Milloin olet viimeksi käynyt ostoskeskuksessa kuten tripla, jumbo, sello tms?
Kommentit (72)
Eastonissa 1,5 vuotta sitten. Muuten on vuosia.
Tämäkin ketju on hyvä osoitus siitä, että tollaset paikat pitäisi vain sulkea kokonaan.
Ei ole kyllä maaliskuun jälkeen montaa kertaa tullut käytyä. Muutama täsmäisku.
Ei kauppakeskuksissa ole ollut enää vuosikausiin mitään, mitä ei saisi hankittua muualtakin. Kun olet yhden kauppakeskuksen Suomessa nähnyt, olet nähnyt ne kaikki. Samat ketjuliikkeet joka paikassa ja myymälöissäkin vähemmän valikoimaa kuin kyseisten kauppaketjujen verkkokaupoissa. Mitään vähänkään erikoisempaa niistä ei edes löydy vaan samaa bulkkikamaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävin Sellossa ja huomenna menen Isoon Omppuun tyttäreni kanssa. Elämme ihan normaaliin tapaan.
Tyttäreni lukiossa on monta sataa nuorta ja henkilökunta, koulumatkat hän kulkee junalla ja bussilla. Itse olen töissä asiakaspalvelussa ja emme kuulu riskiryhmään. Meillä oli molemmilla maskit ja emme nuole kävimme, kaupan tavaroita tai muita ihmisiä.
En kutsuisi tollasta normaaliksi elämäksi että nysvätään päivittäin jossain kauppakeskuksissa. Varsinkaan korona-aikaan.
Itsekin olen lukiotytön äiti, ja sitä suuremmalla syyllä en itse käy missään, koska toi on jo helvetin iso riski että likka käy päivittäin koulussa. Ruuat kun tilaan kotiin.
Ainoastaan alkoholia on.pitänyt hakea ihmisten ilmoilta.
Ja jos sulla yhtään olisi aivoja, tajuaisivat ettei kyse ole vain sinusta ja tyttärestä su, vaan jokaisesta. Voitte levittää tautia satoihin ihmisiin siinä kuin kuka tahansa tietämättä, muut voivat bammautua tai kuolla, ja voitte itsekin, kyllä se voi tappaa tai invalidisoida vaikkei kuuluisi riskiryhmäänkään.
Olette tyhjäpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Sellossa noin viikon parin välein ja niin kun luultavasti myös tästä eteenpäin. En näe mitään vaaraa siinä(kään) paikassa. Pikkulaivassa olin viime viikolla ja perjantaina olin pikkujouluissa.
Päättäjät, lukekaa tosta☝️.
Noin tyhmiä ihmiset ovat.
On aika ottaa PAKKOrajoitukset käyttöön
Olen käynyt sellossa kolme kertaa sitten helmikuun, postin paketit ohjautuvat joskus sinne. Kahdesti kävin aikaisin aamulla, jolloin oli hiljaista, kesällä uskaltauduin kerran ihan päiväsaikaan ja kävin samalla ostamassa pari puuttuvaa juttua sieltä erikoiskauppapuolelta. Muissa kauppakeskuksissa en ole käynyt enkä ole menossa.
Rahat ainakin säästyy, ennen kävin jossain kerran pari viikossa ainakin kahvilla tai lounaalla ha ehkä ostoksilla. Lähikauppaan uskallan mennä ja käytän tietysti maskia. Säästötili kiittää.
Jumbossa viimeksi eilen.
Kaikkialla oli käsidesiä ja jokaisessa liikkeessä myyjillä maskit kasvoilla. Ihmisiä ei ollut liikaa, hyvin pystyi väljästi liikkumaan.
Taisi olla eilen ja pe. Asun siinä vieressä, joten tulee käytyä, yksi lähimmistä ruokakaupoista on siellä, samoin clasu josta hain jotain kotikamaa
Pari viikkoa sitten kävin Triplassa lounaalla. Triplan sijainti on hyvä.
Joka päivä seuraavat kolme viikkoa, kun kaupunki sulki urheilupaikat. Tavallisesti tulee vietettyä aikaa harjoituksissa ja peleissä. Nyt tulee sitten notkuttua ostareilla.