Milloin olet viimeksi käynyt ostoskeskuksessa kuten tripla, jumbo, sello tms?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin Sellossa ja huomenna menen Isoon Omppuun tyttäreni kanssa. Elämme ihan normaaliin tapaan.
Tyttäreni lukiossa on monta sataa nuorta ja henkilökunta, koulumatkat hän kulkee junalla ja bussilla. Itse olen töissä asiakaspalvelussa ja emme kuulu riskiryhmään. Meillä oli molemmilla maskit ja emme nuole kävimme, kaupan tavaroita tai muita ihmisiä.
Sama täällä, normaaliin tapaan elämä jatkuu. En ymmärrä miksi nyt pitäisi muuttaa elämäänsä ihan täysin. Jos tulisin vaikka flunssaan, niin sitten en kulkisi kaupoissa tai muuallakaan ihmisten keskellä, mutta kuljen, jos tarvis on. Kvin viime viikolla esimerkiksi ostamassa Faunattaresta hamsterillemme hamppuhaketta ja purkillisen jauhomatoja. Faunatar on ostoskeskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Itis 3vko sitten
Sello 2 vko sitten
Redi 1vko sitten
Jumbo 2vko sitten
Kamppi joka päivä
Omppu viime viikolla
Miten sä noin monessa eri paikassa käyt?
Joka arkipäivä, olen töissä kauppakeskuksessa. Huomenna menen toiseen kauppakeskukseen asioille, koska yhtä tiettyä myymälää ei ole meidän kauppakeskuksessa. Tiedoksi että joka päivä käy tuhansia ihmisiä, eli jos sinä olet lopettanut käymisen, niin olet kyllä vähemmistössä.
No noissa en ole käynyt koskaan. Kerran kävin Itäkeskuksessa, siitä on yli 20 v. Niin joo ja kerran Isossa ompussa. Oulun Valkeassa muutaman kerran, oisko siitä vuosi, pari kun viimeksi. Ei mulla oikein ole niihin mitään asiaa. Helsingissäkin tulee käytyä ehkä kerran viidessä vuodessa.
Lokakuussa kävin. Sitä ennen elokuussa. Harvemmin kuin ennen koronaa, ennen kävin kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Triplaan en aio mennäkään, ennenkuin pysäköinnistä tulee ilmaista.
2h pysäköinti on jo nyt
Lauantaina oltiin Jumbossa etsimässä talvitakkia. Ei löydetty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan asuisi PK-seudulla.
No älä sinä ainakaan tänne raahaudu, junantuomia on jo tarpeeksi.
Kävin eilen Hervannan Duon Lidlissä.
Lasketaanko Triplaksi jos kulkee Pasilan aseman kautta.
Muuten kivaa paitsi somput lapsilaumoineen. Esim venäläiset Suomessa ymmärtää kun on naapurimaa, mutta ei näitä.
Vaatteet kuin pääsiäisnoidilla. Pahanilmanlintuja ovat, eikä maskeja kellään.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina Valkeassa Oulussa. Maski oli koko ajan, kuten ehkä 70-80% muillakin.
Maskihan se suojaa jouluruuhkassa juu
Keskiviikkona. Aamulla pikaisesti ruokaostoksilla lähikaupassani.
Toissapäivänä. Mutta kävin ainoastaan Citymarketissa, joka on ostoskeskuksen "laitamilla".
Redissä ja Triplassa en ole käynyt kertaakaan, Sellosta en ole ihan varma. Jumbossa olen käynyt jokin viikko sitten, kun en saanut muualta jotain (mitä ilmankin olisin varmaan tullut toimeen). Kävin samalla kauppareissulla Prismassa siellä.
Ennen kävin vähän useammin, mutta huomasin että lähikauppaan voi pyytää tilaamaan jos jotain erikoista ruokajuttua tarvii.
Triplan avautumisen jälkeen olen käynyt ostoskeskuksessa useampia kertoja kuin siihenastisen elämäni aikana yhteensä. Ja olen yli 40. Tripla on kävelymatkan päässä kotoani, joten käyn siellä ruokakaupassa ja apteekissa jne. Lisäksi tulee käveltyä siitä läpi kun menen jonnekin paikallisjunalla.
Vierailija kirjoitti:
En yleensäkään käy pahemmin ostoskeskuksissa. Tykkään enemmän kierrellä isoissa tavarataloissa kuten Kärkkäinen.
Kärkkäinen on pikemminkin halpahalli kuin oikea tavaratalo.
Triplassa eilen, asun sen naapurissa. Redissä pari viikkoa sitten.