Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KUKA ostaa lapsensa vaatteet kirpputorilta??

Vierailija
27.07.2006 |

Siis yök, en todellakaan halua käytettyjä vaatteita ties mistä syöpäläiskodeista...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kuravaatteet ja kaikki vaippakankaat on ostettu kirppikseltä. Ostan muitakin vaatteita, jos sattuu löytymään nättejä. Kirppareilta saa yleensä vaihtelua kauppojen valikoimaan, joissa on tarjolla vain " kauden muotivärejä" . Leluista noin puolet olen ostanut kirppiksiltä: palikoita, legoja, palapelejä, hiekkaleluja jne. Pehmoleluja, alusvaatteita ja kenkiä en kuitenkaan kirppiksiltä osta.

Vierailija
22/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemiset, duunarit, isoäidit, kummit. Olihan tylsä provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut kirpparilta uudenveroisia fisherin ja brion leluja joiden sh kaupassa on yli 70¿. Olen ostanut niitä n. 10¿ hintaan. Juhlavaatteet lapsille tulee ostettua kirpparilta. Tuntuu hullulta maksaa 30-40 ¿ lapsen juhlavaatteesta, joita lapsi ehtii pitää kerran kaksi.

Vierailija
24/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh jopa mä ostan. Ihan normivaatteita kirppareilla kyllä on. Kirppareilta saa jopa uusia merkkivaatteita, joissa laput kiinni.

Onko ikinä käynyt mielessä, että nämä uudet merkkivaatteet ovat hyvin todennäköisesti varastettuja..? Ainakin Hietsussa näkee monta " yrittäjää" , joilla on pussikaupalla samanlaisia vaatteita myynnissä. Joko ovat varastaneet tai sitten kiertävät veroja myymällä " pimeästi" (kirpparimyynnistähän ei tarvi tehdä ilmoitusta, jos myynti on vähäistä ja ei-ammattimaista, minkä jotkut tulkitsevat aika vapaasti...)

Joka tapauksessa järki käteen jos tarjotaan aivan uutta ja käyttämätöntä merkkitavaraa halpaan hintaan!!!

Vierailija
25/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ja minä olemme molemmat DI:tä.

kirppareilta saa mielestäni parempi laatuisia vaatteita kuin keskimäärin kaupasta. kirpparille päätyneiden tuotteiden laatu on jo testattu.

jos ostaisin erityisen kalliita lasten vaatteita kaupasta, saattaisin ehkä saada yhtä hyvä laatuisia. mutta erityisen kallisiinkaan kaupan tuotteisiin ei voi aina luottaa.

Vierailija
26/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun joku sanoi, ettei osta kirppikseltä kun tulot on 8000.

Vierailija
27/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ostan paljonkin, mutta myös kirppareilta. Vaatteethan laitetaan kotona suoraan pyykkikoneeseen ja ulos tuulettumaan. Kyllä niistä nykyaikaisissa pesukoneissa liat lähtee. Samoin esim. legot voi vaikka kiehuvassa vedessä käyttää. Ja näkeehän sen jos vaatteet ovat saastaisia niitä kukaan osta.

Vierailija
28/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet osta niitä avaamattomissa pusseissa ja niissä niitä ei saa. Mistäs tiedät kuka niitä on päällensä kokeillut tai käsissään pyöritellyt. Nykyään mitään saastaisia talouksia ole kuin yksi miljoonassa

Vierailija
29/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrättää voi hyvätuloinenkin. Ei kai se mene niin, että mitä köyhempi ihminen on, sitä epäekologisempi!?!?

Vierailija
30/30 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että varmistut ettei niissä ole mitään " ylimääräistä" . Kauppojen rättejä nyt on vaikka kuka kokeillut. Niissä on hikeä, meikkejä, voiteita, ynm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän