Miksi en nauttinut?
Olen hyvin seksuaalinen ihminen ja nautin aina hyvin paljon seksistä. Miesystäväni on hyvin taitava ja huomioi minua sängyssä kaikin tavoin. Eilenkin hän teki minulle kaikki mahdolliset jutut, jotka tavallisesti saavat minut ihan sekaisin. Mutta eilen mikään ei tuntunut miltään. Katselin seiniä ja kattoa, kun hän hyväili minua. Ajattelin muita asioita häntä hyväillessäni.
Mies sanoi jälkeenpäin kysyvästi, että olin seksin aikana oudon hiljainen. Tavallisesti olen turhankin äänekäs.
Miksi reagoin yhtäkkiä erilailla kuin tavallisesti? Olenko kadottamassa mielenkiintoni mieheen? Mitä tämä on?
Kommentit (6)
Kiinnostuksen puute, niinpä. Mutta miksi yhtäkkiä?
Pah! Minulla (kin) on päiviä että tuntuu ettei kroppa tee yhteistyötä pään kanssa. Se menee ohi. Onko sinulla stressiä? Se on itselläni usein syy tuollaiseen..
Olin väsynyt kuten usein perjantaisin. Tällaista ei silti koskaan aiemmin ole sattunut. Olen viime aikoina miettinyt suhdettamme ja tämä panee miettimään, josko keho yrittää kertoa jotakin.
Himon orjana oleminen ja seksuaalisen hyväksikäytön uhrina oleminen alkaa jossain vaiheessa väistämättä tympiä.
Kiinnostuksen puute.