi ei vaan tajua mitä hyvää hänellä sinussa on. Ei vaan tajua.

Itse olen ihmeissäni.

Vierailija
165/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma puolisoni on lihonnut niin paljon, että seksi hänen kanssaan yököttää. En halua loukata hänen tunteitaan, joten en voi kai asiasta sanoa mitään. Jos joku lukee tämän, niin tässä voi olla vinkki puolison haluttomuuteen. Meillä lisäksi mies on vaan niin saamaton. Saamattomuus yhdistettynä ylipainoon EI ole seksikästä. Olen niin surullinen tilanteesta. Ero kai tässä on kohta edessä.

Vierailija
166/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, siinä tapauksessa olet kyllä oman panoksesi tehnyt.

Olisipa sinunlaisia enemmänkin.

Itse olen yrittänyt taivutella puolisoa terapiaan, kun hän ei halua edes yrittää sitä, mitä sinä olet tehnyt.

Itse pyörin jatkuvassa itsetutkiskelussa, miksi en riitä, kelpaa tai saa arvostusta omien halujeni tai tarpeitteni suhteen. Miehenä teen varmasti keskiarvoa enemmän yhteisten asioiden hyväksi. Olen varsin urheilullinen ja omaan tervet elintavat, keskustelen tunteista, otan syliin ja osaan olla myös se Leijona tarvittaessa.

Olen päätynyt vieraisiin useasti, koska saan sieltä kaipaamaani nautintoa ja läsnäoloa.

Vierailija
167/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä että miehen pitää tehdä sitä ja tätä. Sitten EHKÄ haluttaisi mutta toisaalta on kyllä jo maku mennyt koko mieheen kun se vonkaa. Miksi se ei palvele pyyteettömästi kuukautta tai puoltavuotta, säälistä voisi sitten SUOSTUA kerran.

Itsensä pitää saada tuntemaan rakastetuksi ja viehettäväksi ja miehen pitäisi käyttäytyä, mutta nainen itse ei kykene antamaan miehelle sitä mitä tämä haluaa: tunteen ja kokemuksen että on HALUTTU. Siksihän sitä sitten vieraisiin lopulta lähdetään, kun tarpeeksi pitkään on joutunut itse tekemään aloitteet ja jopa vonkaamaan ja menettämään hermot ja toinen ilmoittaa että kun ei vaan haluta eikä viitsi väkisin.

Suostuminen voi helpottaa hetkeksi, mutta naisen pitäisi olla aika taitava esiintyjä että sitä jaksaa pidempään. Silloinhan ei osoita toiselle haluavansa tätä kun joutuu suostumaan vaikkei huvita.

Miehelle se usein on viikko ilman aivan liian pitkä aika. Sekin on hyvä muistaa, jos itsellä ei tee mieli kahteen kuukauteen niin toisella on sillävälin tehnyt mieli 60 kertaa. Kumman mukaan pitää elää? Miksi se on aina oikeassa jonka ei tee mieli?

Asian eteen voi tehdä töitä mutta ei se helppoa ole. Jossei ole lapsia niin yleensä kyllä parempi nostaa kytkintä heti kun noita merkkejä haluttomuudesta alkaa olla.

Sinä haluat lähinnä seksiä, kun naiset haluavat suhteen jossa on välittämistä, rakkautta ja seksiä.

Vierailija
168/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yrittänyt taivutella puolisoa terapiaan, kun hän ei halua edes yrittää sitä, mitä sinä olet tehnyt.

Itse pyörin jatkuvassa itsetutkiskelussa, miksi en riitä, kelpaa tai saa arvostusta omien halujeni tai tarpeitteni suhteen. Miehenä teen varmasti keskiarvoa enemmän yhteisten asioiden hyväksi. Olen varsin urheilullinen ja omaan tervet elintavat, keskustelen tunteista, otan syliin ja osaan olla myös se Leijona tarvittaessa.

Olen päätynyt vieraisiin useasti, koska saan sieltä kaipaamaani nautintoa ja läsnäoloa.

Kirjoitat samaan viestiin:

"miksi en riitä, kelpaa tai saa arvostusta"

"teen varmasti keskiarvoa enemmän yhteisten asioiden hyväksi"

JA

"Olen päätynyt vieraisiin useasti"

Olen oikeasti sanaton.

Vierailija
169/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda nyt hyvä nainen äkkiä ukkosi parempaan. Mä elin pari vuotta tuollasen äijän kanssa, kun sun on. Löysin paremman. Seksi toimii. Ja jos sitä ei oo välillä reilu viikkoon ole, niin mies ei ala parkuu, kun pieni vauva.

Vierailija
170/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se auta, että tekee joitain asioita ns. hyvin, kun on pohjimmiltaan epäluotettava (=päätyy vieraisiin). Kyllä se ihmisestä paistaa läpi.

Vierailija
171/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli ihan samanlainen. Olen sanonut suoraan että millä keinoilla minulta saa takuuvarmasti pildeä, mutta ei mene jakeluun. Liian vaivalloista istua viereen sohvalle halimaan vartiksi tai pussata niskaa. Mun mielestä ei oli liikaa vaadittu mutta hänen mielestään oli. Hänen ajatus toisen halujen herättämisestä oli että housut pois ja sängylle heiluttelemaan vehjettään. Joo kiitos ei. Siksi onkin eksä.

Ihan mielenkiinnosta, millaiset ohjeet annoit? Ja kuinka vanha olet?

No viestissähän se lukee . Kerroin, että istuisi viereen halimaan ilman, että on heti koskettelemassa tai yrittämässä riisua kumpaakaan meistä, ihan vaan olisi lähellä vähintään sen vartin verran, että toisen läheisyys alkaa vaikuttamaan. Ja niskan pussaus, joka on instant turn-on. Nuo nyt ihan ensimmäiset ohjeet. Mutta ei, jatkoi tuota vehjeen heiluttelua mikä ei millään tavalla herätellyt fiiliksiä vaan enemmänkin vähensi niitä. Ja olen pian kolmekymmentä.

Jännä, miten sinullakin meni ohi nuo ohjeet vaikka luki tuossa viestissä ihan mustaa valkoisella.

Vierailija
172/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on onneksi paljon sinnikkäämpi kuin ap:n. Miehellä on vuorotyö ja meillä on pienet lapset, joten yhteistä aikaa on aika vähän. Siis sellaista, että molemmat on hereillä. Viimeksi eilen mies tuli kotiin 23 jälkeen eli olin nukkumassa kun palstakin oli kiinni. Tuli viereen ja jaksoin vaihtaa pari sanaa. Kyllä minulla on haluja, mutta yleensä mies ei paikalla silloin kun niitä on, ei väsyneenä ole niin paljon että jaksaisin innostua. Eniten seksiä haluan tietenkin silloin kun ollaan kaksistaan vähän aikaa saatu olla lähekkäin ja siten päästy tunnelmaan. Mm. eilen mies tuli kuitenkin viereen silittelemään ja halusi olla lähellä. Aika usein hän hipsuttelee jne. ilman että seksiä sitten välttämättä kuitenkaan täytyy olla, siis mun lahnailua ja miehen hipsuttelua enempää koska nukahdan, oon niin poikki tuohon kellonaikaan. Eilen kuitenkin mies oli lähellä pitkään ja sytyin tuolle hipsuttelulle ja lähellä ololle ja virkistyttiin harrastamaan sairaan hyvää seksiä. Ei meilläkään toimi se, että mies vaan ilmestyy viereen, ilman että yhdessä on ehtinyt hyvä olla (kuten AP ja mies kun vaan lähinnä riitelee) ja sitten ehdottaa seksiä. Ei sytytä kun ei tosiaan paljon veisi aikaa sanoa muutama kaunis sana suoraan sydämestä ja olla läheisyyttä muuten. Silloin seksi kiinnostaa naistakin ainakin enemmän. En minäkään voi täältä luvata, että sillä tavalla seksiä on, mutta kyllä sitä on varmasti useammin kuin kiukuttelemalla ja painostamalla ja haukkumalla.

Vierailija
173/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on onneksi paljon sinnikkäämpi kuin ap:n. Miehellä on vuorotyö ja meillä on pienet lapset, joten yhteistä aikaa on aika vähän. Siis sellaista, että molemmat on hereillä. Viimeksi eilen mies tuli kotiin 23 jälkeen eli olin nukkumassa kun palstakin oli kiinni. Tuli viereen ja jaksoin vaihtaa pari sanaa. Kyllä minulla on haluja, mutta yleensä mies ei paikalla silloin kun niitä on, ei väsyneenä ole niin paljon että jaksaisin innostua. Eniten seksiä haluan tietenkin silloin kun ollaan kaksistaan vähän aikaa saatu olla lähekkäin ja siten päästy tunnelmaan. Mm. eilen mies tuli kuitenkin viereen silittelemään ja halusi olla lähellä. Aika usein hän hipsuttelee jne. ilman että seksiä sitten välttämättä kuitenkaan täytyy olla, siis mun lahnailua ja miehen hipsuttelua enempää koska nukahdan, oon niin poikki tuohon kellonaikaan. Eilen kuitenkin mies oli lähellä pitkään ja sytyin tuolle hipsuttelulle ja lähellä ololle ja virkistyttiin harrastamaan sairaan hyvää seksiä. Ei meilläkään toimi se, että mies vaan ilmestyy viereen, ilman että yhdessä on ehtinyt hyvä olla (kuten AP ja mies kun vaan lähinnä riitelee) ja sitten ehdottaa seksiä. Ei sytytä kun ei tosiaan paljon veisi aikaa sanoa muutama kaunis sana suoraan sydämestä ja olla läheisyyttä muuten. Silloin seksi kiinnostaa naistakin ainakin enemmän. En minäkään voi täältä luvata, että sillä tavalla seksiä on, mutta kyllä sitä on varmasti useammin kuin kiukuttelemalla ja painostamalla ja haukkumalla.

Aamen! Ei kukaan ole heti-valmis-uuni

Vierailija
174/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä makkarissa voi halia ja suukotella? Eikö se kuulu seksiin? Vai pitääkö haliminen ja suukottelu tehdä aina siinä sohvalla, ja makkarissa vain panna?

En ymmärrä, mitä pahaa tuossa kysymyksessä sinänsä oli?

Mun eksäni ainakin skippasi kaiken halailun ja pusuttelun kun kerran makkariin pääsi. Pano vaan mielessä. Vaikka kuinka olisi ollut jo ties mones kerta viikossa. Ei muuttanut toimintaa vaikka kuinka kerroin, että tarttee lämmittelyä ennen panemista. Ei se kyllä sinne sohvallekaan tullut halimaan. Törppö mikä törppö.

Vierailija
175/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JA

Olen oikeasti sanaton.

Voin kuvitella kuinka mies lirkuttelee sulosointuja muille naisille, pitää itsestään huolta, heittää huumoria, kehuu naisia ja suunnittelee mukavaa yhteistä tekemistä. Siten saa niiltä. Omaa vaimoa taivuttelee terapiaan, että anna nyt ja pettää. Kas, ei saa seksiä. Vaimossa vika, miksei reaktio ole sama kuin muilla naisilla? 🤔 Vaimonhan pitäisi suhteen myötä muuttua ja olla koulutettavissa itsestäänselväksi miehen miellyttäjäksi. Sitä vartenhan mies on naimisiin mennyt, ettei tarvitsisi enää pitää naista hyvänä, saisi vaan.

Vierailija
176/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JA

Olen oikeasti sanaton.

Voin kuvitella kuinka mies lirkuttelee sulosointuja muille naisille, pitää itsestään huolta, heittää huumoria, kehuu naisia ja suunnittelee mukavaa yhteistä tekemistä. Siten saa niiltä. Omaa vaimoa taivuttelee terapiaan, että anna nyt ja pettää. Kas, ei saa seksiä. Vaimossa vika, miksei reaktio ole sama kuin muilla naisilla? 🤔 Vaimonhan pitäisi suhteen myötä muuttua ja olla koulutettavissa itsestäänselväksi miehen miellyttäjäksi. Sitä vartenhan mies on naimisiin mennyt, ettei tarvitsisi enää pitää naista hyvänä, saisi vaan.

Oma mies on jopa ääneen todennut että miksi parisuhteessa pitäisi vietellä, että seksin pitäisi vain tulla itsestään.

Ap

Vierailija
177/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä että hänen mielestään viettely on Tommy Tabermann -lirkuttelua ja sirkustemppuja. Vaikka kuinka olen kertonut mikä arkinen asia toimii ja mikä toimii negatiivisesti. En ole ikinä halunnut ruusun terälehtiä, samppanjaa, runonlausuntaa tai päällään seisomista tai muutakaan omituista.

Ap

Vierailija
178/246 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiihan se myös toisinpäin. Kun seksi loppuu, ei toiseen halua panostaa yhtään.

Pattitilanne.

No miksi sitten vongata ja suuttua, kun seksi kerran on loppu jo? ELi miksi panostaa, jos ei halua panostaa?

Vierailija
179/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palaa tähän vanhaan ketjuun... Joulu, hääpäivä ja ystävänpäivä välissä. Mieheni on huomioinut minua tasan nolla kertaa. Mies on ollut minua kohtaan töykeä, inhottava ja epäkunnioittava aika lailla päivittäin. Hän jaksaa ihmetellä miksen kanna hänen eteensä aamu- ja iltapalaa. Lounasaikaan kuuluu se tuttu kysely "mitä me syödään?" sen sijaan että hän toteaisi laittavansa ruuaksi X. Kännykkäpeli sitoo miehen huomion työajan ulkopuolella ja jopa työaikana.

Puhelin otetaan kouraan heti herättyä ja "käydään tarkistamassa tilukset". Samaa peliä tahkotaan nukkumaan mennessä, ruokaa laittaessa, remontoidessa... Ruudun pitää olla auki jatkuvasti koska "joku voi hyökätä". Sanomiseni menee mieheltä monesti ohi tämän takia ja asiat voi hoitaa vasta kun "pelijuttu on ohi" tms. Sitten se ikuinen valitus... "Meillä ei ole enää seksielämää". Miehen käytös on niin vastenmielistä välillä että jos itse käyttäytyisin noin hakisin jo ammattiapua. Ja kun sanon että johtuu täysin hänen käytöksestään, mies suuttuu.

Edelleen kysyn: onko kyseessä joku aivovaurio vai onko mies vain täysin välinpitämätön? Miten ei voi tajuta asiaa joka hänelle on sanottu useaan otteeseen suoraan?

Vierailija
180/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti haluttomuutesi johtuu siitä, että mies on väärä.