Milloin olet viimeksi käynyt ostoskeskuksessa kuten tripla, jumbo, sello tms?
Kommentit (72)
Noissa Sellossa ja Jumbossa joskus 10 vuotta sitten kun vielä asuttiin ghettovyöhykkeellä. Nyt ei tulisi mieleenkään muuttaa takaisin tai käydä jossain koronalingossa pyörimässä.
Melkein joka päivä. Teen keikkaa kassana ja yleensä nämä keikat osuvat juuri näihin isoihin hypermarketteihin, joita sitten kierrän jatkuvasti.
Kiitos teille asiakkaat jotka ette anna yhtään turvaväliä tai välitä meidän myyjien voinnista. Sain taas viime viikolla sanoa hyvinkin tiukasti eräälle naiselle joka melkein tulee naamaan kiinni (ilman maskia) ja koskemaan, ettei tulisi niin lähelle. Ette edes tiedä kuinka moneen ihmiseen kosken päivän aikana..... Sain tietenkin palautetta että olin huono ja tyly myyjä :))
On kyllä typeriä nimiä kauppakeskuksilla siellä pk-seudulla. Buahahahaha.
Koska avataan Tupla ja Urut, entä Dumbo ja Harppu. Pumppa ja Pamppu, Basso ja Mumba...
Forum, pari viikkoa sitten. Maskin kanssa. Stocka viime viikolla, myös maskilla. Pääsääntöisesti välttelen.
Itis 3vko sitten
Sello 2 vko sitten
Redi 1vko sitten
Jumbo 2vko sitten
Kamppi joka päivä
Omppu viime viikolla
Triplaan en aio mennäkään, ennenkuin pysäköinnistä tulee ilmaista.
Eilen viimeksi. Korona rajoitti käyntejä lähinnä keväällä, kun ravintoloita oli kiinni, ja aika usein menen ostoskeskuksiin juuri syömään.
Seinäjoen Epstorilla pari kuukautta sitten.
Duo, Bimbo, Viulu, Heebo, Blue, Limbo..
Vierailija kirjoitti:
On kyllä typeriä nimiä kauppakeskuksilla siellä pk-seudulla. Buahahahaha.
Koska avataan Tupla ja Urut, entä Dumbo ja Harppu. Pumppa ja Pamppu, Basso ja Mumba...
On vielä konalassa Ristikko! noh, kyllä nämä aina jonkun jouninkaupan voittaa.
Tänään kävin Sellossa ja huomenna menen Isoon Omppuun tyttäreni kanssa. Elämme ihan normaaliin tapaan.
Tyttäreni lukiossa on monta sataa nuorta ja henkilökunta, koulumatkat hän kulkee junalla ja bussilla. Itse olen töissä asiakaspalvelussa ja emme kuulu riskiryhmään. Meillä oli molemmilla maskit ja emme nuole kävimme, kaupan tavaroita tai muita ihmisiä.
En kertaakaan. En käy ostoskeskuksissa muutenkaan,
citymarketissa ja prismassa vain.. ja niissäkään en puoleen vuoteen, Porissa.
Käyn Sellossa noin viikon parin välein ja niin kun luultavasti myös tästä eteenpäin. En näe mitään vaaraa siinä(kään) paikassa. Pikkulaivassa olin viime viikolla ja perjantaina olin pikkujouluissa.
Lähin ruokakauppani on ostoskeskuksessa, eli käyn sen 1-2 kertaa viikossa. Olen myös tarvinnut syksyllä vaatteita ja kenkiä, joita olen käynyt sovittamassa, ja ostanut alepäiviltä kosmetiikkaa liikkeistä yms.
Maskeja olen pitänyt siitä saakka kun niitä alkoi suomalaisista kaupoista kuluttajat saamaan. Nyt en enää käytä käsidesiä, kun on hanskakausi alkanut ja pitäisin muutenkin hanskat kädessä koko ajan. Tästä tosin en tiedä kummin olisi parempi.
Triplassa en ikinä, Jumbossa (Prisma) n. vuosi sitten samoin Redissä (leffassa)
Sellossa pari vuotta sitten (Sellosalissa konsertissa)
Itiksen kauppakeskuksessa keväällä; kävin Eurokankaassa.
Isossa Omenassa ehkä 5v sitten (työpaikkalääkäri)
Eipä ole tarvetta
En ole käynyt koskaan noissa ap:n mainitsemissa paikoissa.
Olisikohan jotain 15 vuotta sitten.
Niin minunkin, tänäänkin kävin.