Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies syyllistää "haluttomuudesta"

Vierailija
24.11.2020 |

Meidän suhde on ollut vuoristorataa alusta alkaen, mutta tämä koronatilanne on kiristänyt suhdetta niin että hyviä hetkiä on enää vaikea löytää. Mies on joko apaattinen tai negatiivinen. Minua hän ei selvästi arvosta sillä kehuja löytyy muille mutta minusta löytyy vain huomautettavaa. Olemme keskustelleet useasti esimerkiksi mikä minulle on täysi turn off, mutta mies ei jaksa ilmeisesti kiinnostua aiheesta, sillä hän jatkaa vain toimintaansa. Tai sitten hän on vain laiska. Meillä on nyt esimerkiksi ollut viikko taukoa sängyssä sillä välit ovat nihkeät. Viikko on miehelle pitkä aika. Eilen hän oli päivän omissa oloissaan ja illalla istui viereeni sohvalle: "mentäiskö makkariin?" Olen sanonut vuosikaudet että tuollainen lähinnä ällöttää eikä todellakaan herätä mitään haluja. Ehdin todeta herran ehdotukseen: "siis tuota...", kun mies hermostui samantien ja aloitti ryöpytyksen. Minulla ei kuulemma ole mitään omaa seksuaalisuutta ja ei ole hänen tehtävä saada minulle haluja aikaan. Hänen mielestään vaadin sirkustemppuja kun olen kertonut mikä minut saa syttymään (hyvä olo suhteessa ja hitaampi lämmittely eikä suora tokaisu). Mies ei mitenkään voi ymmärtää että minulla haluihin vaikuttaa suhteen tila ja miehen oma käytös. En koe olevani haluton, en vain halua seksiä hänen kanssaan. Miten mies ei voi ymmärtää, että hänen käytöksensä on suoraa verrannollinen siihen miten paljon häntä haluan?

Kommentit (246)

Vierailija
121/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että miehen pitää tehdä sitä ja tätä. Sitten EHKÄ haluttaisi mutta toisaalta on kyllä jo maku mennyt koko mieheen kun se vonkaa. Miksi se ei palvele pyyteettömästi kuukautta tai puoltavuotta, säälistä voisi sitten SUOSTUA kerran.

Itsensä pitää saada tuntemaan rakastetuksi ja viehettäväksi ja miehen pitäisi käyttäytyä, mutta nainen itse ei kykene antamaan miehelle sitä mitä tämä haluaa: tunteen ja kokemuksen että on HALUTTU. Siksihän sitä sitten vieraisiin lopulta lähdetään, kun tarpeeksi pitkään on joutunut itse tekemään aloitteet ja jopa vonkaamaan ja menettämään hermot ja toinen ilmoittaa että kun ei vaan haluta eikä viitsi väkisin.

Suostuminen voi helpottaa hetkeksi, mutta naisen pitäisi olla aika taitava esiintyjä että sitä jaksaa pidempään. Silloinhan ei osoita toiselle haluavansa tätä kun joutuu suostumaan vaikkei huvita.

Miehelle se usein on viikko ilman aivan liian pitkä aika. Sekin on hyvä muistaa, jos itsellä ei tee mieli kahteen kuukauteen niin toisella on sillävälin tehnyt mieli 60 kertaa. Kumman mukaan pitää elää? Miksi se on aina oikeassa jonka ei tee mieli?

Asian eteen voi tehdä töitä mutta ei se helppoa ole. Jossei ole lapsia niin yleensä kyllä parempi nostaa kytkintä heti kun noita merkkejä haluttomuudesta alkaa olla.

Vierailija
122/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta on miehelläkin on oikeus kokea itsensä halutuksi ja tulla vietellyksi ja sytytetyksi. Ei vain naisella.

Oma mies syttyis tosin vaan bensalla 😑

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kokeneena naisena sanon, että haluttomuus, oli se sitten naisen tai miehen tai molempien, johtuu aika usein ellei aina, että on väärän ihmisen kanssa.

Rakkaus on loppunut, on tullut loukkauksia puolin ja toisin, vetovoimaa ei ole ollut alussakaan tarpeeksi, ollaan yhdessä ihan muun syyn vuoksi kuin yhteinen kunnioitus, kiinnostus, sopivuus, rakkaus jne.

Jos parisuhteen palikat ovat kohdallaan tai suurin osa ainakin niin seksi on luontevaa, ei ole tarvetta painostuksen tai panttaukseen, toinen ei ärsytä eikä loukkaa jne.

Aloittajalle sanon, kun ei ole lapsia eikä ilmeisesti mitään laillisia sitoumuksiakaan vielä niin erotkaa. Se on molemmille parempi. Kumpikin voi vapaasti olla joko yksin tai etsiä jonkun toisen kumppanin. Antakaa toisillenne se vapaus.

Ihmiset, ne samat jotka eivät sopineet yhteen seksuaalisesti eikä muutenkaan, voivat olla oikeat keskenään jonkun muun ihmisen kanssa.

Tämä olisi kyllä todella surullista. Itse koen rakastavani puolisoa yli kaiken, enkä suostu uskomaan, että hänen haluttomuutensa johtuisi yhteensopimattomuudesta. En vaan keksi mitä suhteessamme olisi muuten korjattavaa, eikä puolisokaan. Joskus vuosia sitten hän vain sanoi, ettei se koskaan palaa samanlaiseksi kuin ennen... Ei varmaan, mutta olisihan se joskus mukava tuntea olevansa haluttu. Tai kyllähän puoliso usein ihailunsa sanallisesti ilmaisee, se ei vain tunnu riittävän siihen, että hän haluaisi minua. 

Vierailija
124/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli ihan samanlainen. Olen sanonut suoraan että millä keinoilla minulta saa takuuvarmasti pildeä, mutta ei mene jakeluun. Liian vaivalloista istua viereen sohvalle halimaan vartiksi tai pussata niskaa. Mun mielestä ei oli liikaa vaadittu mutta hänen mielestään oli. Hänen ajatus toisen halujen herättämisestä oli että housut pois ja sängylle heiluttelemaan vehjettään. Joo kiitos ei. Siksi onkin eksä.

Ihan mielenkiinnosta, millaiset ohjeet annoit? Ja kuinka vanha olet?

Vierailija
125/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen sanonut suoraan, että jos esim siivoaa minun kanssani yhdessä kodin, niin tuloksena on takuuvarma saanti. No kerran on käynyt näin. Siitä piti tulla yhteinen tapa. Näin ne jutut aina lopahtaa. Pian ollaan taas siellä sohvan pohjalla, ja ihmetellään, että kun pesää ei heru.

Vierailija
126/246 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nainen haluaa seksiä, jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi ja halutuksi ja myös naisen nautintoon kiinnitetään huomiota. Syyllistäminen ja vonkaaminen tappaa halut.

Vierailija
127/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nainen haluaa seksiä, jos nainen tuntee itsensä arvostetuksi ja halutuksi ja myös naisen nautintoon kiinnitetään huomiota. Syyllistäminen ja vonkaaminen tappaa halut.

Tuossa olet oikeassa, että syyllistäminen ja vonkaaminen varmasti tappaa ennen pitkää halut, mutta miten voit sanoa jokaisen naisen puolesta, että pelkästään hyvä parisuhde ja kunnioitus, huomiointi herättäisi halut? Tuskin sanoisit samaa miehistäkään...

Vierailija
128/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tuntuu kuvittelevan, että seksi on joku suhteesta riippumaton toimitus.

Ei se ole miehille kuvitelmaa, vaan totta. Meillä seisoo suhteen tilasta riippumatta. Siksi naiset eivät ymmärrä meitä emmekä me naisia, jotka eivät ole valmiita seksiin, vaikka suhteessa menisi huonosti.

Kyllä itse ainakin ymmärrän että miehillä joilla hormonitoiminta on kunnossa asia on pitkälti noin. Mutta ei se muuta tarpeitani naisena? Parisuhteessa on muutakin kuin mies ja se on kahden kauppa. Ymmärrätkö sinä naisen tarpeet?

En ole tuo edellinen, mutta naiset tarpeiden ymmärtämisestä.... Luulen, että kaikilla naisilla ne hieman vaihtelevat. Lisäksi olen huomannut, että ne vaihtuvat myös iän myötä. Tämän vuoksi ehkä naisella itselläänkin on vastuunsa tarpeidensa julkituomisessa.

Vierailija
129/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä makkarissa voi halia ja suukotella? Eikö se kuulu seksiin? Vai pitääkö haliminen ja suukottelu tehdä aina siinä sohvalla, ja makkarissa vain panna?

En ymmärrä, mitä pahaa tuossa kysymyksessä sinänsä oli?

Vierailija
130/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet suhteessa? Miksi et itsenäisty ja kanna vastuuta omasta elämästäsi?

Vierailija
131/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona ei ole ruokaa niin pitää mennä muualle syömään.

Vierailija
132/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että menee thaihierontaa, pääsee vähän rentoutuu.

Vierailija
133/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei siis ole vikaa? Mielestäsi on o.k., että olet haluton? Ei ole. Syötkö e-pillereitä? Tappaa naisen seksihalut hyvin monella ja sitten aletaan syyllistämään miestä kun ahdistaa. Miestä v-tuttaa syyllistäminen ja se ettei saa pillua. Kerran viikossa on terveelle hyväkuntoiselle miehelle (liian)vähän. Sitten kun naista ahdistaa ja miestä v-tuttaa niin noidankehä on valmis. Kannattaisi aivan ensin selvittää miksi oikeasti et itse halua nussia, se ei ole normaalia. Ehkäisyvalmisteiden hormonipaska sekoittaa pään ja elimistön. ei aina eikä kaikilla mutta suuremmalla osalla kuin yleisesti luullaan.

Vierailija
134/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan mies tavallaan oikeassa siinä, ettei ap:lla ole omia haluja vaan hän odottaa miehen loihtivan ne esiin. Itse olen suhteessani se enemmän haluava ja otan munaa vastaan silloin kun sitä on tarjolla, tarjottiin sitä sitten törpösti tai smoothisti. Olen harrastanut seksiä myös vesiselvänä umpihumaltuneen kumppanin kanssa. Muuten olen puutteessa ja kärsin vielä enemmän. En tarkoita että kenenkään pitäisi olla tällainen, mutta tämä on varmaan se miten monet miehet seksin näkevät - eivät he kieltäydy siksi että vaimo nalkutti aamupäivällä tai unohti ajaa säärikarvat. Tämä on varmaan se mitä ap:n mies ajaa takaa.

Vierailija
135/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni miettii että no miksi nämä naiset on haluttomia vaikka todella monta viestiä on tullut siitä miten puoliso on välinpitämätön tai suorastaan ääliö. Ettekö nyt oikeasti ymmärrä?!?!? Ei nämä naiset vaadi jotain suuria eleitä ja kohtuuttomia vaan hyvää käytöstä. Miksi se on niin vaikeaa tajuta? Ei voi haluta ihmistä joka ärsyttää ja johon on pettynyt. Jos mies on inhottava ja parisuhteessa vapaamatkustaja, ei voi ihmetellä kun puoliso vetää liinat kiinni.

Omasta kokemuksesta tiedän että yleensä jos suhteessa on haluttomuutta siinä on jotain vikaa. Ja nimenomaan siinä enemmän haluavassa, valitettavasti. Olen ollut kummassakin roolissa eli tiedän molemmat puolet. Itse sanoisin että jos puolisosi on haluton, katso peiliin.

Vierailija
136/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset kiusaatte ukkojanne noin? Pakatkaa kamanne ja painukaa helvettiin sieltä.

En ole haluton, olen haluton vain sinun kanssasi.

No mitähän se haluttomuus on?

Olen yksiavioinen, mutta en sinun kanssasi. Kuulostaako järkevältä?

Voin vastata suoraan: Lasten takia. Lasten takia haluan yrittää, ja löytää ratkaisuja. Ilman lapsia olisin halunnut lähteä jo ajat sitten.

Vierailija
137/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä oli ihan samanlainen. Olen sanonut suoraan että millä keinoilla minulta saa takuuvarmasti pildeä, mutta ei mene jakeluun. Liian vaivalloista istua viereen sohvalle halimaan vartiksi tai pussata niskaa. Mun mielestä ei oli liikaa vaadittu mutta hänen mielestään oli. Hänen ajatus toisen halujen herättämisestä oli että housut pois ja sängylle heiluttelemaan vehjettään. Joo kiitos ei. Siksi onkin eksä.

Ihan mielenkiinnosta, mitä teit jotta miehesi syttyi? Oliko mies antanut vinkkejä, kuten sisäkönasussa ranskaa puhuen antamaan huulihoitoa samalla kun hän pelaa pleikkaria?

Vai tarkoitatko että (vain) miehillä on velvollisuus olla aktiivisia partnerin halujen herättämisen suhteen?

Vierailija
138/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa ei siis ole vikaa? Mielestäsi on o.k., että olet haluton? Ei ole. Syötkö e-pillereitä? Tappaa naisen seksihalut hyvin monella ja sitten aletaan syyllistämään miestä kun ahdistaa. Miestä v-tuttaa syyllistäminen ja se ettei saa pillua. Kerran viikossa on terveelle hyväkuntoiselle miehelle (liian)vähän. Sitten kun naista ahdistaa ja miestä v-tuttaa niin noidankehä on valmis. Kannattaisi aivan ensin selvittää miksi oikeasti et itse halua nussia, se ei ole normaalia. Ehkäisyvalmisteiden hormonipaska sekoittaa pään ja elimistön. ei aina eikä kaikilla mutta suuremmalla osalla kuin yleisesti luullaan.

Huoh mitä yleistämistä. Toivottavasti löydät itsellesi mieskumppanin, voitte homostella useasti viikossa, ja mikä parasta, kumpikin todennäköisesti saa.

Naiset ei saa automaattisesti joka yhdynnässä, miten usein sinua huvittaisi harrastaa seksiä, jos et saisi siitä mitään? Ihan joka helkkarin kerta kun ei jaksa niitä ihme temppuja, kun runkkaamalla tulee nopeiten.

Vierailija
139/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan mies tavallaan oikeassa siinä, ettei ap:lla ole omia haluja vaan hän odottaa miehen loihtivan ne esiin. Itse olen suhteessani se enemmän haluava ja otan munaa vastaan silloin kun sitä on tarjolla, tarjottiin sitä sitten törpösti tai smoothisti. Olen harrastanut seksiä myös vesiselvänä umpihumaltuneen kumppanin kanssa. Muuten olen puutteessa ja kärsin vielä enemmän. En tarkoita että kenenkään pitäisi olla tällainen, mutta tämä on varmaan se miten monet miehet seksin näkevät - eivät he kieltäydy siksi että vaimo nalkutti aamupäivällä tai unohti ajaa säärikarvat. Tämä on varmaan se mitä ap:n mies ajaa takaa.

Kylläpä minulla niitä haluja on ja ne kohdistuu mieheen jos arki on ollut normaalia. Mutta jos olen elänyt kärttyisen, inhottavan, laiskan, tökerön ja muutenkin luotaan työntävän ihmisen kanssa en todellakaan halua seksiä hänen kanssaan. Sitten mieluummin hoidan itse itseni. Eihän mies tätä tajua vaan ajattelee että hänen nyt pitäisi taikoa minulle haluja ja loukkaantuu koko ajatuksesta. Olen jopa päätynyt harrastamaan seksiä miehen ehdotettua menoa makkariin jos meillä on tätä ennen ollut mukavaa. Mutta jos mittarit ovat negatiivisella ja mies vain ilmestyy jostain suoralla ehdotuksella on vastaus varmasti ei.

AP

Vierailija
140/246 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh mitä yleistämistä. Toivottavasti löydät itsellesi mieskumppanin, voitte homostella useasti viikossa, ja mikä parasta, kumpikin todennäköisesti saa.

Naiset ei saa automaattisesti joka yhdynnässä, miten usein sinua huvittaisi harrastaa seksiä, jos et saisi siitä mitään? Ihan joka helkkarin kerta kun ei jaksa niitä ihme temppuja, kun runkkaamalla tulee nopeiten.

Näinpä. Jos harrastan mieheni kanssa seksiä 10 krt, niin saan orgasmin ehkä kerran niillä kerroilla. Silloinkin siksi, että se akti kestää ehkä juuri ja juuri niin monta minuuttia, että ehdin s*rmettaa itseni. Sitten ihmetellään miksi ei haluta.