Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna rahaa.

Vierailija
28.03.2014 |

Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:24"]

Sairauksien takia en pysty fyysisiin töihin,opiskelut ei taas muuten onnistu ja miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukeakaan koska kela katsoo että teen muka toimistohommia miehen firmassa.

[/quote]

Olet provo. Mikä sairaus sinulla muka estää työnteon? Miksi et pysty opiskelemaan?

[/quote]

Sitä ei taida edes lääkärit tietää, tauti on vissiin harvinainen ja huonosti tunnettu.

Vierailija
62/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:02"]

Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

[/quote]

Hanki omia tuloja.

[/quote]

Miten mä niitä hankin? mulla sairauksia ja vammoja jotka estää monenlaisen työnteon ja eräs vamma estää opiskelun etten missään opiskeluissa pärjää vaikka monesti olen yrittänyt ei kaikki ole niin yksinkertaista enkä ole laiska.

[/quote]

Jos sulla olis sairauksia ja vammoja niin sä saisit eläkkeen. Jos et saa niin ei sulla oikeasti ole kuin korkeintaan pään vamma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:45"]

Hei ap, miksi et laita sitä lapsilisää menemään omalle tilillesi? Tässä keskustelussa annettiin jo suora linkki lomakkeeseen jolla muutos tehdään, voit siis tehdä sen tässä ja nyt. Lapsilisällä saat itsellesi ja lapselle vaatteita.

[/quote]

Mies ja anoppi suuttuis.

Vierailija
64/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:49"]

Hei ap, miksi et laita sitä lapsilisää menemään omalle tilillesi? Tässä keskustelussa annettiin jo suora linkki lomakkeeseen jolla muutos tehdään, voit siis tehdä sen tässä ja nyt. Lapsilisällä saat itsellesi ja lapselle vaatteita.

[/quote]

Mies ja anoppi suuttuis.

[/quote]

Anna suuttua vaan, eivät mahda asialle mitään.

Vierailija
65/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi jatkaa tätä ketjua,kiitos kaikille joku tuli taas provoamaan tänne minuna.

Vierailija
66/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:37"]

[/quote]

Hanki omia tuloja.

[/quote]

Miten mä niitä hankin? mulla sairauksia ja vammoja jotka estää monenlaisen työnteon ja eräs vamma estää opiskelun etten missään opiskeluissa pärjää vaikka monesti olen yrittänyt ei kaikki ole niin yksinkertaista enkä ole laiska.

[/quote]

Asiahan on juuri niin yksinkertainen.Sinulle on selitetty jo pelkästään tässä ketjussa,ja ilmeisesti monessa aiemmassakin,mitä tehdä.Palstalla valittaminen ei mitenkään paranna tilannettasi. Provolta kuulostaa,miten Kela olisi ihan tuulesta temmannut ajatuksen että olet sihteerinä miehen firmassa?Joko olet virallisesti töissä,jolloin saat palkkaa,tai olet työtön ja saat tukia.Lapsilisät voit siirtää tulemaan sinun tilillesi. Myy tavaraa kirpparilla taí vaikka itseäsi Sihteeriopistossa,mutta älä hyvä ihminen ryve itsesäälissä ja kysele netissä neuvoja  joista et kuitenkaan piittaa.

Vierailija
67/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mies ja anoppi suuttuis.

[/quote]

Jos tuo on totta,eikö kannattaisi vain erota,saisit elarit ja muut tuet?Ei kovin terve liitto jos mies ja ANOPPIKIN suuttuvat asiasta,jonka pitäisi olla itsestään selvä.

Vierailija
68/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:37"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 16:25"]

[/quote]

Hanki omia tuloja.

[/quote]

[/quote]

Minäkin olen monisairas enkä pysty työntekoon. Mellä asiat on kuitenkin järjestetty niin, että mies hankkii rahat ja saa kaikki lasten tuet sekä minun pienen tuen. Minä vastaavasti pidän huolta rahoista eli maksan kaikki laskut, hoidan ostokset lasten ja aikuisten vaatteet. Siis ihan kaiken. Miehellä ei ole hajuakaan mitä mikin maksaa. Ei hän tiedä paljonko meidän vaatteet maksaa, eikä osta omiansakaan. Hän tuo rahat kotiin ja minä huolehdin, että se riittää kaikkeen laskuista ja autonhuolloista omiin fysikaalisiin hoitoihini. Toimii meillä hyvin. Olen parempi hoitamaan juoksevia asioita ja organisoimaan ja mieheni tietää, että käytän rahaa harkiten, mutta niin että kaikkien perustarpeet täyttyvät. Ostan vaatteita itselleni ja miehelle vain silloin kun siihen on varaa.

Vierailija
69/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse täysin rahoittaa puolisonsa elämää, kuten lapsen. Lapselle on normaalia antaa elättämisen lisäksi vähän käyttörahaa, mutta aikuiselle ihmiselle ei.

Aloittaja on säälittävä kuppaaja. Jos olisit noin huonossa kunnossa, sinä todellakin saisit tukia. Mutta et ole. Sen sijaan et viitsi mitään töitä tehdä, kun et muka pysty. Kaikenlaisille sairaille järjestetään työpajoja yms, mutta sinä et muka pysty. Kuulehan, kun keneltäkään muulta kuin itseltäsi et voi mitään vaatia. Sinä itse olet velvollinen huolehtimaan itsestäsi ja toimeentulostasi. Jos et tätä ymmärrä ja pian tee jotakin itsellesi ja tilanteellesi, niin tuskin on mieskään kohta kanssasi. Ja ihminen, joka ei ole kykenevä tekemään mitään töitä tai opiskelemaan, ei ole kykenevä lapsen huoltajaksi. Kohta olet täysin yksin. NYT on aika herätä sieltä itsesäälin kuopasta.

Vierailija
70/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehen asia elättää sinua.

Vierailija
71/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko tarvitset?

Vierailija
72/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tarvitset?

Ikivanha ketju. Tilanne on jo muuttunut.

Vierailija
73/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ja anoppi suuttuis.

Jos tuo on totta,eikö kannattaisi vain erota,saisit elarit ja muut tuet?Ei kovin terve liitto jos mies ja ANOPPIKIN suuttuvat asiasta,jonka pitäisi olla itsestään selvä.

Ero olisi viimeinen niitti. Ei tule toimeen rahattomana. Puhukaa miehesi kanssa tilanteesta. Voisitko etsiä vaikka kevyttä työtä osa-aikaisena.

Vierailija
74/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vuodelta 2014, mutta eipä taida mikään olla muuttunut. Ammattivalittaja jatkaa edelleen samoista aiheista valittamista...

Vierailija
75/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin rahaa. Voinko auttaa sinua ap?

Vierailija
76/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika parisuhde neuvolasta ap. Kannattaa puhua.

Vierailija
77/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju on vuodelta 2014, mutta eipä taida mikään olla muuttunut. Ammattivalittaja jatkaa edelleen samoista aiheista valittamista...

Saan nykyään palkkaa joten en valita.

Vierailija
78/78 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellekin on tiedossa tonnin joululahjat niin ei mene enää huonosti ammattivaliksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi