Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä nätti nuori nainen, millaista kohtelua saat?

Vierailija
28.03.2014 |

Erityisesti muilta naisilta? Kadehditaanko sua? Itse olen ollut huomaavinani että etenkin minua vanhemmat naiset ovat jotenkin outoja seurassani tai minut nähdessään. Ovat jotenkin vähätteleviä tai eleilevät kuin eivät olisi huomaavinaankaan. Ärsyttää sellainen. Onko se sitten kateutta vai mitä se on? Vai kuvittelenko vain? Onko muilla vastaavia kokemuksia? En itse ole mitenkään erityisen kaunis, mutta nuori ja nätti kuitenkin. En haluaisi herättää kateutta joten huomaan että alan helposti mielistelemään sellaisia ihmisiä ja vähättelemään itsekin itseäni.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 15:35"]

Vanhemmilta naisilta saa jo nuoren ikäni (19) takia hieman alentuvaa käytöstä ja olen saanut kommenttia että eihän nuin pieni ja sievä tyttö voi mistään mitään tietää ja että kyllä mä jonkun pojan isken autooni renkaat vaihtamaan (tämä kommentti, kun mietin töissä renkaista puhuttaessa,että pitää vissiin mennä tänä keväänä veljen pihaan vaihtamaan renkaat kun oma tunkki hajosi). Vaikka mulla onkin suuret siniset silmät, pitkät tummat hiukset, tykkään meikata ja olen tosi siro niin osaan kyllä vaihtaa ne renkaat aivan ite :P

Oma asenne vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö. Mä olen luonnostani iloinen, puhelias ja sosiaalinen ja usein se metsä vastaa kuten sinne huutaa. En myöskään anna itsestäni tyhjäpäisen pissiksen kuvaa, koska haluan että mut otetaan vakavasti. Usein kyllä herättää hämmennystä se, että mä ulkoisesti kilttinä tyttönä (vaikka gootti olenkin en tunne tarvetta kulkea rinnat perse vilkkuen)

moshaan monet jätkät suohon keikoilla. Silloin tulee monesti kommenttia että ei päälle päin uskois. :D

[/quote]

Minäkin usein lyön miehet suu ammolleen kun nuori kaunis naineen vetelee innoisaan siipibuffetissa lihaa ja kaljaa ja jälkiruoaksi nuuskat huuleen. Kerran tämän kokemuksen jälkeen uskalias mies tuli keskustelemaan kanssani, ihmetteli miesmäisiä intohimojani varsinkin kun vielä selvisi, että luen avaruustieteitä. Ulkonäöltäni muistutan oikeasti enemmän Barbieta kuin mitään toista jota osaisin mainita.

Mies tykkäsi kovasti panna, mutta aina riidan tullen halusi ehdottomasti lytätä minut tyhmänä, saamattomana, aivottamana idioottina maailman syvimpään helvettiin. Koska olinhan aivoton huora (tuota miestä ennen ollut kahden kanssa, mutta ulkonäköni ilmeisesti antoi hyvän syyn syyttää jakorasian maineesta :) )1

[/quote]

Onko tämä mielestäsi jotenkin vähän vai?

[/quote]

On. 

[/quote]

Minusta ja kuvailemastasi miehestä se on paljon. Julistan siis sinut äänin 2-1 aivottomasti huoraksi. Palkinnon voit jälleen kerran hakea Onnelasta valomerkin jälkeen.

[/quote]

Kaksi aiempaa suhdetta on huoran merkki? Suurin osa ihmisistä on sitten huoria, miehet ja naiset.

Vierailija
82/84 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:36"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 20:01"]

Vanhemmilta naisilta saa jo nuoren ikäni (19) takia hieman alentuvaa käytöstä ja olen saanut kommenttia että eihän nuin pieni ja sievä tyttö voi mistään mitään tietää ja että kyllä mä jonkun pojan isken autooni renkaat vaihtamaan (tämä kommentti, kun mietin töissä renkaista puhuttaessa,että pitää vissiin mennä tänä keväänä veljen pihaan vaihtamaan renkaat kun oma tunkki hajosi). Vaikka mulla onkin suuret siniset silmät, pitkät tummat hiukset, tykkään meikata ja olen tosi siro niin osaan kyllä vaihtaa ne renkaat aivan ite :P

Oma asenne vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö. Mä olen luonnostani iloinen, puhelias ja sosiaalinen ja usein se metsä vastaa kuten sinne huutaa. En myöskään anna itsestäni tyhjäpäisen pissiksen kuvaa, koska haluan että mut otetaan vakavasti. Usein kyllä herättää hämmennystä se, että mä ulkoisesti kilttinä tyttönä (vaikka gootti olenkin en tunne tarvetta kulkea rinnat perse vilkkuen)

moshaan monet jätkät suohon keikoilla. Silloin tulee monesti kommenttia että ei päälle päin uskois. :D

[/quote]

Minäkin usein lyön miehet suu ammolleen kun nuori kaunis naineen vetelee innoisaan siipibuffetissa lihaa ja kaljaa ja jälkiruoaksi nuuskat huuleen. Kerran tämän kokemuksen jälkeen uskalias mies tuli keskustelemaan kanssani, ihmetteli miesmäisiä intohimojani varsinkin kun vielä selvisi, että luen avaruustieteitä. Ulkonäöltäni muistutan oikeasti enemmän Barbieta kuin mitään toista jota osaisin mainita.

Mies tykkäsi kovasti panna, mutta aina riidan tullen halusi ehdottomasti lytätä minut tyhmänä, saamattomana, aivottamana idioottina maailman syvimpään helvettiin. Koska olinhan aivoton huora (tuota miestä ennen ollut kahden kanssa, mutta ulkonäköni ilmeisesti antoi hyvän syyn syyttää jakorasian maineesta :) )1

[/quote]

Onko tämä mielestäsi jotenkin vähän vai?

[/quote]

On. 

[/quote]

Minusta ja kuvailemastasi miehestä se on paljon. Julistan siis sinut äänin 2-1 aivottomasti huoraksi. Palkinnon voit jälleen kerran hakea Onnelasta valomerkin jälkeen.

[/quote]

Kaksi aiempaa suhdetta on huoran merkki? Suurin osa ihmisistä on sitten huoria, miehet ja naiset.

[/quote]

Voitit juuri päivän autisti-palkinnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Tämä taitaa olla se suurin ongelma, joka aiheutuu ihan teidän omista asenteistanne.

Nainen voi olla uskottava ja "hyvä tyyppi" ihan naisenakin. Se, että aletaan leikkiä miestä ja luullaan sillä tulevan "hyväksi tyypiksi" on vaan noloa. Nämä samaiset tyypit sitten katsovat ylenkatseella naisia, jotka tosiaan haluavat olla naisia syöden siivosti massuttamatta ja levittämättä kananrasvaa ympäri naamaa. Tai eivät ainakaan kerskaile sillä, millä tyylillä ikinä sattuvatkaan syömään.

Nuuska on aina pahasta, sen käyttöön tarvitaan järjen vähyyttä, ei mitään uskottavuutta.

Muistanpa joskus, kun olin poikaystävän mukana eräässä tapahtumassa ja sinne tuli poikaystäväni kavereita. Eli porukka miehiä ja heidän mukanaan yksi tällainen "wannabe-äijä" -nainen. Oli nätti ja kaikkea, mutta hirveä hinku esittää miestä. Oltiin niin ronskia ja yksi miehistä että. No, ei siinä mitään, en sen enempää tyyppiin keskittynyt, kun ei minun kanssani juuri näyttänyt haluavan puhua.

Jossain vaiheessa tuli sitten kylmä, kun oltiin jätetty eteispalveluun kaikki takin ja keikkatilassa oli yllättävän viileä sisätila. Poikaystävävällänikään ei ollut pitkähihaista mukanaan. Yksi poikaystävän kavereista riisui heti pitkähihaisensa ja heitti sen harteilleni huomatessaan minun palelevan, muiden poikien vielä varmistellessa että riittäähän tämä varmasti? Siis kunnon herrasmieskäytöstä kaikilta pyytämättä :)

Tämän johdosta tämä äijäilevä neiti sitten katsoi minua niin happamena, ettei tosikaan. Ja sitä hapanta katsetta kestikin sitten koko loppuillan.

En sitten tiedä, vituttiko kun joku oikeasti on nainen, eikä leiki karskia äijää. Vai syntyikö jossain takaraivossa pieni kateellisuus, kun äijäilevänä ei saa samanlaista kohtelua, kuin rehellisesti naisena.

Ja kyllä, minut otetaan erittäin tosissaan, vaikken leikikään miestä.

Vierailija
84/84 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin naisesta. Olen neljääkymppiä lähestyvä, mutten ole oikein huomannut tai sisäistänyt, että olen varmaan pian sitä tanttasukupolvea ja minun kuuluisi kadehtia nuoria aloittelijoita työelämässä. Heh, tuntuu hassulta ajatukselta. Meillä kyllä on huomattavasti itseäni vanhempia ihmisiä töissä, etten nyt mitään kauheaa ikäkriisiä ole vielä kehitellyt. Toki itseäni nuorempiakin on töissä, mutta paria poikkeusta lukuunottamatta en ole mitenkään ajatellut että kuka on 28 tai 35 - same difference. Pari tytsyä, joille tuli 30 v täyteen, ovat vaan niin rasittavia, että heidän jutuilleen tulee pyöriteltyä silmiä, eikä kyllä kateuden takia. Avoimesti kauhistellaan muiden ikää "ziiz ootzä ziiz niiin vanha???" "öh, kyllä, täytin juuri 38 vuotta". Jne. ihme juttu, kun työssään ovat ilmeisesti ihan päteviä, mutta kahvihuonekeskustelut ovat silkkaa piinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän