Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää "haluttomuudesta"

Vierailija
24.11.2020 |

Meidän suhde on ollut vuoristorataa alusta alkaen, mutta tämä koronatilanne on kiristänyt suhdetta niin että hyviä hetkiä on enää vaikea löytää. Mies on joko apaattinen tai negatiivinen. Minua hän ei selvästi arvosta sillä kehuja löytyy muille mutta minusta löytyy vain huomautettavaa. Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa. Tai sitten hän on vain laiska. Meillä on nyt esimerkiksi ollut viikko taukoa sängyssä sillä välit ovat nihkeät. Viikko on miehelle pitkä aika. Eilen hän oli päivän omissa oloissaan ja illalla istui viereeni sohvalle: "mentäiskö makkariin?" Olen sanonut vuosikaudet että tuollainen lähinnä ällöttää eikä todellakaan herätä mitään haluja. Ehdin todeta herran ehdotukseen: "siis tuota...", kun mies hermostui samantien ja aloitti ryöpytyksen. Minulla ei kuulemma ole mitään omaa seksuaalisuutta ja ei ole hänen tehtävä saada minulle haluja aikaan. Hänen mielestään vaadin sirkustemppuja kun olen kertonut mikä minut saa syttymään (hyvä olo suhteessa ja hitaampi lämmittely eikä suora tokaisu). Mies ei mitenkään voi ymmärtää että minulla haluihin vaikuttaa suhteen tila ja miehen oma käytös. En koe olevani haluton, en vain halua seksiä hänen kanssaan. Miten mies ei voi ymmärtää, että hänen käytöksensä on suoraa verrannollinen siihen miten paljon häntä haluan?

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa."

Tällainen ei auta yleensä auta, vaan on vahingollista, ellet osaa puhua äärettömän diplomaattisesti, jolloin tulos on plus miinus nolla. Jos kertoisit ennemminkin niistä asioista, joista hänessä pidät, niin positiivinen muutos voisi tapahtuakin.

Vierailija
182/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on tämä sama tilanne. Olen osallistunut ketjuun aiemminkin. Eipä tuo ymmärrä missä vika on, vaikka rautalangasta vääntäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro miehelle tuo sama: haluat seksiä mutta et hänen kanssa.

Ehkä hän tajuaa laittaa sinut kiertoon ja saa naisen jonka kanssa hän sopii paremmin yhteen.

Miksi edes olet hänen kanssaan? Raha ratkaisee jälleen kerran?

Vierailija
184/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös suhteessa haluttomuutta, mutta miehen osalta. Olen yrittänyt saada haluja syttymään tavalla jos toisella, mutta aika huonoin tuloksin. Ottaa kovasti itsetunnon päälle, koska olen vetävä nuori nainen, jolle ottajia riittäisi, ja mieskin tietää sen. :D

Sinänsä voin samaistua noihin "petiyrityksiin" miehen puolelta. Hänenkin tapansa lähestyä, sitten kun joskus mieli tekee, on juurikin tuollainen suora ehdottelu tyyliä : " Mennääks laittaa m*naa pi**uun. " Ei hirveästi sitten sytytä, ja seksiä ei oikein olekaan :D

Miksi vetävällä nuorella naisella on tuollainen mies ja joka lisäksi puhuu kuin moukka?

€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€

Vierailija
185/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nainen haluaa seksiä, jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi ja halutuksi ja myös naisen nautintoon kiinnitetään huomiota. Syyllistäminen ja vonkaaminen tappaa halut.

kun taas miehet pitää olla aina valmis koska nainen on se objekti jota palvoa

Mutta nainen ei saa olla objekti

Vierailija
186/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä että hänen mielestään viettely on Tommy Tabermann -lirkuttelua ja sirkustemppuja. Vaikka kuinka olen kertonut mikä arkinen asia toimii ja mikä toimii negatiivisesti. En ole ikinä halunnut ruusun terälehtiä, samppanjaa, runonlausuntaa tai päällään seisomista tai muutakaan omituista.

Ap

Ensin sanon selvästi että tietenkin seksin pitää olla sellaista että molemmat syttyvät siitä ja toisen toiveita on hyvä kuunnella jos haluaa hyvän ja toimivan seksielämän.

Mutta... kyllä näissä yhden henkilön näkökulmaa painottavissa mielipiteissä unohtuu autuaasti koko ajan se että ei se mieskään mikään statisti saa seksissä olla joka suorittaa naisen haluamat asiat naisen haluamassa järjestyksessä jotta mies sitten armosta saisi seksiä. Jos nämä asiat eivät vain nappaa miestä lainkaan eikä hän kiihotu niiden tekemisestä niin ne vievät mieheltä vain omat halut pois kun on pakko tehdä asioita joita ei haluaisi. Ei tämä eroa mitenkään siitä miten se nainen ei syty jos joutuu tekemään asioita joita ei halua.

Helposti ajattelee vain niin että kyllähän se mies nyt voi vähän vaivaa nähdä että sitten saa mitä haluaa. Mutta tämä unohtaa että se miehen halu on ihan samalla tavalla herkkä ja siihen omaan mielihyvään sidoksissa. Jos joutuu joka kerta takemään asioita joita ei halua niin ei se miehestäkään ole mielyttävää.

No tästä tietenkin päästään siihen minkä AP on jo huomannutkin eli että ei vanha koira uusia temppuja opi kun ei oikeasti halua oppia koska se muutos ei ole hänelle itselleen mielyttävä. Ette siis ole toisillenne sopivia koska halunne ja tarpeenne ovat liian erilaisia. 

Se miksi osa miehistä osaa ottaa naisen paremmin huomioon ei johdu vain siitä että he ovat fiksumpia vaan he saavat itse myös nautintoa siitä että herättelevät sen naisen haluja. Heille se ei siis ole vain keino saada itse seksiä vaan osa seksiä josta he itsekin saavat jotain.   

Vierailija
187/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nainen haluaa seksiä, jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi ja halutuksi ja myös naisen nautintoon kiinnitetään huomiota. Syyllistäminen ja vonkaaminen tappaa halut.

No, ainakin tässä ap:n tapauksessa mies syttyy pskassa suhteessa. Miksi haluaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jolle puhutaan törkeästi ja käyttäydytään välinpitämättömästi?

Vierailija
188/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin tässä ap:n tapauksessa mies syttyy pskassa suhteessa. Miksi haluaa seksiä sellaisen ihmisen kanssa, jolle puhutaan törkeästi ja käyttäydytään välinpitämättömästi?

Ja miksi nainen edes on sen miehen kanssa?

Vierailija
189/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama meininki. Mies ei ymmärrä miksi en halua kun rauhassa makaillaan vierekkäin telkkaria katsomassa ja ihan yhtäkkiä mies kiskoo, siis kiskoo mua leuasta ja vääntää kasvojani itseensä päin kun haluaa suudella. Olen tuhat kertaa sanonut, että inhoan sitä. Seuraavaksi alkaa painamaan päätäni haaroihinsa. Hyi vit...

Pidän kyllä suihinotosta, mutta en pakottamalla. Esileikki on sitä, että repii housuni alas, hinkkaa hetken rutikuivaa toosaa ja kiskoo mut päällensä kun pitäisi sitä puolilöysää vehjettä väkisin tunkea sisälleni. Jos en halua, suuttuu. Ei suostu puhumaan asiasta vaan aloittaa mykkäkoulun.

Ja sitten ihmettelee miksi haluni ovat kadonneet täysin.

En ymmärrä miten tämä on tällaiseksi mennyt. Mies juo liikaa, ilmeisesti siksi ei enää seiso kunnolla. Eikä asialle tietenkään voi tehdä mitään.

Vierailija
190/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi nainen edes on sen miehen kanssa?

Niinpä.

Vierailija
191/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oppiminen ja ymmärtäminen on hankalaa myös joillekin naisille. Itse olen mies joka näkee joka ikinen kerta paljon vaivaa että naiseni pääsee oikeaan mielentilaan. Ongelma on vain se että tuo toiminta on aina täydellisen yksipuolista jossa naiseni ottaa vastaan oikeassa järjestyksessä ja oikealla tavalla tehtyjä hyväilyjä ja hitaasti etenevää kiihottamista. Minua hän ei juuri tuona aikana koske vaan keskittyy vain siihen omaan kiihittumiseensä. Sitten kun hän lopulta on päässyt sopivalla tasolle, onkin aika "kunnon toiminnan" ja hän odottaa minun olevan sitten heti siihen valmis.

Olen lukemattomia kertoja yrittänyt sanoa hänelle että kaipaisin itsekin jotain esileikkiä ja koskettelua mutta tämä ei mene hänelle jakeluun. Kun kerran aina lopussa laukean niin hänestä se on riittävä todiste siitä että minäkin olen nauttinut joten ei se voi vaatia enää sen kummempaa lisätoimintaa. Muutaman kerran jaksaa vähän sivellä jossain välissä ja sitten asia taas unohtuu häneltä.

En ymmärrä miten fiksu nainen voi olla niin pihalla siitä että seksin ainoa funktio ei ole se loppuhuipennus vaan että siinä olisi kivaa koko ajan...

Vierailija
192/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa miehessäni en ymmärrä sitä, että miksi hän haluaisi edes millään tasolla ihmistä, joka ei halua häntä ja jopa ilmaisee ettei vähempää voisi kiinnostaa. Mitä enemmän hän vonkaa, niin sitä vähemmän haluan. Enhän ole mikään väline, jonka pitäisi olla tarjolla. En minäkään oleta, että hänen pitäisi haluta silloin kun minulle sattuu sopimaan. Kyse on toisen kunnioituksesta. Kukapa haluaisi sellaista, joka ei kunnioita muita ihmisiä, jopa nk. rakkaimpiaan.

Vierailija
193/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syttyykö? Vai purkaako vain niitä tarpeitaan siihen kohteeseen joka nyt on lähellä saatavilla?

Vierailija
194/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama meininki. Mies ei ymmärrä miksi en halua kun rauhassa makaillaan vierekkäin telkkaria katsomassa ja ihan yhtäkkiä mies kiskoo, siis kiskoo mua leuasta ja vääntää kasvojani itseensä päin kun haluaa suudella. Olen tuhat kertaa sanonut, että inhoan sitä. Seuraavaksi alkaa painamaan päätäni haaroihinsa. Hyi vit...

Pidän kyllä suihinotosta, mutta en pakottamalla. Esileikki on sitä, että repii housuni alas, hinkkaa hetken rutikuivaa toosaa ja kiskoo mut päällensä kun pitäisi sitä puolilöysää vehjettä väkisin tunkea sisälleni. Jos en halua, suuttuu. Ei suostu puhumaan asiasta vaan aloittaa mykkäkoulun.

En ymmärrä miten tämä on tällaiseksi mennyt. Mies juo liikaa, ilmeisesti siksi ei enää seiso kunnolla. Eikä asialle tietenkään voi tehdä mitään.

Ja sinä tietenkin olet suostunut, ettei mies vaan suutu, vaikka mies on ihan täys kpää? Tuollainen käytös kertoo juuri siitä, että mies ei arvosta pätkääkään. Ei KUKAAN mies tai nainen väännä väkisin rakkaansa kasvoja suutelua varten eikä revi ja kisko päällensä, ellei halua nimenomaan aiheuttaa jotain draamaa. Jos toista ihmistä rakastaa ja välittää, niin kyllä hellyydenosoitukset (halit, pusut, hellät kosketukset) tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
195/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syttyykö? Vai purkaako vain niitä tarpeitaan siihen kohteeseen joka nyt on lähellä saatavilla?

Eikö niitä tarpeita voi purkaa ihan yksinään? Katsoo netistä videopätkän ja menee vessaan. -eri

Vierailija
196/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa miehessäni en ymmärrä sitä, että miksi hän haluaisi edes millään tasolla ihmistä, joka ei halua häntä ja jopa ilmaisee ettei vähempää voisi kiinnostaa. Mitä enemmän hän vonkaa, niin sitä vähemmän haluan. Enhän ole mikään väline, jonka pitäisi olla tarjolla. En minäkään oleta, että hänen pitäisi haluta silloin kun minulle sattuu sopimaan. Kyse on toisen kunnioituksesta. Kukapa haluaisi sellaista, joka ei kunnioita muita ihmisiä, jopa nk. rakkaimpiaan.

Ihminen hakee rakkautta ja huomiota välillä hyvin kummallisilla keinoilla, myös selaisilla jotka oikeasti työntävät sitä toista kauemmaksi.

Ihminen helposti ajattelee että sitä toisen rakakutta pitäisi saada ihan ansaitsemattakin eli sen eteen ei tarvitsisi tehdä jotain ihan erityistä että sen ansaitsee. Ja on siinä jossain määrin myös oikeassa.

Vierailija
197/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä tarpeita voi purkaa ihan yksinään? Katsoo netistä videopätkän ja menee vessaan. -eri

Se toimii yhtä huonosti kuin yksinäiselle keskutelun korvaaminen sillä että juttelee itsekseen. ELi ei nyt vain ole sama asia.

Vierailija
198/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä tietenkin olet suostunut, ettei mies vaan suutu, vaikka mies on ihan täys kpää? Tuollainen käytös kertoo juuri siitä, että mies ei arvosta pätkääkään. Ei KUKAAN mies tai nainen väännä väkisin rakkaansa kasvoja suutelua varten eikä revi ja kisko päällensä, ellei halua nimenomaan aiheuttaa jotain draamaa. Jos toista ihmistä rakastaa ja välittää, niin kyllä hellyydenosoitukset (halit, pusut, hellät kosketukset) tulee ihan luonnostaan.

Tulevat luonnostaan jos ihminen on saanut itse aikaisemin kokea hyväksyntää ja rakkautta esim. lapsena. Mutta valitettavasti moni ihminen on jo lapsena hajotettu ja vahingoitettu sillä tavalla että hellyyden osoittaminen muille ei enää tulekaan luonnostaa. Se on hyvin surullista.

Vierailija
199/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten voi pohtia, että miksi kumpikaan suostuu olemaan tuollaisessa suhteessa?

Vierailija
200/246 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulevat luonnostaan jos ihminen on saanut itse aikaisemin kokea hyväksyntää ja rakkautta esim. lapsena. Mutta valitettavasti moni ihminen on jo lapsena hajotettu ja vahingoitettu sillä tavalla että hellyyden osoittaminen muille ei enää tulekaan luonnostaa. Se on hyvin surullista.

No, tuollainen kylmyys ja kykenemättömyys hellyyteen tulee esille yleensä siellä suhteen alkuaikoina eikä yhtäkkiä vaan ala vuosien päästä.