Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna rahaa.

Vierailija
28.03.2014 |

Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sinun fyysiset sairaudet taas olikaan?

Vierailija
22/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia olet miehen kanssa yhdessä? Mikä paikkakunta, tee lastensuojeluilmoitus jos lapsi ei saa perustarpeitaan perheessänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:24"]

Sairauksien takia en pysty fyysisiin töihin,opiskelut ei taas muuten onnistu ja miehen yrittäjyyden takia en saa työmarkkinatukeakaan koska kela katsoo että teen muka toimistohommia miehen firmassa.

[/quote]

Ai sinä taas, etsipä ne kaikki vanhat ketjut. Ihan hyviä neuvoja olet vuosien varrella täällä saanut.

Vierailija
24/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kai sä edes sen lapsilisän?

Vierailija
25/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:32"]

[/quote]

Se menee miehen tilille.

Vierailija
26/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:32"]

[/quote]

Se menee miehen tilille.

[/quote]

Höpödipöpödidum. Ihan varmana.

Vierailija
27/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:32"]

[/quote]

Se menee miehen tilille.

[/quote]

Höpödipöpödidum. Ihan varmana.

[/quote]

Kyllä menee ja sitä kautta ruokaostoksiin.

Vierailija
28/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:02"]

Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

[/quote]

Mitä tarkalleen ottaen tarvitset rahaa? Mitä haluat sillä rahalla ostaa? Ehkä mieskin maksaa, jos kerrot mihin raha menee?

Kyllä ihmisellä pitäis olla jonkinlainen perustoimeentulo kumppanista riippumatta. Eikös se mies voisi maksaa sulle ihan virallisesti palkkaa niistä sihteerihommista? Ja jos ei kela suostu maksamaan työmarkkinatukea eikä sossu toimeentulotukea, niin puolisosi olisi nyt jollain tavalla otettava kantaa sun "tulottomuuteen", jos hänestä se johtuu. Yhdessä mietitte jonkun keinon tuosta jamasta.

Vierailija
29/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee kelaan ilmoitus että maksavat täst lähtien sinun tilillesi.

Vierailija
30/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hei oikeasti nyt hoitoon kun et saa elämääsi järjestykseen vaan sama valitus jatkuu vuodesta toiseen. Ei kukaan voi väittää että teet muka jotain hommia miehen firmassa jos et saa sieltä jotain palkkaa ja maksa niistä veroja!

Mies maksakoon sinulle viikko tai kuukausirahaa jos et muuhun kykene!

Jos ei suostu niin mene soskaan valittamaan vaikka ei ne sinulle rahaa anna mutta neuvoja saat ja apua ja ukkoasi alkaa aikanakin hävettämään oma pihyys. Tai mene oikeusaputoimistoon ja selvitä oikeutesi ja LAKKAA VALITTAMASTA TÄÄLLÄ kun neuvot ei kelpaa ja et kuitenkaan tee mitään!

Vierailija
31/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi haastaa miestäsi oikeuteen? Aviopuolisoilla on keskenäinen elatusvelvollisuus. Jos mies ei kykyjensä mukaan osallistu perheen elatukseen, voit haastaa hänet oikeuteen ja hänet voidaan tuomita maksamaan sinulle elatusmaksua.

Vierailija
32/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnettomin ja saamattomin ihminen mistä olen ikinä kuullut!

Luultavasti ainoat kiksit mitkä tässä elämässä saat on nämä vastaukset mitä lypsät täällä av:lla vuodesta toiseen. ARHG!!!!!

Vierailija
33/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:49"]

tee kelaan ilmoitus että maksavat täst lähtien sinun tilillesi.

[/quote]

Tätäkin on ehdotettu jo aikoja sitten... vielä se vaan menee sinne miehen tilille kun ap ei tee asialle mitään :)

Vierailija
34/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa tehdä jotain asialle jos kerran olet aikaisemmin saanut jo jotain ohjeita. Ja jos eroatte mies joutuu maksamaan ns. lapsen osuuden vuokrastakin jos muutat omille. Eli mies maksaa 1/3 vuokrasta jos eroatte ja vuokralle ei ole määritelty kattorajaa eli siitäkin saat apua. Tee jotain asialle jos on noin paha olla suhteessa.

Vierailija
35/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kela.fi/lapsilisa_nain-haet

tuosta menet täyttämään lomakkeen ja laitat lapsilisän tulemaan omalle tilillesi

Vierailija
36/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:02"]Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

[/quote]

En minäkään vaimolle antaisi rahaa, koska kummallakin on omat tulonsa. Kyllä ne omat menot pitää osata laskea, ettei rahat lopu kesken kaiken. Sitä varten minulla on niin käyttötili, kuin säästötilikin. Säästötiliin säästän koko ajan rahaa palkastani. Säästötilin avasin jo 6 vuotiaana ja siitä asti olen osan rahoistani sinne laittanut.. Nyt olen 32 vuotias eikä rhallisesti ole onneksi hätäpäivää.. Vaimolle kyllä lainaan rahaa, koska hän maksaa ne aina jämptisti takaisin.

Vierailija
37/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks sää niinku vaijaa jumalauta hanki hoitoo et voi omlla noin avuton ja en usko et sun lasten isä on pihi omien lasten kanssa!! Herää nainen.. ps. Älä jaksa vinkumista vaan tee asialle jotai ja varmasti miehes ei anna sulle rahaa ku oot noin hullu ettei tiiä mitä oot ajattellu ostaa jos antaa sulle rahaa ku samoit itsekki että lapsilisä menee ruokaan mitä muuta tarvit ??

Vierailija
38/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 12:02"]Toki se yleensä ruuat ostaa ja laskut maksaa, tosin olen minäkin vuosien varrella joutunut niihin kaikki säästöni laittamaan mutta nyt kun mulla ei ole muutamaan vuoteen ollut mitään tuloja niin ei hän anna enää mihinkään rahaakaan. En enää tajua mitä teen?

[/quote]

En minäkään vaimolle antaisi rahaa, koska kummallakin on omat tulonsa. Kyllä ne omat menot pitää osata laskea, ettei rahat lopu kesken kaiken. Sitä varten minulla on niin käyttötili, kuin säästötilikin. Säästötiliin säästän koko ajan rahaa palkastani. Säästötilin avasin jo 6 vuotiaana ja siitä asti olen osan rahoistani sinne laittanut.. Nyt olen 32 vuotias eikä rhallisesti ole onneksi hätäpäivää.. Vaimolle kyllä lainaan rahaa, koska hän maksaa ne aina jämptisti takaisin.

[/quote]

Mutta jos vaimollasi ei ole tuloja. Ei saa työmarkkinatukea koska hänen katsotaan tekevän sinun yrityksessä töitä (mutta sinähän et palkkaa maksa).  Avioliitossahan on elatusvelvollisuus, ja sen pitäisi kattaa myös jonkinlainen määrä henkilökohtaista käyttöä (vaatteet, hygienia yms), lapsen menoista nyt puhumattakaan.

Olikos tää ammattimarisija muuten naimisissa sen saiturinsa kanssa? En nyt joka ketjua muista mitä hän on tarinoinut....

Vierailija
39/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no enköhän mä jotain keksi,kiitos vaan neuvoista.

Vierailija
40/78 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiität neuvoista, ja sanot keksiväsi jotain, kun et asian hyväksi mitään kuitenkaan tee? Samaa olet nimittäin jo kauan valitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi