Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun teini pahoinpiteli luokkakaverinsa. Niin epäonnistunut olo

Vierailija
23.11.2020 |

On jo pitkään tullut viestiä teinin huonosta käytöksestä. Siihen on koko ajan saanut puuttua, mutta se ei näköjään ole riittänyt. Tänään opettaja soitti, että mun poika oli hakannut luokkakaverin sellaiseen kuntoon, ettei koulukaveri voinut jatkaa koulupäivää. Heti kun tulin töistä kotiin määräsin pojan arestiin ja takavarikoin puhelimen. Helkkari kun sapettaa ja jopa pelottaa. Miten siitä on tuollainen tullut..

Kommentit (296)

Vierailija
61/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkitystä ole löytynyt adhd:hen?

Ainoastaan otettu lääke auttaa

Vierailija
62/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on vain näköalaton ja siten itse uhri. Todelliset syylliset ovat rikkaat porvarit.

Sovelletaan vain eräisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ap:lle kovasti voimia. Teinit osaa välillä kokeilla. Onko sulla kaikki hyvin? Vaikutat näiden kommenttien perusteella jotenkin väsähtäneeltä.. Jos tuntuu, että on vaikeaa jaksaa mee työterveyden kautta lääkärille juttelemaan. Itselläkin on vaikea lapsi ja välillä voimat todella vähissä. 

Siitä ei kuitenkaan päästä yli, että ap:n poika on tehnyt rikoksen ja se pitää selvittää. Varmasti viranomaisten kanssa, mutta myös kotona. Juttele ja kuuntele. Ole kuitenkin jämpti. 

Mistä päättelit että ap on työkykyinen?

aloituksessa lukee että töiden jälkeen laittoi pojan arestiin ja teki rikosilmoituksen

Ei kai kukaan omasta pojastaan rikosilmoitusta tee? Ja lievän pahoinpitelyn osalta se olisikin turhaa koska se on asianomistajarikos.

Koulussa tehdään rikosilmoitus näissä tapauksissa

Lasusta olisi enemmän hyötyä

Eiköhän ap:n pojasta olekin jo tehty. En epäile hetkeäkään

Vierailija
64/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites poikasi lukivaikeuden kuntoutus ja adhd:n hoito on ollut järjestettynä?

Vai onko poika jäänyt oman onnensa nojaan näiden pulmiensa kanssa?

Vierailija
65/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lääkitystä ole löytynyt adhd:hen?

Ainoastaan otettu lääke auttaa

Ap syökö poikasi ADHD:seen lääkkeitä? 

Vierailija
66/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitattu ferritiiniarvot?

Vierailija
67/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap juttelet pojan kanssa ja kysyt miksi tappeli. Se ei ole normaalia, vaan aina oire jostakin. Mun lapsella on ollut tosi paha murrosikä mutta ikinä ei ole tapellut...

Vierailija
68/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska mieskuukautiset.

Vierailija
69/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee todennäköisesti kiireellinen huostaanotto.

Toivottavasti. Pirkanmaalla silitellään päätä ja tiedustellaan onkohan nyt jostain vähän paha mieli ja auttaisiko suklaa.

Vierailija
70/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä poikasi tykkää, nauttii tehdä? Mitä teette yhdessä? Missä pojan isä on? Surkeaa, että lapsen kanssa joutuu kokemaan avuttomuutta ja yksinäisyyttä. Tunne voi olla molemminpuolinen.

Vierailija
71/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta 🤣

Vierailija
72/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain niin väsynyt. Poika on aina ollut luonteeltaan hankala. 7-vuotiaana diagnosoitiin adhd ja lukivaikeus. Koulu on ollut aina vaikeaa eikä ole kiinnostanut. Harrastuksia olen koittanut tarjota mutta ei jaksa keskittyä. Olen yrittänyt vetää rajoja ja kun koulusta on tullut palautetta niin niistä puhua, mutta ei mikään tuohon poikaan tehoa. Olen ihan yksin koko pojan kanssa. Välillä on vain helpompi antaa olla kuin puuttua, valitettavasti. Nyt kuitenkin yritin puuttua. Suuttuhan se kun takavarikoin kännykän, mutta en tiennyt muutakaan. On niin vihainen ettei keskustelusta varmasti tulisi yhtään mitään

ap

Oletko kokeillut olla itse vihainen? Sanoa pojalle, että raja se on sinunkin jaksamisellasi hänen perseilyidensä selvittämisessä? Ei se mikään se mikään sellainen kristallilapsi ole, että särkyy aiheellisesta äänen korottamisesta. Ei kukaan ole. Jos on, niin olisi perseilemättä.

Vierailija
73/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä!

arvasin, millainen paskamyrsky tästä nousee. Samaa keskustelua itsekin oman pääni sisällä käyn. Miksi en ole ollut tiukempi, miksi olen luottanut liikaa..

Poika on nyt ysillä. Todella vaikea ollut aina. On oppimisvaikeuksia ja käytöshäiriöitä. Ei malta keskittyä oikein mihinkään. Kaikki harrastukset on lopettanut. 

Olen niin pettynyt itseeni äitinä. Kieltämättä pelottaa hieman itseänikin, että poika hermostuu totaalisesti jos tämän asian otan esille. Olisi pitänyt hakea apua aiemmin.

En lukenut kuin ensimmäisen sivun. Olet varmasti saanut jo vastauksia. Lohdutuksena voin sanoa, että koskaan ei ole liian myöhäistä. Miksi apua ei ole haettu, vaikka ongelmia on ollut "aina"? Eikö koulukaan ole tehnyt lasua? Tämä ei tietenkään oikeuta mihinkään, mutta onko adhd:n mahdollisuus tutkittu?

Vierailija
74/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika sanoi että napsahti vaan päässä kun toinen alkoi ärsyttämään. Oli toinenkin lyönyt ja pahoinpidellyt. Pojalla syvä verinaarmu kaulassa. Nyt poika on ihan rauhallinen, eikä hänestä voisi päällepäin uskoakaan, että olisi tänään kenenkään kanssa tapellut. En tiedä syökö adhd lääkkeitä, mutta ne kyllä pojalla on. ap

Vierailija
75/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi näin päin. Enemmän sua vituttas jos joku mulkero olis hakannut sun pojan

Paitsi että nyt saa pelätä, että hakatun piiristä joku tulee vähän juttelemaan. Ehkä kannattaa ruuvata ovikello irti.

Vierailija
76/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa pojalla olla vasta pms vaihe... :D

Vierailija
77/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain niin väsynyt. Poika on aina ollut luonteeltaan hankala. 7-vuotiaana diagnosoitiin adhd ja lukivaikeus. Koulu on ollut aina vaikeaa eikä ole kiinnostanut. Harrastuksia olen koittanut tarjota mutta ei jaksa keskittyä. Olen yrittänyt vetää rajoja ja kun koulusta on tullut palautetta niin niistä puhua, mutta ei mikään tuohon poikaan tehoa. Olen ihan yksin koko pojan kanssa. Välillä on vain helpompi antaa olla kuin puuttua, valitettavasti. Nyt kuitenkin yritin puuttua. Suuttuhan se kun takavarikoin kännykän, mutta en tiennyt muutakaan. On niin vihainen ettei keskustelusta varmasti tulisi yhtään mitään

ap

Vika on ollut jo siittäjän valinnassa. Mutta, sinä voit vaan pyytää anteeksi kiusatulta( sillä on iso merkitys) ja antaa poikasi ammattikasvattajien huomaan, sijaiskotiin tai laitokseen. Saisiko jotain lääkettä depotina?

Vierailija
78/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se hakkaa sinutkin.   

Vierailija
79/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi näin päin. Enemmän sua vituttas jos joku mulkero olis hakannut sun pojan

Paitsi että nyt saa pelätä, että hakatun piiristä joku tulee vähän juttelemaan. Ehkä kannattaa ruuvata ovikello irti.

Ei ap:n tarvi pelätä, kyllä poika hakata osaa

Vierailija
80/296 |
23.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika sanoi että napsahti vaan päässä kun toinen alkoi ärsyttämään. Oli toinenkin lyönyt ja pahoinpidellyt. Pojalla syvä verinaarmu kaulassa. Nyt poika on ihan rauhallinen, eikä hänestä voisi päällepäin uskoakaan, että olisi tänään kenenkään kanssa tapellut. En tiedä syökö adhd lääkkeitä, mutta ne kyllä pojalla on. ap

Ihan perusmylly siis. Välillä pitää läppästä naamaan, niin vastapuoli tietää rajat. Kaikilla miespuolisilla on ihan vastaavia keissejä, paitsi niillä joilla on ne kuukautiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme